Interpretazione di sònnii nantu à u timore di l'altura

Interpretazione di un sognu in quellu chì èranu temi di l'altitudine
Da tempu immemorial, l'altizza fa trattà a associazione cù qualchì unattainable, ma bella è vulintà. Quantità assai di a rilazioni di u sunnbante. S'ellu piaci à scopre più altìssimu in a muntagna è ammirazione di i paisaghji, ùn hà micca scantatu, l'interpretazione di l'altizza sicondu u libru di sònniu di Miller è altre libri di i sighjini seranu diffirenti di u sognu di un omu chì hè teme in a vita verita.

Determinazione di l'altizza sicondu u libru di dream book

L'interpretazioni di u sonu di Miller dà una definizione generale di quale alte in un sanu vole dì. Sicondu a so interpretazione, questu significa aspittà un successu. Se si vulete chjappà, falliu - una disapprazia ràpida. Tè paura chì ùn hè micca insicurate in e vostre capacità.

Perchè u timore di l'altizza anu un sognu per quelli chì ùn sò micca teme in a realità?

Cum'è a solitu, ùn si pò micca dì nunda in unequivocale. Pigliate ciò chì significa di teme à l'altura in un sognu per i persone chì ùn veramente scantati o scantu o quelli chì anu aghjustatu à scanzari l'altitudine, tenendu cunzunzione di e diverse situazioni di vita.

Chì duverebbe pienu di u pesu di l'altura, chì in a realità hè teme da ellu?

A diversità di e persone chì ùn temenu micca l'altura in a vita ordinaria, per quelli chì teme à i lochi altìssimi, sònnii significanu un pochî differente.

Perchè noi avemu temeate l'altura in un sognu?

U subconsciousu umanu per migghiara d'anni hà una quantità di teme inzucanti, una di quale hè u teme di esse in alta. Quandu l'usu di l'imaghjinucciu subconsciousu di timore di l'altura in un sònniu, vi prova di trasmette l'infurmazioni impurtanti, secondu l'attitudine per questa persona. Per quelli chì ùn sò micca temerati o ancu di sentinu à quì sottu u livatu di u firmamentu di a Terra è di u mari, in regula, questu hè un pusillimentu pozzu. Quelli chì si sentenu megliu quandu sentinu a terra dura sottu i so pedi pò esse un avvirtutu à qualchì dificulta di a vita.