Biografia di Helena Bonham Carter

Tutti avemu cunnosci Helen Bonham Carter cum'è attrice chì tocca à parechje cusì eccitrica. Pò esse diventatu chjamatu una attrìzia chì pò ghjucà quasi ogni rolu, perchè u so talentu attuali hè simpliciamente imposibili d'apprezzà, pò ghjucà di qualcosa. Eccu in u rolu di a regina maligna in "Alice in Wonderland", una sposa bona è bella è di pacienza di "King says". L'Helena, durante quasi 50 anni, fù nominatu per i premii mundiale prestigiali è più ricunnati in u cinema. Cusì, femu a via di u successu di a donna à u cima di u primatu di u cinema cinéma.





Helena hè un rappresentativu di l'aristocrazia anglesa tipica, hè un aristocraticu cù e radichi. U so babbu hà travagliatu da banchieri, è a so mamma era prumessa in a so prutetta psicoterapu. In Gran Bretagna, u Carter è famosu, perchè stu nomu era purtatu da i cavaleri, i baruna, è i patroni. Little Helena hè stata educata in un spiritu aristocrático apprufunditu, studiatu in una di i scoli prestigiosi più antichi d'in l'Inghilterra, induve i so cumpagni di classe cumposti ancu i listichi aristucratici, questu, u futuru di l'Inghilterra.

In quantu a zitiddina di a futura famosa attrice, ùn era micca particularmente nuvola, perchè a so mamma hà patutu di disruptions mentali. À quattru anni, a so mamma avia un scunchimentu mentale, dopu à quale ùn pudia micca ricuperà circa trè anni, è à l'età di 13 u babbu di Helen era sordicu è di guarì quellu, hè stata una operazione chì pruvucò un colpu, dopu chì ellu hà diventatu invalidatu è puderia movime solu nantu à una sita di ruota.

Per bisognu di a famiglia, Carter partite di a scola in u college prestige di l'Inghilterra è hà cuminciatu à aiutà à a famiglia. Duranti u periodu di trè anni, a zitella hà aiutatu i so genitori. L'amore per u teatru è u cinema in Helena fù manifestatu dopu chì viguria film "La donna di u tenientu francese". Ellu attivamente accumincia à andà à ogni forma di circles teatrali è participanu simultanea in parechje castings.

In u 1979 hà guadatau un cuncorsu di dispusitivi pubblichi di poechi è in a prima tariffa ricevutu s'hè fattu un cartellu prufessiunale cù a so quale cuntinueghja a casting. A so prima carrera di filusufìa seriu era u rolu in a pelicula "U Patru di Rosi", prima chì starred in un rolu episodicu in a serie "Where Dreams Die". Allora continuava a sparizioni in u filmu, è a prima film chì Carter hè stata premiata è era nominata per un Oscar, hè stata a film "A Room with a View" (1985). Vale à dì Chì u fattu chì i rolu ricenti di Carter, chì hà fattu a so popularità in tuttu u mondu, sò distinti da a prima.

Per a so attività creativa iniziale ella hè stata premiata tuli cum'è "A Regina di i Corsetti" è "A Rose Inglesa".

Per annunzià u so talentu, Helena pronta hà trasladou i Stati Uniti è hè stata quì chì a so nova movie nascita. U so rolu di Marla Singer in a film "Fight Club" era assai memorable à u visoru è per un pezzu di tempu era assuciatu solu cù stu rolu.



Poi siguì una serie di filmi cum'è «Live from Bagdad» «Henry VIII», «Charlie è a Fàbrica Chocolate», «Big Fish», «Sweeney Todd, Demon Barber di Fleet Street», «Harry Potter (5, 6 , 7), "Alice in Wonderland" è cusì.

Unu di l'opari più chjucchi di a donna hè u rolu in a film "U rè dice".



Hè nutate chì prima di trasfurpassi in l'Utturgiu di l'Italia era tuttu di u cast in u rolu di i femini di u seculu passatu, ma questu ùn impedisce à ottene ottene i tituli seguenti: u titulu di cumannanti di l'Ordine di l'Imperiu Britannicu, i Critici di Film di Londra è u Premiu britànicu di a Filmazione Indipendente, BAFTA.



Cunnessu à a so vita persunale, di u 1994 à u 1999 s'hè intrattenitu cù l'attore Kenneth Bran (si ncuntrau in l'attuali mostru di a film "Frankenstein" è immediatamenti dopu à u casting di principià à scuntrarete), ma avianu micca guidatu à qualcosa seria. U pruduttore è l'attrenda cuntestaghjia constantemente è solu cù l'avventu di l'ultima Burton in a so vita, u so romance fubbe vinutu solu à nove.

In u 2001, a inglesa principiò a so cullaburazione cù u direttore Tim Burton, prestu prestu à vigliavi. A fatale riunione di duie eccentrici eccentrici accadutau durante u filamentu in a pelicula "Planeta di l'Apes", vale nutarlu chì Tim hà assicuratu immediatamente à sta principessa gòtica, ma a so passione in questa pruvucà in ogni modu possibiente d'impedisce a so rumanzu, anu da pricà per l'alimonia (Burton è a so secunna Lisa Lisa hà visutu in un cantu civile circa 10 anni).



Lisa Maria hà influenzatu assai u travagliu di u famosu pruduttori, è per un pezzu tempu era a so musa, in u 1992 eranu impegni, ma ùn si maritaru è vissutu nzinu finu à u 2001, nzemi. Sta donna hè un ballerina striptease, un mudellu, un artista, è da qualifiche qualificata per una attrice. Assai biótturi dividanu u travagliu di Burton in dui perichi, stu periodu di a so dimostrata Lisa Maria è l'ora prisente di Helena Bonham Carter.



Dopu à scumpittura cù Berton Helen, quand'elli dicenu, stallati, ùn ne anu più volte di circà quarchi cosa di u cantu, vulia una famiglia è a trova in u face di u direttore.

In 2003, a coppia hè stata prima u primu Billy Raymond, chì fù battezu da Johnny Depp (best friend di u direttore stravaganti).



Dopu à u nascita di u primu figliolu, Tim hà compru una mansión in Londra, chì si trova vicinu à a casa di Carter. Ogni cuma in u so domicile, rispettanu l'espaiu personali. Billy Ray hà fattu u so debut in a pelicula "Charlie è a Fàbrica di Chocolati", ancu chì u so rolu era stendu in una sedia di rota è da quì hè chjappu in a pelle di un famusu paternu di u mumentu.

In 2007, a so sughjura era nata è un coppiu di quasi 8 mesi ùn anu publicatu u nome, ma à a fine si dicideru chjamà à Nell. Dopu à u nascita di i zitelli, Tim è Helen hà decisu chì ùn avè micca esse vita in dui paesi è definite finalment di un paese per vite, è da chì Burton soiu di Londra, è Helen era da quì, decidenu viaghjà permanente in questa cità.



A data, a coppula viaghja in dui viviuri diffirenzii, unificati da un grande passageru, è ùn anu micca furmalizatu ufficialmenti a so rilazioni, anche u fattu chì sò dui omi cumuni.

E finarmenti, i paparazzi timperu di pocu tempu Tim, mentre ch'ellu era un picciottu un rosu famu, è parechji dicenu chì a parechje più eccricente anu spuntatu, ma u diritturu stessu è a so mòglia ùn ùn hà micca micca discorsu quellu nantu à sta photo (era di mala qualità, ancu di Carter, chì in quellu ghjornu Tim era in u cerculu di famiglie è acquisto vicinu, perchè ùn ci era nuddu tradimentu è ùn pò esse micca).

À l'iniziu di uttùviru annu di questu annu, Tim è Helena hà vinutu à un'ecizzioni secularu, cum'è sempre tenente di mani è annunziendu à u mondu chì sò stati nsinu, perchè chì u conte di fata cuntinua, è a cità hè bogota, chì chjamanu Carter è a so spettaculu.