U sviluppu di l'emozioni in i zitelli

Tuttu ognunu hà una gran varietà di emozioni. Tuttavia, ùn tutti ùn pienzgini chì à u nascita, i figlioli sò solu trè emozioni basi. Grazie à elli, u zitellu pò salvà a so vita. Tutte e so emozioni in i zitelli nascuti s'indirizzanu à chianci.

U babies, chianciutu quandu sò scantati, si sò dissèttiti cù qualcosa, è in u casu quandu a pratesa di libertà di u movimentu hè persa. Ci hè chì i zitelli anu emocioni di còllera, teme è dissigamenti. In ogni modu, u tempu, i zitelli anu aumentate a so varieghja di emozioni, altru ùn anu micca esse socialmente attivu è eseguitu per esse e so pensamentu è i desideri. Hè per quessa chì u sviluppu di l'emozioni in i zitelli hè cusì necessariu.

Fasi di u sviluppu di l'emozioni

Quattru mesi, i zitelli ùn anu nunda emozioni negativi. Solu doppu quattru o ancu cinque mesi di vita, u sviluppu di l'emozioni cummincià in i zitelli, chì hè diretta à un pusitivu. Ancu pare parechje marche ci credi chì i zitelli partenanu di vede emozioni pusitivi finu à u mese. À questa età, u sviluppu di l'emozioni di l'animazione. U zitellu vide à a so mamma è mostra ghjocu. Puderanu so o pienu di chianciallu. Cusì, i zitelli anu da esaminà emozioni pusitivi diretta à a persona chì li cura assai.

Quandu u zitellu serebbe sette anni, l'inturnianza di u zitellu face a manifestazione. U fattu hè chì finu à sette mesi, i so emozioni dependu di accussioni e situazzioni situali. Quandu u zitellu speranza, diventa più attaccatu à l'emozioni di a so mamma. Per quessa, se a mamma hà un bon animo, allura u zitellu mostra emozioni pusitivi. Di sicuru, ci hè necessariu escludiri quiddi situazioni chì u zitellu duvete furia duie.

In un annu è un mezu, i zitelli anu da piglià offensione conscientemente. In dui anni, u sviluppu di e so emozioni venenu à u puntu chì i zitelli partenu da esse rializà è sperienze tipe suciali di emozioni, cum'è ghjilosu, ghjilosu, sorpresa o risponsabilità. In dui anni, u zitellu ùn puderebbenu perditu à qualchissia s'ellu si vede, ma piace chì hè malatu o in ghjilosu di a so mamma à i straneri.

In trè anni, i zitelli acquistate una altra emozioni - orgogliu in i so propiu rializazioni. À questa età, u zitellu ùn cume di fà fà qualcosa nantu à ellu stessu, dici constantemente "I myself" è hè assai cuntentu chì avà.

A strada, vale nutà chì l'emozioni di l'amici sorgienu parechji età in quandu i figlioli s'insignanu à cuntrullà, in quattru anni. À questu tempu, i figlioli ùn cumincianu micca solu interessate in altri figlioli, ma ancu pruvate à stabilitu un contactu regulare cun elli, per truvà interesse cumuni, ligami emotivi. Avà sò cunnisciutu di fà offensione è fate in folla, sparte e aiutà. Cusì, per l'età di cinque o sei, i zitelli deve avè una scenza virtualmente completa di emozioni è da pudè parlà di quelli quand'elli sò dumandati da ciò chì sentenu.

U sviluppu propiu di l'emozioni

In ogni modu, tali sviluppu solu solu in u casu chì u zitellu riceve a cumunicazione completa. Per esempiu, se un zitellu hè facilmente nutatu è swaddled in infanzia, ma duverà tutte l'attività cum'è un travagliu normale, senza spiegà nessuna emozioni, ùn ùn senti micca nunda pusitivu. Cusì, u zitellu ùn mancanu a prima emozione bona - u cumplicatu d'aspittà. Hè questi di "innecesarii" chì, da l'età di cinque, pò cumportanu assai aggressivamente, ùn sonnenu micca, ùn si rallegunu in nunda. I matri futuri necessanu de ricurdà chì si decide di dà nascita, u zitellu deverà dedicà tutte e so tempu è fistini di a carriera, ancu per i primi anni di a so vita. Hè in infanzunati, in a mente è subconsciouszza di u zitellu chì tutti l'emozioni pusitivi sò stati cose chì aiutanu à a sozializzare in a vita. Inoltri, ùn deve micca mai spiegà u so nemicu emozioni negativi. Ricurdativi di chì ellu sì. Perchè u figliolu hè negativu di voi, u più difettu serà da ellu per amparà cumu prufittà l'emozioni bona è brillanti. Per scopu di sviluppà i emozioni di u zitellu, parlate cun ellu, canta canzoni, senti à a bona musica, cunzidira boni ritratti. Grazie à questu, u zitellu ùn hà micca infurmatu micca solu per sentu corretamenti, ma ancu per cumprenderà l'emozioni di l'altri.