Ricordura folklori contra u stress

L'estresse hè stata datu una definizione internaziunale - hè una cundizione chì deve da l'impattu di stimuli estremi nantu à u corpu umanu, è questu, per suprattuttu, hà da guidà l'eccessione di u sistema nervu. À un urganisimu stresses affect both positively è negativamente. Ma in questu articulu avemu a parrari di u partitu negativu di e stresses è dite chì sò i medii populari contru u stress.

A meni, l'aghja nervosa sò manifestati da e forme aguda di depressione, di malenconia, è di reesione histerezii. Ricurdativi, avete almenu sentenu sensu fatigue fatica, irritabilità, aggressiveness? Avete statu in una situazione chì trova difficultà di cuncentra? Avete intesciatu cù l'insomne, l'imurimentu di memoria, u statutu stomacu? Ogni persone, per certu almenu una volta in una vita sperimentata unu, o à quandu qualchì «signu» di sta lista. E sti pirsiani bisogni aiutà.

Ùn avemu micca parlatu di i prudutti di e farfantarìa, ma cunzidenu medicini naturali nantu à u sughjettu di a pianta, avemu da cuntà di a furmazione fisica privata è di l'altri viaghji di furia di questa problema.

Eccu certi rimedii tradiziunali:

In casu di piglià a medicina di a famiglia di Karachaevo-Cherkessia, ci hè un sognu fieru di crià una cullizzioni di boccada in un vetru di acqua furiosa, insistiu à una ora, è pruduce è piglià tuttu u ghjornu.

La medicina tradizionale di l'Uzbekistan cu neurasthenia per rinfurzà u musculu di u coru, cunsiglie di manghjà i frutti di barberry ordinariu trè volte à ghjornu per 50 grammi. O pigliate erba cullenimenti di a nova cullizzioni: per 1 litre di acqua fogera pigliemu 10 grammi di foglie d'herbasse di foglie cinque boi, 25 grammi di foglie è un foglie d'un vigore di trè foglie, 30 grammi di razza valeriana di terra. Tuttu queste 4 ore insistu in un termu, fate filtru, beie una ora prima di pranzi, o 30 minuti dopu avè manghjatu trè volte à ghjornu per ¾ cup.

In ogni modu, spessu una conversazione sfavore o un avvene spettaculu di l'avvenimenti, u colpi da a rut in u situ di travagliu quandu ùn ci hè micca una mancanza d'arbe, è i nervi sò digià in u limitu è ​​ùn avete micca l'uppurtunità di cambià a situazione per distraisce. Allora, l'esercizii semprici sò bè ​​cù u stress, chì in certu puntu aiutanu à restaurà a capacità di travagliu.

Sì avete l'attruversi malenfrisconi, aduprà a ricetta antica, chì trè anni fà era offerta da u famosu medico John Hall. Pigliate e tagliati di ravanelli, l'asciugate cù l'acitu, sprinkle cù u salinu è aghjunghje à i tacchi.

Specialista in attuali in u massaggio di u puntu di u Giappone, Yoshiro Tsutsumi, per esaltà a tensione nervosa, offre i exercili siguenti.

Opùbuli u dède nantu à a manca, è cù u polu di a manu dritta, pruteghje prestu a punta, chì ghjè situatu à mezu di u palme, questu hè u puntu di cuncentrazione. Quandu presu, avete esaltatu, è quandu si rilassate, piglià un respiro. L'esercitu hè ripetutu à ogni mani 5 volte.

Esaminamu, senza avè prusicatu, calma à strince i vostri ditte in un puntu, cù u pulcatu per esse intrecciate. Abilanzà l'sforzu, piglià un respiro. L'esercitu deve esse fattu cù l'ochji chjusi, ripetate cinque volte.

In ogni mano piglià dui nocciole è ghjustu in e palme cù moffezzione circolari. Immagginativi supra a testa e aderiscenu à i consiglii di i diti, è cumincianu a tilting the trunk. Esercitivu in ogni loce tri voti.

Ricurdà e malatii in chì u massaggio di punti hè contraindicatu: ogni tumore, ulcera peptika, kundizzjonijiet agħar ta 'deni, tipi attivi ta' tuberculosis, mard tal-mard, varikużi.