L'amore hè diversu

Dui sò destinati per ognuna, hè megliu mai si ncuntrava.
Ma solu questu hè chjamatu amori. Tuttu u restu chì si dici chì serà u so nome hè un falsificatu per i poviri, un sustitutu miserable, un cunsulazione per quelli chì ùn anu micca affettatu da l'uraganu. Li pensanu micca chì ti piace. Sapemu.

Ci hè dui paroli d'amore. Pudete dì chì ci sò assai più di elli - vintimpi dui, dui centu è vintimpi dui, quantu assai amici, ma in fatti ùn pudere micca amparà da u destinu.

Cù un amore, pudete stillerà fà qualcosa, à l'altru - nunda. Un prucede pacìficu è felice, cuminciendu cù un amicu in u soiu, circuneddu cercanu famoso. Allora un muvimentu lento versu l'altru, i migliori volte di i parenti, aumentendu l'affettu mutuale è, finitu, un costume. Un antru colta de sternu, cù tutta a catastropulita cuntenuta insupportable, cun tuttu u culu di ricunniscenza instantània - crashing down, non sparing and not asking, senza dari un suggerimentu o una prutezzione di inevitabbilità.

U primu si finita in modu sicuru, cù un casu o un ghjornu di cumparatu respetable cumu cun l'affare per a cità o per l'amici mutualità. In tuttu - stu trenu hè nantu à scelta. U sicondu hè incontrollable, cum'è un rabidu expressu senza un machinist, destroi e famigliali, volte in sperienze, s'imbrava tuttu, esu scurdatu tuttu, dispensa à tuttu u sensu di ciò chì ùn dete micca u bonu.

Dumanni di tali amuri, sognu di tuttu, salvu u successu rimettivu: à qualcosa per gastru esse espertu realizable. Nuvembre o dopu, amatori, scappau ogni cagione di a so vita per un attrazzu passatu è inescule, stancu è rotto, torna à i so posti. In ghjiru hè un mondu chì hà persu i so culori per sempre; un paisolu desolate di disastru, cù l'arbureti rivolti, i scoddi di grass, esqueleti di edificatori cumminciati sottu un cielo inuttu, incullu chì ùn ùn ùn sianu brillati.

Sta passioni ùn mannanu serenamente: in a serenità ùn ci hè passione. Se u destinatu hà eliminatu i frontieri senza impastanza di l'amici di famiglia, a miseria è a timidez, l'amuri cuntene l'ostaculi à l'altru, tormentemu, impone locu cun a prumessa di felicità insupportable, in quale un momentu dui fuddi senza difendenza fendu alloghju cum'è un altru. U mondu si face ostili in ellu stessu in questu secondu chì prima scontri i so aspettu à una festa informale, in un bus stop, in un miserabbile cafe in periferia.

Ùn avete aspittatu chì l'amatori facenu un odi di l'odi - passanu un stasgiu bonu, facendu un grin. Ma i amici felici ùn sanu micca un esplicitu passionatuu per un'antra, furzà per esse scurdate di qualchì decencia in a barra, a galerie d'imaghjini o magazzini di mubilità - fate veda, ojveri, fate vogliu invezza in sicretu, per secretamenti tutti sònii di u mumentu di a mimoria.

L'amanti sò stati arritti à l'altri, perchè e so vita sò inizialmenti simili. Sò unificati per un amore cumuni - micca per l'altri, ma à a pace, l'esistenza calculatu è u sianu sicondu sottu i so pedi. Ùn ci hè cusì cun un amicu siveru, locu, elettu vittimi in l'aleatoriu. Questi amanti ùn anu mancu nunda in cumuni, solu eccettu, u sicretu, a catta più penosa, cum'è un libru leghje in a zitella, o un parcu, di quale si corse à a scola. Ùn avemu nunda in cumuni, solu eccettu per un trace unicu, ignuratu, salvu chì, ghjè, ùn hè mai statu nunda.

Tali amuri cori nantu à alcune maschere. Unu era sempre u mastru, l'altru in sicretu, sempre una vittima. I so reunioni sò curtu è casuale, carizzi cose insatiable, duranti i cunversione di ghjornu o i camminati tutti li ricurdeghja di e nuttati. U lettu hè a so fortezza, a so casa, u so ultimu è solu babbu. Ùn era micca è ùn esse micca cù nimu - solu ora, mentre a so passioni hè pruibita è l'avvene ùn ci hè chjaru, ma dui avete l'alzate di l'agisce. I sanu chì a destinazione hè attentjosu intently - più intently ca per amatori, amici, siecchi ricchi in un jocu ricunnisciutu. I amate cunnisciutu chì u so tempu hè curtu è u futuru hè triste. Anu in prumessu per viaghjà u momentu liberatu per quessa, avete qualcosa di ricurdà quandu si sparghjenu, resignati, rotulati è devastati.

St'amori inventa a so propria parola, alcune, signi cunvinziunali. Ella cumu pò esse risparmati da u mondu, chì ùn permettenu à nimu per ella stessu. L'amore hè un ughjettu di disprezzu è ridicule. U devastates and destroys. E raggiu. Hè propiu à morte. Dui sò destinati per ognuna, hè megliu mai si ncuntrava.

Ma solu questu hè chjamatu amori. Tuttu u restu chì si dici chì serà u so nome hè un falsu per u poviru, un sustitutu miserable, un cunsulazione per quelli chì ùn anu micca statu affettatu da l'uraganu. Li pensanu micca chì ti piace. Sapemu.