L'arti di l'acqua

Oghje ùn hà bisognu di l'acqua in l'acqua, hè dispunibule per tutti, parechji anu puru u bagnu, ma a maiò parte di a ghjente hà pigliatu una regula o un bagnu in casa. Ogni omu pò esse arregistramentu un picculu locu in casa, u più chjaru hè di piglià degne.


Doccia o bagni?

Tuttu dipende di a vostra salute, di l'umore è, sicuru, u tempu. Per esempiu, si avete menstruazione, hè megliu di piglià un colpu. Pò esse pigliatu ogni ghjornu diversi volte. In a matina stimula è invita, è in a sera, relaxes e flushes fatigue.

Oghje quasi ogni persona hà in a so casa Ivanna è a regula, cusì pocu tempu u bagnu s'hè addivintatu micca solu un locu per lavà, ma hè un locu per esaltà l'stress di relaxazione è purificazione.

Cume facenu i bagnani in u corpu?

Prima, tenete bisognu à attentu à a temperatura di l'acqua . L'acqua calda permette di dissolute in non susteniti è l'ossigenu per sperimentà megliu à a pelle. I pori aperti perfettamenti è sò neinsi, per chì a pelle principia a respira.

Siconda, a prissioni di l'acqua infruinzira. Avete avete chì quandu avemu cumbattu in l'acqua, sintemu a ingravidita di u nostru corpu? Grazzi à questa forza di l'acqua, u corpu relaxes, a circulazioni di sangue cresce, l'aparellu musculoskeletore hè tuttu relaxatu è unloaded, u prucessu di sangue di l'extremità aumenta è u voluminu di sangue in u corpu hè redistribuitu.

Tercero, ci hè un effettu chimicu in u corpu. Sustanzari ca dissolviamu in acqua, aumentanu u tonu è fate a furia di tensione. Cù l'aiutu di bagni, pudete trattà certe malatie. Sì aghjunte l'erbe, i salti, l'olii essenziale, l'scuma o l'henna incolorata à l'acqua, avè ottinutu un efectu terapèttu è preventivo.

Da ogni aghjuntu à u bagnu dipende di l'effettu nantu à u corpu: vivacità o rilassazione, u sguillu di u dulce, tonanti, trattamentu o rinunzu di stress.

Quante hè bè di piglià un bagnu?

A Bath hè u locu induve scurdà di tuttu. Avete mai avutu una tale chì site fatta è sughjutu?

Ci hè parechji tipi di bagni:

Bagni freschi - a temperatura di l'acqua hè 36-38 gradi. Quessi sò i banni cum'è cusì cunnisciutu è cumu cusì. In takivanne hà bisognu à 40 minuti.

Banni caldi - Tempuera di l'acqua hè più di 39 gradi è ùn puderete micca più di 20 minuti in quì. Sè più in acqua calda, u vostru cori sarà soffre, perchè esse megliu per mantene a cœur à l'acqua.

In più di sti banuzzi anu sempre indifferenti (34-36 gradi), freschi (circa 30 gradi) è friddi (circa 20 gradi).

A durazione di a so riceve depende di a vostra portabilità. Ma deveru ricurdà chì u tempu di bagnu friddi hè solu 5 minuti.

Cosa da aghjunghje à l'acqua?

Foam

In tutti i filmi, u bagnu hè stata sola cù spuma, hè cunsideratu l'additivu più famosu. E so funzioni sò à spuma è aromatize. Dunque, inclusa parechji tinning, agisce, cunservatori, sapori è fragrances. Ancu s'è cumprate una scuma di costu, ùn avete micca bisognu di pensà chì hè d'utilità, ci hè ancu una mità di petroquimica in questu.

Prima di cumprà una scuma, leghjite a cumpusizioni, perchè ci era micca menu cumpunenti chimichi. Scamosi cù savori "savurinu" (fragole, vaniglia, tiramisu, chocolate, è altri) ùn sò micca piace à tutti. Basta sò scelte per un debilitatu è i pinsamenti piacevuli, per suprattuttu, s'ellu ùn hè micca nantu à una dieta.

Salt

I bagni cù l'addiventazione di sali sò assai utili per a prevenzione è u trattamentu di certe malati. I bagni di bacinu pò piglià in casa. A cumprà un salitu di mare o di u lagune pò esse in a buttrega di cusmeticu o in a farfatura. Ricurdativi chì i salotti di u bacinu hannu un esempiu tonicu, dunqua u megliu ùn piglià micca davanti à pusà.

Prima di annunzià u sali, leghjite l'urdichi. Ricurdativi chì u salinu pò esse naturali. Non solu per u salinu stessu, ma per l'additivi artificiale.

Quessi banni sò capaci di attivà u metabolismu di l'organizmu, calma u sistema nervu è aiutanu à trattà cù u dolore muscular.

Olii essenziali

Efirneemasla à piglià un bagnu dà un efectu especial. Sottualità attiva di l'olii pruveni in a pelle, è ancu influenza u corpu in u sensu d'oliu, grazia à i so fragrances.

Per trattà un friddu, avete bisognu di piglià un bagnu cù l'aghjunghjenu l'oliu di limonu, u rosariu, l'incensu, u minturnu, l'sànface, uppia, l'arbre, u lavande, e chamale, eucalyptus, fir, myrrh e cedar.

Per ricaricà , aghjunghje u timore, neroli, mandarina, calce, pompelmo, cardamomo, limonu, bergamota, pinu, aranciu, basilica o juniper à u bagnu.

Per alcuni un effettu rilassante, utilizate chamomile, calce fiore, bagnu di limoia, ylang ylang, lavanda, jasmine o pignola.

Prima di piglià un bagnu cù l'olii essenziali, lavora à tutti i detti detergenti, fassi una scacchula è rinfriscenu a maquillaje. Hè megliu di lavare a testa cù i mezi naturali.

Per 20 litri di acqua, aghjunghje una gota d'oliu essenziale. Ùn hè micca piacevule d'aghjunghje l'oliu à l'acqua, si avete in contacteu cù a pelle, pò esse risparmiata.

Prima hè bisognu à dissolvi l'oliu in l'emulsifier, è aghjunghje à u bagnu. Comu emulsifier pò esse u melatu, u latte, soda, sal marina, crema o kefir.

Herbe

Tutti i pianti cuntenenu parechji sustanzi utili è attivu: minerali, tannini, phytoncides, vitamini è assai altri. Hè assai uttellu per respirar l'arghjuli di i pianti.

Puderete preparà silti in casa, è pudete cumprà compru in una tenda o farmacevule. Pudete ancu cumprà e cose. L'infuzione è i prudutti sò da esse preparati cum'è scritte nantu à u pacatu. In u vaghjimu, in l'estiu è in a primavera, pudete sculculi di eterna arumatichi è siccà. Avemu bisognu di racoglia i pianti in locu limitu, alluntanatu da a strada, a cità è e case privati.

Per rinforà u sistema nervu, avete bisognu di aghjunghje una decocultura di marigolde, oregano, calce è fiori di valerian à u bagnu.

Per migliurà u sughjornu è per trattà un friddu, utilizate una decocuure di boni di pinti, milfoil, lampa di silhormuni.

Se a ferita hè a lotta, aghjunghje i caldi di a zucchina è a lavanda à u bagnu, è se i musculiferiti - eucalyptus e sage.

Prima di piglià un bagnu cù l'arbe, assicuratevi di chì ùn sò micca allergii à queste erbe. È dinò, se tu pigliate un pranzu di fronte, dopu chì questu ùn avete bisognu di fà questu.