U rolu di u babbu in a criazione di i zitelli, cunsiglià per i genitori

U tema di questu articulu hè u rolu di u babbu in a criazione di i zitelli, cunsiglia per i genitori. Pò u babbu è a mamma-infante sò assai sfarenti di l'altri. I matri spessu si metanu per aiutà à cumunicà cù u zitellu; i babbi chì vulete usà i so parenti di u corpu: mani - cum'è una crucche, ghjinochja - cum'è una "scrivere". Questa difetta resta in tuttu a zitiddina prima. I parechji averebbe sempre darà più libertà à a parsunalità di u zitellu, più spessu ci dettu fora di vista è dà più creeps e ragioli, per scopre u mondu chì u circondu. I studii amparanu chì i zitelli chì i so babbi facenu parti attiva à a furmazione di a parsunalità di u zitellu sperienze a tristezza è l'indignazione à a separazione di l'amori, è sò menu nervi quan una nova persona si prisenta. È questu hè solu u principiu di l'effetti benefizièle chì u babbu, chì participeghja in a criatura di u zitellu, hà in tutta a vita di u zitellu. Sicondu i riti di ricerca, i zitelli anu pruspettate sparguglii freti di rage unmotivated, u nivellu più altu di u sviluppu mentale, sò megliu cundutu in l'interaczione suciale cù l'altri populi, sò siciliticamenti più stabbli. I paisani apprenu à u mondu in u cuntattu persunale diretta cù i so genitori. Cusì, hè assai impurtante per ellu sensu a vicino cù u so babbu, una altra persona, salvu a mamma, à quale ellu ùn hè micca indiferente, chì ancu ellu. Daddy potti parle abbastanza un stranieri quandu ellu comenza per percive cù i so ochji è l'uce, senza sapienti prima di u toccu da e mani è a sensazioni di u so respiru. In fattu, questa hè una parte impurtante in a cultura di u zitellu, pruvate micca di missu à l'uriginali iniziale.

L'attenzioni è l'amore di u babbu hè dumandatu da u zitellu, independentemente da u genere. Hè assai bellu, se u patri hà assai un tempu liberu, chì ellu pò dà à u so figliolu o figliola. Ma, in a maiò parte di i casi, dopu à vultà in casa cù u travagliu, u papatu voli vede a TV o leghje un libru. Ancu s'è avemu cunnisciutu a nicissità per a nostra attenza à i zitelli. Ma ùn ghjucanu micca cù u zitellu senza caccia. Serà megliu dà miglii circa 10-15 minuti, è spiega chì u babbu hè stracatu è vole di restà. Oghje chì i babbi sò tendini crescenu un veru campeone da u so ziteddu, chì hè chjamatu in ogni modu, per via di questu questu hè difficiule per elli à piacè fate divertisce cù l'altri. Dad pò cumprà à una età primura per insignà à ghjucà basketball o football. Sì u babbu sempre puntatu à u zitellu per i so minusvirsioni, cumencia à sente chì ùn hè micca capaci di perceive è d'apprendre. Un ghjornu un picciottu amarà u sportiu s'ellu ùn hà cunfidenza è u scopu di intervene in football. L'elogia di u babbu hè più impurtante per ellu chì l'arcu assicurati è e direzioni. U ghjocu football hè una grande attività, se hè una iniziuzione di u zitellu, rinfurzata da u sustegnu di u so babbu. U zitellu ùn hè micca diventatu un veru omu solu perchè era natu cun un corpu maschile. Hè rializatu cum'è un omu è si cumportanu cum'è un omu, da a pussibilità di l'eredita u so babbu o frateddu maiò o à un zitellu adultore cù quale ellu cumunicà è passa u so tempu. Pudete imitar una persona à quale si senti simpatia. Quandu u patri hè constantemente irritate è ùn vole micca cumprinneru di l'azzioni di u so figliolu, forsi u zitellu sera intristitu cù a cumpagnia di u so babbu, è cumpresa trà l'omi è i carusi. Un tali criaturu serà più faciule per piglià un esempiu è herdà a so mamma. Questu hè, se u patri voli chì u so figliu per fà un omu, ellu puderà fà più faciule per trattà u zitellu è micca scandalizà per ghjucà à i ghjoculi o quandu chianci, è pruvà à capiscenu a migghiara è intelligibile spiegà à u so figliolu ciò chì facenu per avè u successu in sportu è in tuttu. Dad deve passà u tempu cun una attitudine pusitiva cù u so figliolu, per esse indiscuttu chì hè un amicu è cumpagnu. Babbu è figliolu deve avè u tempu per passeti cumuni è viaghji à locu interessanti. E sicuru ùn pudete fà senza i vostri segretti masculini è quelli chì sò discututi solu per i genitori.

U picciottu hè un esempiu per l'imitazioni - u babbu, ma assai ùn si capiscenu chì per a zitella u babbu ghjocu àutru, ùn hà micca impurtante rolu in a so educazione. A zitella ùn si pò piglià un esempiu da u so babbu, ma a so situazione furtifia a so fiducia. U papa ha ammirazzà a bella perruca o vestitu di moda di a zitella, o qualsu qualcosa chì a ragagna chjina faria nantu à ellu stessu. Quandu una zitella criscinu, u papatu vi mustrarà chì ellu l'eseguisce è, siddu pussibuli, discussi u so mistieru cun ella. E quandu a figliola hè crisciuta, i so sposi accumincianu a prisenza, in questu mumentu hè assai impurtante chì u papu trattà bè bè, o, almenu tolerably, si, in u so avutu, u zitellu ùn hè pocu adattatu à a zitella. Quandu una ragazza ricunnosce in u patri queste qualità chì u face un omu veru, hè prestu per un grande mondu, chì hè a mità masciu. E scelta di una figliola in l'avvena quandu sarà una picciotta, a so vita di i matrimonii attuale è a scelta in parechji rispetti depènza di qualu tipu di rapportu allinatu cù u so babbu durante a furmazione di a so persunità.

A maiò parte spiegà a preferenza di i ghjucatoghji in ghjucadore cù i zitelli, à a strada, chì venenu à u gustu di i zitelli. Ma i zitelli sò micca spessu suscetti di i ghjoculi, perchè si cummincianu per avè i pesadoli. Hè bisognu di sapè chì, à l'età di 2 à 4 anni, i zitelli anu a perdiri u cuntrollu di i sentimenti cum'è u scantu, l'odi è l'amore. I picciotti micca sentate a diffarenza tra a realtà è a fiction. S'ellu u patri ghjucò un lionu, u zitellu in quellu momentu pensa di ellu cum'è un lione. Questu pò avè un effettu negativu annantu à u zitellu. Per quessa, i ghjorni violentivi sò stati belli è curtite, ancu s'ellu u zitellu piace è ellu dumandassi più. Hè assai impurtante chì i ghjucati di tempesta ùn sò micca persegueri è pelezii, ma solu a ginnastica. Se u zitellu hè moltu nervu, impedite immedatamenti. Anu bisognu à dì quarchi parolle di ridicule. Ùn ci vole mai fattu simulà u vostru zitellu. A voti, ingeratu cun u so figliolu, u patri sustituì a so indignazione cù una burla. U zitellu hè sempre umiliatu. In a nostra cunsultazione per i genitori, avemu a nutari chì u ridículu hè troppu putente à u castidulu per i zitelli à ogni età.

In termini generale, avemu parlatu nantu à u rolu di u babbu in a criazione di i zitelli, a cunsultà per i genitori, avemu averemu, ùn era micca in vain.