Kefir Face Mask

Kefir hè veramente un mumentu magicu chì e donne ùn pò micca solu nurmalizà u travagliu di u corpu, ma ancu di migliurà a cundizione di a pelle di a fàccia. Questu alimentu hè cunsideratu un cosmicu unicu. Funziona cum'è un tonicu, blanchissant è cleanser.
A più chjave di sapè cumu utilizà dinò u pruduttu latte à u latte, per ùn dà a pelle di a faccia.

Kefir Face Mask

U Kefir hè un rimediu veramente magicu chì aiuta à manghjà in modu equilibratu, perde un pesu è senti a luce in tuttu u corpu. Ma questu ùn hè micca tutti, in fattu, i prufessiunati di u kefiru sò assai più diversi. Molti catamarani chjamanu questu un pruduttu di latti fermentatu unu di i cosmetti più efficausi è casi universale. Hè utilita per a cura di unità, capelli, corpu è più importantemente - a pelle di a faccia. Kefir hè propietariu tonificante, perfetta à perfetta à a pelle, cleans e retorna un santu di brilliance. À u stessu tempu, maschere di u kefiru pò esse faciule prontamente in casa. Hè necessariu solu sapè cumu utilizà kefir in certu situazione, per scopu specificu. Ci sò parechji di variità di kefir masks that help to cope with a variety of problems. Allora cumu si cunsiderete u iogurtu ordinariu à una cura miraculosa per u cura di a pelle? Intendemu di capì.

Mascara di iogurtu : sceglie chè u tipu di pelle.

Ogni donna chì guardava cù cura ciò ch'ellu hà sapendu esse da quale mota di pelle chì hà. Di sicuru, è a mascara per i sfarenti tipi di pelle diferene. Cusì, per esempiu, per a peddi normale, i mezi chì sustene a bellezza naturale è aiuta u prucessu di purificazione purificata di a pelle sò adattati.

E efficau efficau per a pelle normal hè una faccia fatta fatta da una mistura di kefiru è di farina d'avena. Ci hè bisognu di piglià trè zuppi di iogurt è una culletta di farina d'avena, mischjà a ssa besta è fate distribuzione nantu à una servireta di gaza. Hè cunsigliatu di coperta un napkin avec avena è a fretta di kefir cum'è cun altra, napulitana limpa. Mantene sta masque per 20 a 25 minuti, sguassate i restu di a mistura cun un sbattulu di cuttuni ammucatu in un tonicu.

Per quelli ddi donne chì sò i prupietari di a pelle oleosa, a faccia virale face di kefir farà . Avete bisognu à una cullizzioni di levitu (cunventi, chì ghjè usatu per fugliale). U levitu misciunatu cù kefir, è in questa mutazione hè aghjuntu una culloca di u ziddu di limonu è un pozzu di una solu di un tres per centu di perossu di l'urugese. Allora sia necessariu moltu à a rutina di sta massa à u mumentu ch'ella principia a scuma. Un putu di cuttuni deve esse appiicatu à a misura resultante nantu à a faccia è hà tenuta durante 10-15 minuti. A mascara hè eliminata da un untuatu di cuttuni, prutezamente umida in acqua di caldera muri o in decocu d'arba (per esempiu, in una decocuura di camomile o sage). Un pruduttu cusmeticu cusì bisognu per piglià i pori dilatati, rinisci cù e cuscini è feghja a peddi un pocu.

Pruprietà di a pelle sicundia po 'ponu ricuverà una maschera nutritiva è frescura di una mistura di dui cullizzioni di kefiru friscu, una cullizzioni di l'oliu vegetale (preferibile l'oliu d'oliu), una colazione di casgacciu è una cullizzioni sopra di zuccheria (di sicuru, appena frisina). Questa mascara si deve esse applicata durante 20 minuti, è poi sguassata cù un swab dipped in una edizzioni d'epoca fresca. Hè ricurdata ancu secondu stituzzii prufessiunale per un paru di minuti per mantene una servireta indurata in u listinu stessu d'arbe nantu à a pelle.

Per ogni prublemu - solu "kefir"

Semu devi esse nutatu chì kefir hè unu di i mezi più efficausi per cura di u pelle di prublema. Cusì, per esempiu, cù un punteddu nìvuru aiutà à trattà una maschera fatta di casa da una colazione di iogurtu è u listessu cantu di farina di rossu. A questa massa, avete bisognu di aghjunghje un pocu di soda, poi sussiste a misura resultante cun un sbattulu di cuttuni è maschile in forza à e duminii problemati - u mandibule, a frunti, i maschi. Un altru problema di a pelle común hè l'acne. Per apprezzà a pelle, avete deducirle di 10-15 minuti una mascara di kefir pura, è poi paniate cù decocu d'arba. Ma pû combattendu i signali di u primu crescenu hè una mascara efficace, fatta da dui cullizzioni di kefir, una culletta cuppa sopra à a farina di rossu è una cullette di zucchero, per esempiu, di culore aranciu o grapefruit. Sta mascara ùn deve esse aghjustata da 10-15 minuti. Serà aiutavviu e so arrugati, è più impurtanti, impediscenu l'emergenza di novi.