Quandu i so speretti profetichi?

In regula, i nomi prufissiunali sò i sònii, avvenimenti di quale in u futuru avè in a realità. Hè vale a nutari chì i sapiti profetichi ponu esse falsi, sò sònii, se una persona pensa assai di qualsiasi avvenimenti, e persone, etc. Spécialmente spessu succede cù l'amatori. Se una persona pensa sempre in l'ughjettu di a so passioni, da quì cun un altu gradu di probabilità chì hà venerà in u so sognu è forsi in u cuntestu di qualchi avvenimenti felice è benedizzioni, ma questu ùn significa micca chì un sognu sarà true. Spessu, queste sò solu ghjochi di a vostra cuscenza.

I properti rienzii veri - questu hè un cuncettu completamente diferenutu. Sò più spessu vistuti da e persone chì sò sensittivi à diverse manifestazioni di u mondu natura supernaturale. È ùn ci hè bisognu di una persona per esse un visione cumprumante, ma duverebene almenu una picculu predisposizione à u clarividente.

Tipi di Dite prufeta

Ci hè dui tipi di somate profetichi: simbolicu è literale. Quessi sò caraterizati da u fattu chì l'avvene di elle sò figurati in a rialtà quant'è accertamente possibbili. Per esempiu, siddu un sognu di un platu rotta, è in questu ghjorni un di i vostri parenti cun ghjunghje un pianu nantu à u pavone.

I somini prufissiunali simuletichi sò quelli chì ùn pò micca esse riflissioni littiralmenti, ma cunsiglianu à qualsiasi evuluzione di l'eventi. Sè avè cunsideratu l'esempiu citedu prima, un pianu spallezzatu hè interpretatu cum'è un simbulu di a malatia chì venenu.

Un certu circhiu di filòsufi cunzidirà i soi simbolii a cusì chjamata "visione di afar". Per capisce ciò chì hè significatu di questu cuncettu, imagine chì hè una grande distanza da qualchissia chì vulete cunsiderà. Hè chjaru chì u sughjettu sarà fuzzy and blurry è hè impussibule di dì esattamente ciò chì vede bisognu.

Se ùn avete micca stà cunfidanza chì intende ciò chì esse u so sognu, andate in u libru di dream, pò aiutà à esse l'esplicitu di u significatu di ciò chì era sognu.

Quandu i so sogni sò fatti

Hè cresce assai chì a maiò parte di i sònii profetti venenu à una persona in una nuttata da ghjovi à u venneri. Ancu più prubabile di vedere un sonniu profetto di u luni à u marti.

Ci hè un tipu di gràficu di a "verità" di quelli sònnii chì venenu à una persona. Dice chì sicondu u numaru, quandu u sònniu hè un sònniu, puderia parlà di u seguente:

Longa chì in Russia, i persone anu creatu chì i soggetti profetti sò sùniti à u Bautismu. I Cattolici anu un passu favore per i soggetti profeichi chì duranu da u 25 dicembre à u 19 ghjennaghju.

In parechje tradizzioni esotericus, si pensa chì i più favurevuli per l'apparenza di i sònii profetichi sò tutti i ghjorni durante quale ci hè un desequilibre energeticu, questa, i ghjorni di u solstiziu, a luna piena, etc.

Quandu i sònnii, ma ùn venenu veru vignaghjoli profeichi

Di solitu si u sognu hè prufeticu, dunque vera secondu in una settimana. Se si vedi un sonnu di i soggi è sò teme da u so esercitu, prestu cusì prudente durante u periodu, se nunda chì succideva, u probabilmente chjaru, u sognu ùn era prufeticu.