Ùn pudere micca sminticà u zitellu. Chì deve fà?

Cumu viaghjà, sè ùn avete micca bisognu à l'essiri amatu? Ci sò e donne chì ponu scurdate tuttu in parechji ghjorni è anderanu più in a ricerca di a felicità. Ma, si ùn sì micca cusì. Se pensate ogni ghjornu: Ùn pudite micca sminticà u zitellu, chì duverebbe fà? Hè cusì dolorosa è difficiule di realizà d'avà chì ùn hè micca avanti è ùn ci sarà più una persona cù quale pudete esse dispostu à vende a vostra vita sana, per piacè gioia è averezza, per sognu è creà.

Ci hè più faciule quandu era solu una fantasia fantasia è un sognu. Ma s'ellu era vicinu è avà hè cusì scary per capimà chì hè cun una altra parte è chì l'altru, avà aperta, pò sculpuru u so capelli è s'ammucciava in i so bracce. "Ùn pudere micca sminticà u zitellu. Cosa da fà, cumu campà in più, senza pacenzia, "- questu hè ciò chì i vostri pinsamenti sò sempri occupati.

U primu chì hà bisognu di ùn pensà à pensà. Da i vostri pensi, nunda chì cambia, ma averemu torna da valdi. E donne anu una tendenza per inventà tuttu, per iperoblate è embellish. Hè da questu, a più spessu, u nostru sistema nervuu soffre. Avete bisognu di cuntinuà à spurtà i pinsamenti di quale ellu hè cun ora. Sicura chì questu hè un momentu difficili, ma ùn hè micca altri viaghjà. Hè necessariu di sculaccià a vulintà in una palla è fendu una forza. Ogni tempu serà più faciule è faciule.

Avete bisogna à pudè abbandunate. Iddu, u zitellu. Pain. Emotions. Se vulete chianciri, paghe. Splash all the emotions, ma micca turnate tuttu in l'histerectum di ogni ghjornu. Unu deve esse tralasciutu di u vostru dolore di lacrimi, vai a lettu, è u sutra in tuttu.

Sì, hè assai difficiule. Vogliu accatastate cun una manta, apague u telefone è chianci. Ùn si pò micca fatti in ogni casu. Assicurata in quattru mure è dolu à u passatu porta à depressioni prolongati, tentazione suicida è altre stupi chì sò disposti. Hè per quessa chì hai bisognu à esce da parlà cù i vostri amichi. Per via, ùn viaghjanu micca nantu à a cità, in a speranza di scuntallu. Ancu s'ellu succorsu, nunda ùn cambiarà, ma solu esse agghicassi è agisce. À u cuntrariu, hè megliu di pruvà à minimisà a pussibilità di riunione. Hè necessariu di fà per chì micca nunda di ellu ùn s'assumiglia. In modu, l'amici è i amici ci anu ancu avvistatu chì ùn pò micca ricurdatu di u vostru uveru è ùn lasciate micca. Qualchissude falà about it, pusitivu o negativu, solu causeranu u dolore. Da u passatu, hè necessariu di esse eliminata.

Avete a occupari stessi cù qualcosa. Ogni omu hà un hobby. Ricurdativi di ciò chì vi piace di fà è in momenti di tristezza, piglià u vostru piacevule. Hè necessariu di occupà u vostru core cù penseri, à guardà u suffittu è pensanu à quessa.

Ricurdativi: a vita ùn hè micca finita. Avà chì pare avà u mondu s'hè cullassatu, ma tuttu hè cambiatu. L'omu hà sempre l'instinctu di l'autore cunzentazione, è u dolore hè una distruzzioni per u nostru corpu. Allora u corpu dubligu. Ma se fai u più impegnu. L'effettu serà assicuratu più veloce.

Partiti, discos è i clubs sò ciò chì vo avete bisognu. Ma solu nantu à a cundizzioni chì ùn avete micca scrittu cumu à u pianu "per esse in burrasa è si scurdate". L'Senneli sarà di curta vita, è tuttu hè di ritornu o diventeranu più peggiu. Cusì, ùn hè bisognu di reste, acquite acquisto cù una nova persona è ùn scumpete l'opportunità. Se vulete acquistà cun un omu bonu - ùn ignite. Nehunu hè furzatu à ellu à marite. Pudete pruvà micca di parlà, perchè succede chì casi a ghjucazione guasgi guasgi salvatori di u dulore.

In generale, pruvate d'esse più cù e persone, avete divertitu è ​​ùn deve micca da pensà à u male.

Se ci hè l'oppurtunità di andà in un altru cità - senza esitazioni, vai per esse. I posti novi è l'ambienti insulatorii aiutanu à distractà è i pinsamenti dolci sò visitati più menu spessu. Inoltre, in novi posti, dapoi hè spessu è imprecisamente fastened, chì ponu turnà a vita centu ottanta gradi.

Se ùn avete micca aiutu, pudete piglià à i psiculoghi. In modu, ricurdate: u psiculoghju ùn ùn solu u prublema, aiuta per intende esse cumu per trattà cun elli. Solu in nisun casu ùn hè bisognu di principià per piglià parechji antidipresidenti. U corpu si usa a piluleti è prontu ùn pò micca capisce l'emozioni nantu à u so propiu.

A donna hà sempri statu, è è sarà forti murale. Più assai cchiù forti di un omu. Ùn vi scurdate di questu, di u vostru orgogliu, chì site un individu chì ùn hè micca meritatu pienu. Dopu tuttu, vi rispittà è amare ti stessu, perchè chì tormentu?

Ogni persona hè datu i teste. Parechji volta ci hè chì no avemu micca meritatu cusì, chì no avemu più forza, ma in u tempu, un capiscenu chì questa era, era ancu per u megliu. Hè per quessa, pensa chì questu hè solu un pezzu di vita, pocu assai luminosu, seguita da una nova alba.

Intunate sempre in u pusitivu. Ùn lasciate micca stà à sente tristi canzoni nantu à l'amore, vede cuntrolli trgici. E a maiò parte di tutte ciò chì deve bisognu di pruteggiri di l'affari chì cose da ricurdate di u vostru amatu.

Ogni donna spicchera u dulore in u so modu. Ma u dulore, però, resta un dolore. E devu combattenu cù tutti i metudi. Forsi si averebbe ancu odià s'ellu hè veru. Sicura, l'odi ùn hè micca u più sensu, ma l'anghjulu pò à qualchì salvà di u dulore.

Ma sempre, u modu più correctu serà per pardunà è lascià. Questa persona hè stata in a vostra vita, hà purtatu cuntintizza, avete un mumentu bonu è ciò chì hè bella. Lasciate in un locu in cantone di memoria, in una casuzza di l'ànima, da quale unu pudete piglià ricordi è surrisu. Intantu, cercate sta casella cù una chjave è scurdate.

Sì scurdate - fate dì chì ùn era micca u vostru omu, è sì u vostru, andà questu definitu in quandu u mumentu giugraficu. Ma ùn avete bisognu di ellu, ùn hè bisognu di vive. Per sè stessu, per famiglie, per i amici. In a vita di ogni nozze ci hè più più importantu in addition love. Ùn vi scurdate micca. Ricurdativi di i vostri sogni è i miri. Andate in un locu, pruvate à alcuni cosa. E da se a vostra vita hè occupata cun nova pensioni è gioia, novi preoccupies è sentimenti, una matina dopu esse svegliate è si capisce: u dulore hè andatu. À coru cálibu è lume. Avete bisognu per inizià una nova etapa. È a vita hà perfisu.