Erbi per bellezza di a pelle

I più efficausi per u mantenimentu di a salute sò creati da ingredienti naturali. Sì liste e tene di l'arbre utilice per a peddi, da esse una lista di e cose. I più populari in cosmetologia sò e nostre simplicità d'arbe: piantain, mamma-and-stepmother, linden, St. John's wort. È ancu saviu, milfoil, calendula, dandelion è chamomile. Sò cunnisciuti com'è materie prima prima pruvucatu per infuzzioni è decucrazia è sò utilizati per compressi nantu à u collu è a faccia per lavà e lavare. Quandu s'infaia, a puzzichevuli paglietta sia una reducione sustitucible di veronica meditare, frutti è foglie di currantu nìvuru, lettu, verbena.

Erbi per bellezza di a pelle

A prupietà anti-inflamatorias anu dandelion, pianta, calendula, chamomile. Per purtà a pelle di peccati è spots d'età, i bè d'arbe, cum'è marmelle, fragole, pasti bianchi, taglioli, maschere è infuzioni cù l'arbeji freschi seranu suit. A mischju di dente di lino è u zucchou zucchero puderà tà i mancevi nantu à a pelle, postu chì a cumpagnia serà bella è fresca. U zucchinu di i vichhi di dente di lichterà pò esse struciatu è lavatu almenu ogni matina, è poi sguardi spuntanu unnoticeably, a faccia sarà pulita. In u dente di lione, tutte e parte di a pianta sò curative. Puderanu esse usatu in a forma di caldi, tinturi e infuzioni cù diversi prublemi di u corpu è di a pelle.

Per usu internu

Ùn pudete micca ignurà e infusione è tes in l'erbe per piacè. Hè cunnisciutu chì ogni maladie hè riflittendu à a fàccia, cusì u trattamentu di a pelle principia cù a riligatura di u corpu. Tè nantu à l'erbe, hè utile è gustoso. A maiò parte di chisti sò l'erbi cun diureticu è l'effettu laxativu, purificate l'intestini, vapuri di toxine è toxine. Scaricamentu di l'excedente per u pesu, à migliurà a pelle, questu hè un effettu cumunitariu. In a farmacevule pudete cumprà tariffu prestu è tedescu, ma assai pirsuni facenu i so tariffi, hè ghjustu. Ma hè megliu cumprà e cose in pratiche di farmacia, è micca di cullà i fashe di a strada.

A furia ci hè bisognu à esse bè è rigurata regula, quì hè stà fermu, frescu è ghjovanu. Sottucurutu hè a prutezzione di l'influenze esterni, nutrimentu è purificazione (lavatu). Cù a pezza normale è secca cù u lavatu, avete bisognu di usà un sapunatu di grassu ogni dui ghjorni. Cùnugatu di secunda, lavate cun infuzio d'infusori, chì sò disposti da i frutti d'araldo, u grass of campo violeta, di tinedi, foglie di menta, biddezza.

Cù a pelle seca, ci sò infusione effittiva di grass di a secùncia triangulari, fiori calendula, camomile di chimica, sage leaves. Queste i piante anu un tonicu è l'effettu nutrittivo è sò utili per u pesu è u pelle fading.

U pezzu normu o seccu hè bisognu di tonificazione, oliu, trattu è nutizie. Per mantene l'elasticità è a frescura di a pelle pò esse, se preparate maschere cù baga d'arghjentu, fragole, raspberries, frutti - prugne, manzili, pereddi, albercelli. Per a razze normale è secca, aghjunghjenu i vegetali - cucumari, pumpkin, col. Prutrezzioni di facci, avete bisognu di impone gruel da frutti, boli o ligumi.

Da u travagliu sottu à l'ochji vi aiuterà i pianti medicinali. Una bona aiuta hè u perecudu piccu s'ellu hè applicata durante 10 minuti à e parolle.

À prupietà oliu, bisognu di usà infuzzioni di l'erba di a lungwort, cavallo, asscbitori, linden, chamomile, calendula, mamma-and-stepmother. Per 400 ml d'acqua fogghi pigliate 2 cullizzioni di ingredienti di terra, insistenu, filtre è frettu a pelle di a face o l'usu per lavà.

Tutti i pianti sò utili per a peddi è stomacu, avete bisognu di piglià cun tè, è questu aiutà à eterna naturali.