L'amore disintervertitu hè sempre travagliu è cura


L'amore disintervertitu hè sempre travagliu è cura. E se dumanda a dumanda "chì ghjè l'amore?", Pudete sente risposti diffirenti: "a necessità per una altra persona", "cunfortu spirituale", "significatu di vita", è ancu - "habit". Hè per quessa, ogni persona mette a so sperienza è e so idee in questu cuncettu.

A maiò parte di u populu vede in amore u significatu principalu di a vita è à u listessu tempu sò senza cumpurtamentu davanti ad ellu. "L'amore vi circate di tuttu, ma u truvonu, assai poveri sapianu ciò chì facenu cun ellu", disse un omu intelligente. In effetti, cumu di disposti da una ricchezza? Truvà a risposta à sta quistione hè assai impurtante. Perchè l'amuri, cum'è sapete, una donna capriciosa - pò volverse.

L'amore hè a vuluntà di vive cù una persona concreta tutti i ghjorni, l'ora è ancu minuti liberati da a destinazione. Ma un desertu ùn hè micca abbastanza. Rumore dice: l'amore hè primu di tuttu di dà. Ci hè prestu per questu? Ùn sò tutti. Per dà hè di pèrdite qualcosa, per sacrificà a cosa. E se avemu prontu per questu, po chì, com'è regula, cù una riservazione: u prucessu deve esse cumuni. Hè esse, dà, avemu vulutu ricevi qualcosa di volta. È quì sò trappe di una trappula. Se u desideriu di dà necessariu implica aspittà per riceve qualcosa à u ritornu, da pudè dunà senza avè ricivutu nulla hè di esse incisu. Nimu ùn vole esse incisu. È, però, sta furmazione hè corta, hè bisognu di cambià l'enfasi. Per dà hè di dà, per esse generu. È ghjinirosità ùn micca sparisce una persona. À u cuntrariu, a rallegra più emmerlemente, permette à aghjunghje l'alegria di a vita. Questu hè ciò chì l'amore hè tutta.

Chjamemu un omu un miseratu quandu avemu vistu cumu cose chì pruteghja a so ricchezza da ogni perdita. Tali postu ùn li manca un felice. E da un puntu psicologicu di vista, avemu da cunsiderà un begger, perchè maiò hè a so cundizione. Cusì vaghjime ch'ella sia quellu chì hè capaci di dà hè riccu.

Ma chì si pò dà à u vostru amatu? Tuttu! Joy and sorrow, i so osservazioni, scuperti, pinsamenti, sapè. In altre parolle, a vostra vita in tutti i so manifestazioni. A felicità, se u vostru favuritu riferisce à l'amori a stessa manera. Cusì avete ghjustificatu à ghjustificà l'altri. Unu micca, per piglià qualcosa à u ritornu, ma solu per sente l'aligria di u cumprinziu mutuale. Quandu dui cede, qualcosa divina hè nata, chjamata "amore". Sì ùn avete micca succorsu, po esse probabili, i dui capienni u sensu di l'amore in modu diversu. Propiu, un qualchissia era stillcatu nantu à a stallazione "dà, hè necessariu di uttene qualcosa à cambià". L'amore hè sempre travagliu è cura. Hè pussibule crede à chì qualchissia adaria fiori s'ellu si scurdassi di acqua? Ma ci hè un altru estremu: cura di una altra persona pò passà in suppressing a so persunità, in relazione cun ellu com'è una prupietà. Per impidiscia questu aiuta un altru componente di amore - rispettu.

U rispettu hè d'accettà per una altra persona cum'è questu. Per capiscinu a so individualità è e caratteristiche, per interessa in quellu sviluppeghja cum'è una persunità unica. U rispettu fora qualsiasi l'usu di una persona per l'altru per qualsiasi propiu, ancu i più nobili. È pudemu rispittà una altra persona nantu à a cundizzioni chì sò indipindenti, pudemu passà a vita senza sustegnu è per quessa chì ùn deve micca bisognu di u qualchissia per i nostri proprii propii. U cunniscenza di a natura umana aiuta à suscitarà nantu à a prublema egoista di un sè stessu è vedi una altra persona da a pusizione di i so interessi. Hè sta cunniscenza chì parechji volte ùn anu micca bè in a relazione cù l'omu o donna di i nostri sònnii.

Amatu, avemu bisognu di amparà u sicretu di l'anima di un omu amatu, anche si compite a natura illusoria di i nostri sforzi. Per esse più vicinu à questu segretu, a cunniscenza accadata in a scola è ancu in l'institutu hè troppu chjucu. Questu hè bisognu di una cunnessione prufonda cù l'anima di una altra persona. È solu in a unità di l'ànima, chjamatu amori, pudemu satisfevi i nostri tesoru di disolvi in ​​questu persona, cum'è in noi stessu.

Allora, u putere efficace di l'amore hè struitu nantu à a capacità di dà, à a cura, à u rispettu è a cunniscenza. Questu hè un incaricu inseparabule, chì pò esse ghjucatu. Quelli chì abbandunonu illusions narcisisti about their omniscience e omnipotenza. A quale hè inherente a dignità generata da forza interna. Tali putenza hè custruita nantu à l'abilità di spiegà i so sentimenti, nantu à a capacità di vede i bisogni d'una altra persona è di sèntelu a so dumanda tena. È ancu nantu à a lotta cù una lazundanza interna, chì si prisenta in una attitudina passiva versu l'sè è l'indifferenza à l'altri. Tutte e sse l'hà abbilitati pocu à pocu sviluppatu sò a maestranza di l'arti di l'amore.