Cumu aiutà à u zitellu in i problemi di a scola

Cumu aiutà u zitellu in i problemi di a scola, perchè l'apprendimentu aghju solu l'aligria è a satisfaczione? A veces hè difficiule di fà ancu un spéciale è un maestru. Hè mancatu entendre è pacienza per i genitori, ma u zitellu sperene a maiò.

Tuttu cumerciu cumu pò esse, da parechji instinctivi: difficultà à ricurdà e lettere, incapacità à cuncentra o ritimu di u travagliu. Hè cariottu scrittu à l'età - ancora chjucu, micca avutu; cosa - una mancanza di educazione; qualcosa - a mancanza di scopu di travaglià. Ma hè quì in questu pianu in u tempu chì i prublemi sò relativamente facilità per detectable è faciuli di riparà. Ma allura i prublemi sò cuminciati cum'è una bola di neve - si tira à l'altru è si forma un vicious and terrible circle. Sviluppà constantemente fallimenti forti discourager à u zitellu è passa d'un sughma à l'altru.

U scuventu accumincia a stallà incapacible, indefanu, è tutti i so sforzi - inùtule. I sicilii di i zitelli sò sicuru: u risultatu di a furmazione ùn deve solu nantu à e so capacità di a persona per risolve a funzione assignata à ellu, ma ancu in a cunfidenza chì ellu serà capaci di risolve questu problema. Se fallimenti seguenu un dopu l'altru, allura, sicuru, ci hè un momentu chì u zitellu s'inspira à questu, nimu, ùn sarà micca solu per mè. È siccomu mai, ùn ci hè bisognu di pruvà. Cumpagnia da u mo babbu o a mamma trà u casu: "Cosa ti stupidu!" - pò aghjunghje micca un fuchju à u focu. Ùn sò solu i paroli, ma solu l'attitudine innate, chì si dimustrava, anchi senza cunzunziu, ma cun reproche, gestiti, intonazione, u zitellu à parlà volte più forte.

Chì avìanu deveremu i genitori ùn averebbe statu prublemi, o cumu per aiutà u zitellu in i problemi di l'scole?

Ùn avemu bisognu di cunsiderà a difficultà di a scola emergenti cum'è una tragedia.

Ùn ci dispere, è più impurtanti, pruvate micca di vede micca u vostru discontentiu è u piacè. Ricurdativi chì a vostra cumpagnia principali hè di aiutà u zitellu. Per questu, amori è accettanu cum'è è questu serà più faciule per ellu.

Avemu bisognu à avè attuned, è prepararà pè u travagliu perchendu longu cù u zitellu.

È ricurdate - ùn solu ùn pò maneia cù i so prublemi.

L'aiutu principalu hè di sustene l'auturependimentu.

Ci hè bisognu di pruvà à sguaiassi di sentimenti di culpabilità è di tensione per via di fallimenti. Sì stati assicurati in i vostri affari è pigliate un mumentu per scrivere cumu fà o scold - cusì ùn sia micca aiutu, ma a basa per l'emergenza di un novu problema.

Olvidie a frase furmulata: "chì avete avete u ghjornu?"

Ùn hè necessariu esse dumandà u zitellu parlarà di avà da l'affari à a scola, sopratuttu s'ellu hè stufa o disturbatu. Dejitu solu quellu chì hà cunfidenza in u vostru supportu, da chì u probabbile di vede, vi dicerà tutte di più.

Ùn bisognu di discussioni cù u maestru di i difficultà di u zitellu in a so presenza.

Saria megliu fà per ellu senza ellu. Ùn in micca manera, ùn abbianu micca u zitellu se i so amichi o cumpagni di scola sò vicinu. Ùn verve micca i scontri e successi di altri figlioli.

Interessi in a so travagliu solu quandu assistite regularmente u zitellu.

Durante u travagliu cumuni, avemu pacienza. Cumu u travagliu destinatu à soprassi di e scole di l'ubligatoriu deve esse l'abilità di restrighjaru è hè assai tintiglianti, ùn hai micca bisognu di risuscitarè a vostra voce, cun tranquillamente repetite è spiegà a stessa cosa parechje volte - senza irritazione è ricufe. Quessi tipici di i genitori: "Tutti i nervi strimati ... Ùn ci sò nè forza ..." Avete capitu ciò chì hè questu? L'adultu ùn pudemu micca cunfurzà, ma u zitellu hè culpèvule. Tutti i genitori rimettenu prima sò, ma u zitellu - raramenti bè.

I parechji per qualchì raghjone crede chì, si ci sò difficuli in scrittura, avete bisognu di scrive più; s'ellu ci hè cunsideratu pocu - più per solu l'esempi; si si leggi lettu - leghje più. Ma sti lecciuni sò fatte, ùn guadjenu micca di satisfacione è sminte l'alegria di u prucessu di u travagliu. Dunque, ùn avete micca bisognu di soprapiù u zitellu cù e cose chì ùn sò micca bè trattatu per ellu.

Hè impurtante chì in u cursu di e classi ùn intarfiriscia, è chì u zitellu si senti - vi è ellu è per ellu. Apague a TV, ùn interrompe micca a classe, ùn vi distractatu di scappà à a cucina o chjamate u telefunu.

Hè tamantu assai impurtante di decisu cù quale pianu u zitellu hè più faciule per fà e lezioni. A mamma ghjente hè suvitatu è mancanza a pacienza, è percienu più è più emuzionamenti. Dadi sò più calmamenti, ma più duru. Un si tratta d'evità una situazione tali, quandu unu di i genitori, perchè paese di pacienza, provoca un'altra per successu.

Anu bisognu di piglià in mente chì un ziteddu chì hà prublemi di scola, solu in un casu rari hè infurmatu chì era dumandatu à andà in casa. In questu ùn ci hè nisun malice - adupicamberi hè casi sempre datu da a fine di a lezziò, quandu tutti in a classe facianu chiaradi, è u to figliolu hè giustu u stanchi è u maestru ùn hà intesu. Dunque, in casa, ùn pò sinceramente state chì ùn era micca dumandatu nunda. In casu di stu casu, amparate da i vostri cumpagni di scola nantu à i vostri travaglii.

I tarritorii di preparazione deve esse una durazione totale per u travagliu cuntinuu ùn hè più di trenta minuti. Per pausa, mentre doing homework, hè necessariu.

Ùn bisognu di travaglià, à ogni costu per fà immediatamente tutti i travaglii.

U zitellu ùn deveru aiutu è sustegnu di diversi bassini, cusì intruvà truvà una lingua cumuni cù u maestru.

Se ci sò i falli, hè cunsigliatu di sustegnu è sustegnu, è qualsiasi, ancu i più chjucu deve esse bisognu.

A più impurtante à aiutà à u zitellu hè di sustegnu di u travagliu, è micca solu per parolle. Pò esse un viaghju à u zoo, un caminu cumuni, o una visita à u teatru.

I figlioli cù difficultà di scola ùn deve rispettà un regimentu claru è meditu di u ghjornu.

Ùn si scurdate micca chì i zitelli sò micca unificatu, inquiet, chì significheghju ùn averanu micca solu u regnu.

Se in a matina u zitellu s'incorpora cù difficultie, ùn hè micca ghjallu è ùn l'imprudassi novu, megliu mette l'alarma a prossima volta per a meza ora.

À a sera, quandu hè quellu u tempu d'andà in lettu, pudete darà u zitellu qualchissia libertà - per falla, per esempiu, da novi à trenta. U zitellu deve bisognu à un restu restu à u capiddu è in vacanze, senza mancu di travagliu di furmazione.

Se ci hè una pussibulità, pudete esse sicuru di cunsultà un ziteddu cun specialista - logopedi, duttori, maestri, psiconeurologisti. È seguitate tutti i so ricunniscenza.