Infirmità chì spessu occuru in u primu annu di a vita

Un ziteddu à un annu hè spessu propensu à parechje malatie, chì u corpu hè sempre adattatu à a vita in l'ambiente. Chì qualcosa di malatie di zitiddina spessu occuru in u primu annu di a vita, è seranu discuttu sottu.

TEMPERATURE

A temperature di un ziteddu sanu durante u ghjornu pò varià appena: solitu in a matina dopu è sopra à a sera. A temperatura sottu u vicinu nantu à 36.6, pò esse un signu di qualche tipu di malatia. A temperatura sottu à 38 "immediatamente" di scuppiari "ùn hè micca necessariu - aiuta u corpu per pallà infezzjoni. Chì duverebbe ti circerca?
Ci hè bisognu di piglià cunvinzione si a coghju di u babbu hè caldi, u rinvaldeghja di manghjà, più di i chianciri, dorme per un pezzu tantu è si cunfesa cun forza.

Chì deve fà? Ai megliu u zitellu inbidu. Ricurdativi chì ùn pò micca dà l'aspirina (effettu dolenu nantu à u stomacu). Ùn ci hè micca bisognu di preoccupariate di u zitellu. Pudete schisà a pelle cù un prugne umitu. Quandu deve vogliu chjamà u duttore? Se u zitellu hè di menu di 3 mesi di età, se a temperatura hè risurata nantu à 39,0, se u zitellu hà u prublema di respira, vomitu o strufatu strufatu, s'ellu si chianciule continuamente, se a fate duranu più di 3 ghjorni.

VOMITANTE

I sò novati ponu una peculiarità di regurgitate un pocu di latti dopu l'alimenta. Questu hè normale. U vomitu hè diffirenti di regurgitazioni da un gran numaru di alimenta spewed. Questu pò esse un signu di a malatia di u zitellu. Hè difendiziu chì u zitellu pèrdite assai fluidi. Cusì avete bisognu di sapè cumu aiutallu in questa situazione. Chì deve fà? Sì u zitellu hà vucìdu u vòmitu, ùn l'avete micca beatu per una ora. Allora pigliate una piccula acqua cù l'acqua, è preferibbilmente una rehabilitazione, chì ponu esse acquistatu in a farmacevule. Fate questu per 8 ore. Se u vòmitu ùn si puderebbenu ripetiri, pudete sviluppà, gradualmente, di fà un làscenu di latte o furmulazione di lattice. Sì u zitellu hè digià alimentatu di una nutizzione ciliva, pudete prima dà una cullette di pomata gruta o cracker.

Quandu deve vogliu chjamà u duttore? Se u vomiting hè ripetutu di più di duie volte, se assume chì u zitellu hà manghjatu ogni cosa poisonous, se u zitellu hè difficiule per esce da, si ùn avete micca 3 mesi più, se ha vomitu di culore di marrone scuru o di sangue, se u zitellu ùn refuse di vìviri. Inoltre, si u zitellu hà labbre seccu, ùn ci hè nudda lagrimi, quandu chianci, l'ochji sò stati setti - sò tutti i segni di deshidratazione.

PONOS

Se un zitellu hà diarone, a purtata di l'intestinu hè fluidu è frequente. Questu hè periculosu, perchè un zitellu pò pèrdite assai fluidi. I figlioli chì anu amatuati anu un tambale di più fluidu ca l'quelli chì furnianu nantu à formuli di u lettinu - finu à 12 volte di ghjornu; ma ùn conta micca dicirus.
Chì deve fà? Se u vostru zitellu hà liquidu è più frequenti vènduli nantu à l'intestini cà solitu, ci vole à dà u so ziuve tesoru di fluidi (acqua furiada, regidron, tè). Feed tu leite materna, o una mezcheva, fate d'aghjunghje parcorsi più chjaru. Ùn dete micca zitelli, cordeuse di carne, u latti di vacca. Sì u zitellu pò digià manghjà manghjà spessu - dà di pumite di rossu nantu à l'acqua.

Quandu hè necessariu chjamà u duttore? Sì a diarrea dura un ghjornu, se u zitellu ùn si permette di vìviri o si trova malatu, se a temperatura hè sopra à 38,5, se u zitellu chianci è hè eccitatu più di l'usanza, s'ellu hà diarrea cun sangue.

PROCEEDINGS

I più malati in i zitelli in u primu annu di a vita sò diversi tipi di friddi. Un nasu mischju, u nostru nasu o a tezza pudete indicà chì u zitellu hà pigliatu un friddu. Di solitu, u fruttu cumuni passa senza cumpressione in una settimana. Ma certi volte pò guidà per risultati com'è e malatie da uveddu è i prublemi di respira. Chì deve fà? L'aria in l'abitazione deve esse fresca è umida. Questu pò esse ottenevule se ventilate a stanza, almenu una volta cada 2 ore per 10-15 minuti, (in questu ora avete bisognu di trasladà u zitellu à l'altre stanza), è fate u foglie hustitu nantu à u calificà, o mette à vede cun l'acqua. Elimine mucus da u nasu cun una zuppa żgħira, ùn dà micca antibiotici senza a presenza di u duttore.

Quandu deveru vede un medico? Sì u zitellu hà presu un signu rimettu di a malatia, se tira è olfate cun un pene, se ellu chjosi continuamente, se ellu hà una forte frebba, una tezza o respira cambia.

ALLERRI

L'allergie hè una reazione per e diversità cose: l'alimentariu (spessu i lattice di vacca, uova, chocolate, zucca, frutti di citrus), animali domestici, u polu o u polu. Spessu si va da età, è l'asma è eczema pò esse e malatie ereditarii.

Signori di una allirgii cumuna in u primu annu di vita: nantu à a pelle: una rash, eczema: a pelcula seca è roa, chì pò esse crusted. Ci hè prublemi respiratorii: seconde, tezza longa, respiru affannatu (asma). I prublemi cun u stomacu è l'intestini: vòmitu, diarrea. In raru casu, a frevi si sviluppa: u nasu hè stituitu o flussu, l'ùacchi sò picchiati è acqui, chì stranuta.

Se avete qualchì nota d'allergii in u to figliolu, cunsultate un duttore. Ciò chì, prima di tuttu, duvete fà?
Prutene u zitellu da u fumu di cigarette, mantene a habitación di u babbu senza impieghi, casa di l'arbureti, l'arburatura, rimpiazzate i cuscini di piume cù u cuttuni o parògnone. L'abitazione hè sempre l'aria pulita è neve. Ùn aduprate micca perfume, laca o dipinti. Prodotti chì ponu causà allergii, rimpiazzate cù l'altri. Mantene a pelle di u to babbu è e so unghje cut-cut. Ùn si usa u calore bè càlimamente per esse di sudari è prucidi eccessivi. Per lavà a robba di i zitelli, utilizate a poghja di fiori di i zitelli.

Per evitari di malati in i zitelli chì spessu occuru in u primu annu di a vita, fate tutte e vaccinations necessarii in tempu oportu. Hè impurtante ancu di seguità u più chjucu in a condicioni di u zitellu. Ogni manifestazione pò esse un sintimu di a malatia.