L'alfabetu è i littri per un zitillùcciu

Un ghjocu di zakoryuchek è dashes - questu hè l'alfabetu attraversu l'ochji di u zitellu. Apertu à ellu u misteru di e misteriosi signali. Dopu tuttu, l'alfabetu è i carti per un zitillùcciu sò qualcosa altru ch'è una nova cognition.

Qualcosa di migghiara di caratteri - parechji signari in l'lettera cinese. Assai? Moltu! Perchè un zitellu, trè documenti di littri hè a stessa cosa per voi un charter chine. A almenu, una paragunia funnata i psiculologi francesi. Sì, ùn hè micca piacevule à amparà tutte e lettere. In ogni casu, ellu ferà playfully. Toccate cun voi.


Unique - cubic

Cù l'aiutu di una tècnica notevale, creata da Nikolai Zaitsev, u zitellu da dui anni anu da pudè micca solu per memorizà e carte, ma ancu per amparà à leghje. U so successu hè in u fattu chì l'autore hà fattu l'estrazzioni in una rialità. Per esempiu, cubbi cù vucali vucali sò stampati in argentu è avè "voce" voce. Ma i sclusa cù i cunsunanti sordi vìttanu di legninu di u so sonu santu, si sò stuccatus. Cù u cuncetu di cubbi, u karapuz hà aprenda à combine u sonu è memorizate e lèttere. Ci hè un nudu in questa docenza: avete bisognu di acquistà cù a tecnica prima di inizià a classi. Invece a simplicità, stu tipu di furmazione ùn hè micca adattatu per tutti i zitelli. Se avete chì u zitellu hè stancu, inattentive, distractatu, sceglie un altru modu di cunniscenza incù l'alfabetu.


Avanzate - computer

Un laptop with punch cards - hè cusì chì i ghjovani avianu amparate e lettere. Hè bisognu pressu u buttone - è a voce chjamà a lettera. Allora a funzione di verificatu hè attivata: u sonu si pronunzianu, postu chì u zitellu cerca l'articulu. Programmi simili sò dispunibili nantu à Internet. Certi sò supplementate da i canzone simplicanti nantu à l'alfabetu è lettera per un zitellu è caricaturas curtite nantu à lettri. Pigliate micca trisce a classi di a cumpagnia - cura l'ochji di i migghiori!


Innovative - associative

A cumpagnia hè questa: per ogni letteru hè bisognu di creà una imagina. Décorate "Pane", cape è corne - vi scurdate "Antelope". "B", furnutu cù un pizzicu è l'ale, serà "Vorona", "R" ... In generale, penserete. Per principià, stampate e carte. Allora, cù u babbu, pigliate a creatività. Alternativamente, pudete creà una "Danza di Lettri". Cù l'aiutu di certu puseddi imitanu li littri ("F" - mani in li lati, "D" - mani à u cantu cù a palma). A musica hè un'altura rythmica è animosa, associazioni cù studii sò piacevuli!


Prima - estetica

Preparate carnet one per ogni lettera. Fate un disuguru - pudete sculaccià una carta cun un lapis. U caprettu - decora. Un - in a forma di un arcubalciu, l'altru - cum'è una fioritura di cirera ... Quandu u travagliu hè finitu, passà à a tappa next. Trimate ogni carta in pezzi (tri o quattru), mischjà bè. È lassà i picculi prugieri improvisati. In cunclusioni, deve chjaramente e distinta chjamà a lettera.

Varieghji di variazioni di e lezioni. Ùn pudere micca solu scrivite carte, ma dinò l'appiicazione di carta culurata, cundini, culi culi rivechji in l'estiu da u mare. Ogni lettera hè ricurdata.


Verified - visual

In u 78% di e persone, a percepzione visuale hè megliu di a percepzioni audienta. Fate cusì chì e lettere sò sempre in vista. Uccisione di u frettu decoratu cù un alfabetu è littri per un zitellu in imetate, in a stanza in u locu più preeminente per fassi un pianu annu cù l'alfabetu è i carti per un zitillù cù animatori brillanti. Cù u so aiutu, hè bonu di ghjucà "Darts di l'Alphabet". Tire una bola di tennis in una certa carta è chjamanu. In quantu à "cumpagnie magnetichi", ci anu da esse trasladati da un latinu di u frettu à l'altru mentre u zitellu chjama lettere. È ogni ghjornu stessu serà megliu è megliu. E i vostri classi vi mostraranu u zitellu chì scupreru alcolu novu ùn hè micca abbellante, ma divertente.