Ioga per a faccia: un settore d'esercizii

A faccia o mimica yoga sò pratiche cumplessi chì aiutanu à ottene rejuvenazione di u fieru è corpu sano, per liberà a mente di una persona. U scopu di sta cumplessu hè a furmazione di l'espressioni facial è a capacità di cuntrullà l'emozioni, a capacità di fà u corpu, a faccia è a mente chì ùn sò micca sottumessi à stress, in generale per esse più mobile è plastica. Mimic muscles, grazzi a u iochiale faciale, rilassate, u numuru di arrugas acquistate, puffiness e puffiness decremente. Ma in fatti, cù una rilazione, risentimentu, teme, incertezza, è culpabilita ancu averà.


Eincidenze in a mattina

Per fà parolle restu, ùn sò micca persone, avete bisognu à seguità:

Esercitu "slap in face". Piaccione e so bocca cù i vostri ditte, ùn la fate, ma hè necessariu chì l'impetu da una bufetta penetra più in u centru. Fate quì per un minutu, ma finu à quì hè una piacè è un piacè. Avà u toccu u tessulu rossu, situatu sottu a bocca, solu nerale. Pruvate per esse sicurità chì l'impetu da parte di u babbu sguardi nantu à u centru di u centru. Ùn mora! Inutili, invece di migliurà u flussu di sangue, avete un spasm.

U vantagiu hè chì ci hè una migliore di u flussu di sangue, per quessa, i sustanzi chì sò giustu più più attivu alimentatu à i tissuti, mentre i ghjetti di u residu. Drennu limfàticu - riduzzione di edema, maschi e sicunna barbara. I musculi intradermali sò inturnuali, questu, a parte inferior di a fàccia hè tirata finu - hè cunsideratu un esercitu assai putenti à u sguardu di i pieni.

Esercitu "occhi grossi". Pujate u vostru dettu di u dettu sottu à e cella è l'ochju, è u pulenda sottu à l'ochju. Prisenta annantu à l'ossu cumu si prumove i dete - u pucchetinu è u frontale, ma ùn cambiavanu a pelle. Questu esercitu fugliale esse realizatu in un muvimentu, affinchendu ùn hè cusì forte per pressioni perceptible per un minutu. Avè finitu, sèntenu i sensazioni - duveranu esse novi, per quessa, l'ochji hannu esaltatu, si senti cum'è si sò assai più grande.

Esercitu "motor". Pruvate per fà un sonu cù labbra semitonariu à un mutore di travagliu, imagine chì hè un zitellu chì ghjucule un helicoptru. Caccia moltu cunsigliu, a vibrazione si spargiu in ogni locu - in u vertex, in a cruci, per darrere u colore, etc. Girate à u stessu tempu cù a testa, cum'è se stendu un nasu cù una trajectoria di i movimenti di l'helicoptru imaginatu da voi, a circunferenza di u muvimentu hà dettu 10 centimetri di diametru. A testa torna, cumu si era una sceglie, utiliscia u muvimentu di a parti suprema di u collu. Quandu a nicissità pareva, aspirazione, è po contu à continuà à moo, finu à a pruritonestra appare in li labbra. Dopu quì, cambiassi a direzzione di u muvimentu.

Chì ghjè l'utilizazione di stu sercitu? Aumintari u vulume di u gubi improvesu u so culore naturali. U voluminu di movimenti necessariu riceve e vértebri supra cervica. Eye, nasofarinesi è eghje a migliurà inervazioni. I vapuri situati in a basa di u cranu, ancu, migliurà u so travagliu.

Eserciti per esse realizatu da ghjornu

Grazie à queste sercere, pudete passà facilmente a traversu u cumbugliu di travagliendu, travaglià in modu professu è cun fidanzatu, ùn viaghjeranu micca implicati in cunflitti chì causanu assai emozioni.

Esercitu "mulinu per a lingua". Se sentate, crucà e so peri, a to back debe deve diritta, e mani cullighjà i so ghjinochji. In a bocca, cummincià movimenti rotacioni cù a lingua, l'amplitude deve esse u più grande, appricà i sforzi per allusingà e chjassi. Circa trenta sittu rivuluzioni, quantu in a direzzione opposta. Pudete rotà i vostri ochji à u stessu tempu, perchè chè i ciculi di u rolu cù i rotazioni di a lingua. Hè ancu desiderate d 'aghjunghje a rotazione di u corpu superiore - i so misificà fàfi SUFI. Dopu a ferà l'esercitu, stà à sente a sensazioni chì anu apparsu nantu à i vostri labbre, sottu a lingua, in a parti occipitala sottili.

I benefici di stu sercitu sò: stinendu tuttu u cuntattu di glottisu, chì stabiliscenu un equilibru ligamentu di e vértebrasi superiore, megliurà u funziunamentu di i navi di u cranu. Questu scopu di e dialogiani internu. Fate nantu à i cunflitti o pratichi di u travagliu, vamudastsii mantene a calmità emutivu.

Esercitu "jaw-joystick". Assicurata à l'scrivania, fate u coddu nantu à ellu, fate l'cumplanti in u pale di a manu. I musculi sò tranquilliti, l'ùacchi sò chjusi, e mani sentenu a mozza di mandibula di a machja. Sembra chì i vostri mani sò cuntrullati da u mandibula. Dà sta sensazione per dui minuti. À questu mumentu, i mandibuli sò stati dispunti è liberati da l'emozioni, chì u mondu internu è a nostra cuscenza sò cunnessi cù a vulgaria. Questu esercitivu hè assai utile dopu à l'estressu ricivutu o in momenti di depressione. L'Esperienza hà dimustratu chì l'eserciti sistemati emanenu un risultu chjaru.

Eserciti chì ci vole à fà in a sera

Seranu aiutu per rilassate, preparanu a mente è a faccia di a carica.

Esercitu "bacio". Questu esercitivu si pò esse in parechji, sughjendu contra l'altri, mentre ch'ellu deveru bisogna à l'ochji di l'altri. Pudete fà questu esercitu è ​​fighjate à a vostra rifarenza in u spaziu. Pigliate i vostri labbre, fate pane cum'è se preparanu un bacio, stà in una postura è rilassate. Repetite tuttu questu sei bisognu.

Esercitu "scimmia". Pogrymasnichayte dui o trè minuti, cum'è in a zitiddina. Pruvate micca una maschera suciale, chì aghjunghje l'arrughje. L'esercitu pò rimpiazzà u cumplessu complexe, chì hè scrittu à prima pryoslovii, chì serete liberatu. Per fà l'effettu più u più beddu, cambia l'espressione nantu à a vostra freccia più spessu, e poi l'arrugati darreri avete solu esistitu.

Massaggio, prevenu l'inchinu sottu à l'ochji. Prima di vultà à u lettu, masajuleghja a muntagna in u spinu di u to collu in modu chì a vostra face hè fresca in a mattina. A chjave per ciuppa in esercizii di u iochiala faciale hè l'estrazione da stimuli internu è esterni.