Comu sceglie i scarpi di u zitellu

A scelta bona di i scarpi di miglii hè sempre una prova per i genitori. In particulare se in sti stivali o sandali u zitellu piglia u primu passi.

Dopu i primi ghjorni, i sapelli di u zitellu sò stati sustituiti per calzini ciumi o un tipu di buttetti aromi. U primu signalu chì hè ora di pensari nantu à i piucioli reale, hè un cummerciu impurtante nantu à i so ghjetti, è u desideriu di u zitellu, in qualcunu di corse. In solitu ci tocca à un annu, prima di questu tempu, i duttori ùn ponu micca cunsigliemu di sarrazzà u zitellu, salvu quasi ci sò quelli chì a patologia di u pede hè detta, è hè necessariu di diretta a furmazione in a direzzione bona.

Allora discurrui di cumu per sceglie u calzarii per un infante, è nantu à ciò chì cura di i genitori.

Cù dak à cumincià.

Viaghjate à una magazzina mudernita moderna, avemu spessu face a scelta difficultu. Dopu tuttu, attornu a stantificia, da a cima à u fondu, sò custituiti parechji mudelli di coghju di i zitelli, è pare chì hè solu sceglie micca fà sceltu pè u zitellu. Ma ci sò parechje regule chì deve esse segui.

In prima, seguitu una compra impurtante, obliterate tutti i tendenzi di moda, stili è novità. I so cumpagni di i vostri zitelli devi di primu devi esse cusì cómodu, praticu è micca daveru u so pede, è solu dopu hè bella è elegante. L'ossificazione di u pedicelu righjunghji solu à l'età di sei, è l'scelta di u calzari wronge cuntribuiscenu à a furmazione incorrecta di u pede, chì sussegwentamenti diventa a causa di assai malatii.

I primi calzarii per u zitellu deve esse elettu da modu chì ùn hè micca strettu, ma ùn era micca grande in grandezza cù a prisenza obbligatoria di u prutittenti. Calzetsi deve esse bè cundutu à u pedi è ùn impediscenu i movimenti di i migghiori. Ancu se selezziunate i vostri pezzi di casa, avete a seguità ste règule. Per quessa, ogni tipu di slap hè sclusa, perchè ùn hè micca inconvientu di migliori, è impedisce ancu a furmazione di a furia, chì permettenu u puntu à turnà à un latu. Sola preoccupa chì i petti di u zitellu in u novu pezzu sceltu sò stati prutetti di danni mecnici, dapoi un microclimàticu favorevule, è chì currisponde à e cose qualità è fisiologicu è anatomicu.

Innota chì a sola di u mantellu hè tutta, flexible è elàstica. Un tali sole permettà à i vostri figlioli chì sò cuddati cù i cammelli, per fà i stessi movimenti quandu si caminavanu i nostri piani. Un fattu impurtante hè a prisenza di un calzettu taccu. Hè questu taleddu chì serve per artifice l'arcu di u pede, invechjendu a proprietà di primavera. Inoltre, a presenza di un talonu aumentà a resistenza di u rete di i scarpi, è prutegge u babbu di i maggetti. Ùn pudite micca cumprà un pezzu o un pezzu cù un puntu in punta. U calzature per u zitellu deve esse cun una punta larga è di punta di u dettu per impedisce a deformazione di i dete, è per mantene una mejor stabilità di u pede, per a l'incrementu in l'area di a sola. A prisenza di una suluzione ortopedica in i scarpi sò mandatori solu se avete u cunsigliu di u duttore. Se a perra di u zitellu hè sanu, l'escezione hè abbastanza. L'arcu tutta com'è un petit tubercle nantu à u borde internu di a sola. A so prisenza aiuta per elevà l'arcu longuu di u pede è prumove a correctzione di u pianu. E l'elementu più impurtante chì i genitori ùn devi esse micca u tene di u pede.

Sceglite u tile di i scarpi, i paràmetri principali hè a longu di a sola hè a punta di u magu, à u postu più impurtante nantu à u puntu. È ancu a pienezza di u pede. Di genere, i fabricatori chì si sò specializati in i scarpi di i zitelli, presenta un cambiamentu cù una diffarenza di grandu, cumu i scarpi per un perchè largu, mediu è strettu. Questu hè fattu per ùn avè micca abrasioni nantu à u peri. Dopu à tuttu, si i scarpi, per parechji di i paràmetri sò assai grande, a ghjurnata di u babbu ùn si pò assicurà fermu, da quì l'arrabbata di u piuvale, chì prestu prestu in a ferita. U so scarpi chì ci anu bisognu di spiegà sensazioni desaggianti, è cuntribuiscenu à a furmazione di i dete. Per quessa, assai crèdenu chì i zitelli piacerebbe piglià i scarpi in daretu. Ma questu hè micca ghjustu. L'opzione ideali serà piu di lignu per 1 cm più settighjate. Pudete cuntene questu per l'ochju, fendu un zitellu durante u fitting entre i spalle è u petra. A distanza debe deve esse à l'anch'elli di u dettu di un adultu. Questa regula di a scelta hè applicata à l'ombra di l'inguernu è di l'estiu A ragiunità hè a funzioni fisiulogica di u pede. Normalmente in l'estiu, e pate tendenu à inchà è crescenu in grandezza, è in u invernu, tali spaziu hè necessariu per un toe supplementu, sulamente, è cum'è un spaziu vacanti per creà un effettu calziunanti.

Material.

U materiale da quale cusì sò fattelli sò un altru elementu impurtante di calzature chì face u cuncettu di qualità di a pelle. Calzature per ogni staghjoni deve esse "transpirazione", fattu di materiale d'alta qualità è durable. I sintesi ùn sò più pimperu sappiutu, è anche parechje supremu i materiali naturali in attrazioni è varietà di idee, ma quellu ghjornu spessu spessu spalla per esce fragili, permette di passe l'acqua, ùn dà micca una piene ventilazione entera. Per quessa, hè megliu di pagà un pocu più caru, ma di cumprà culore veru o suede. Per definisce a qualità di u materiale, hè abbastanza per fà parechji manipulazioni difficili:

- Tap cù u dettu annantu à a parti nasalea di u bacinu o scarpa - s'ellu ci era una bella ramminta di aricchi piccule è, in u mumentu, hè struitu - materiale naturali è bonu;

- oliu - a furia duvule cum'è a pelle, è micca cù cola, gomma o avè un altru culu sfonu;

- pulìtranu fermu u palme à l'embiu - se u materiale prontamente calenteghja è si facia cale - hè un prugnu genuu.

Fighje ancu a cura di e costi, i prublemi è a sola. Un cultellu in i scarpi ùn deve micca interferiscenu. Ùn a scurdà di cura. Dopu tuttu, ancu i sapori più chjucu guariscenu i so qualità più longu si tenutu cura. Cusì, cù l'acquistu di i primi scarpi, cumprà e un uttellu adattatu per a cura di una nova cosa.