Tatuaggi in locu intimi per a donna


U feminisimu, emancipazione, rivoluzione sessuale ... Allora vogliu cuntinuà sta serie lòggica cù a frasa "intima femminile tattoos". E li liberi liberi di l'Occidenti è l'Orienti sò sempri sfruttati cù tatuaggi per fà si volte più attrattivi è desiderate. I mudelli muderni muderni anu successu à tatuar in lochi intimi.

Perchè hè questu necessariu?

Sicondu alcuni relazioni, un gran numaru di donne da i ghjovani à u Balzac cantatu, ùn puderia micca fà una petite napolochku si non in i genitori, à seguità, almenu in i buttiglii, u chest, pubic o coccyx. Questa localizzazione di l'arti tattoo ponu ancu sorpresa è attrae un futuru o partitu sessuale veru è à u listessu tempu ùn si pò micca vistutu com'è una dama di cunducta faciule. I tatui nantu à i posti intimali in donne anu dà un incantu cusì, cum'è si in un praticanu di pane aghjunghjenu cusì è spezia exquisite. Probabilizeghja, per quessa, u tema più frequente di u "attrazzu" di tattoo hè una diversità di flora, vegetative patterns, ornamenti è signatures chì enfatizanu l'arbalète è dolce "gustu".

Per d 'altra banda, i seguitori di Jeanne d'Arc, chì sò più vicinu à i jeans è T-shirts, spessu prefessu l'artu "masculinu". Hè carattarizatu da a apertura, aggressividad, manifestazione di forza o fede, semantica è micca articu articu di a stampa. U tatuu "masculinu" più famosu sò animali carnivori aperti per rivisioni in grossi mùsculi: lupi, leoni, scorpioni è simule à a fauna o illustrazioni à scrittura santu. In più di i spalle, u collu, u spicca o pettu, i zoni chjassi sò usati, per esempiu, pincini è diti per i simboli, i paroli o numme.

In altri palori, prima di vultà à u patrone di tattoo, sera bonu per definisce da quale sia veramente. Sì una donna faccia fràfica, è micca un amatori cusì, dopu intruduce i dui stili di generale polari di tatuar hè inacceptable. Ci hè questi quandu e belli chì hà fattu un tatuu per un tema "masculinu", per esempiu, demonomana, o in posti "masculi" in lignettu d'un amori spusatu avete una solda ghjustu da l'ex fanatici. E ùn aghju micca esse in u vostru locu per circà à stu fondu misticu. Ovveramente, tuttu hè assai simplice - i omi di una orientazione naturali ùn volenu dorme cù quellu chì u ricurdeghja di qualcosa d'elli, è e femmi evitenenu "lesbiiani" imaginarii cù orquídei nantu à i so spalle. Ma nantu à i distavances later ...

Un altru raggiuni perchè li fà e donne per fà tatu di locu interessanti hè u "disfraz" di i difetti existenti (stretti postnatal, disfiguring cicatrises postoperatori, etc.). Ma, accunsentiscenu, chì oculanu e deformità, solu cambiassi u equilibriu versu a perfetta, è da novu hè dirigutu à attraversà un cumpagnu sessuale.

Comu esoticu, ùn pudere micca fallienti di esse chjamate "donne strammi", per quale hè impurtante micca solu u risultatu cum'è u prucessu. In certi naturi sensuale, solu l'appuntamentu u dibutimentu pruvucà l'espunenti sessuale, è u prucessu stessu - orgasmi multipli finu à a prustramentu cumpletu. Ci hè ancu quelli chì sò u dolore hè una droga naturali, chì permettenu traslassi a grisizza è a rutina di a vita di l'annu.

Tuttavia, questi casu, per via di a so devenza evidenze di a norma, sò l'eccezzioni in quantu chì u regnu. Per quessa, senza filosofu dilettante, cresce nantu à u fattu chì u più grossu di e belli cumpagni cume cun tatu in locu intimi per pricisà per accentuate l'attenzione d'una persona estimata.

Perchè ùn hè micca necessariu?

Spessu, pudete sèntelu chì i disinazioni nantu à a pelle à qualcunu hà cambiatu u karma o hà datu un sensu di rinnovatu internu, aiutatu à salvà a famiglia o a ghjucazione longa, etc., etc. Ci hè una certa verità in questu - tatuali intimi pò veramente complicà a vita per i so cumpagnie .

  1. Quelli chì anu usatu per circà u significatu scrittu in tuttu, per regula, trattanu inappropriature, ancu i più intaressuali tatuaggi inutili. Per esempiu, ci hè una parolla chì l'armi è a russa sò "signalli" di l'addicti, è e rosii è e farfantarini sò prustituti. Perchè, prima di fà una sorpresa per una persona amata, averia bonu per sapè cum'ellu pensa di questu è di quale si tratta i tatuati in locu intimi trà i donne.
  2. Sì ùn sò micca un seguitu di a filusufia di u sadomasochi, è per sèntziu vivu, ùn avete bisognu di sperienze u dolore, u propiu prucessu d'appliunzà un tatuatu intimu pò pare micca inneziattamenti displevoli. Inoltre, almenu dui settei dopu a manipulazione, ancu cun un postu favorevule "postoperativu", i segni di inflammazioni sò stati: soreness, vermentezza, edema è ... senza vita personali. Hè vale a pena chì tormenteghja per iniquità di futuri beneficii dubious?
  3. Ùn bisu micca, sicuru, chì u tatuu hè fattu per a vita è questu hè quizata u bigbarone! Anu dopu ... u pettu hè alto è u prete hè elàsticu, ma cumu serà quì? Allora, in u vostru situ, ùn abbia da perpetuà una cute image è e so datu persunale in un locu intimu, altri u tempu pò distorsioni micca solu a forma, ma ancu u cuntenutu di stu missaghju à ellu stessu.

In cunclusioni, aghju vulsutu fighjà chì, in più di u "nternu" eternu, ci sò ancu tempurane. E cum'è S. Dovlatov hà dettu corremente, ùn ci hè nunda più permanente chì un tempurale, cusì spirimendu cun quale si cambia in ogni momentu. Ùn pigliarete micca decisioni irrevocabile. Si allora sempre una volta di ritornu! Ma ... per questu quì, a prossima vota.