Figurini e donne adulti, relazioni


Spessu chì a fede ripetuta u destinu di a mamma. Beni, si prusperu. E si non? Chì sò i similarità trà e figliole d'adulte, e so rilazioni sò cusì ambiguu? E cose è a so differenza eterna? ...

Roller coaster

Spessu spessu prunutu u modu di cumpurtamentu di a mamma in relazione à u babbu. Se l'autorità di u papa hè abbastanza altu, a zitella, diventendu un adultu, cercarà un omu chì pò esse respeta. Ùn hè micca minàccia di fallu in love cun un alcoòlicu, un addicte di droga o un jugatore. Per ella, ùn sò micca omi, sò dèbuli,

criaturi insignificanti. A zitella circate una persona degna.

Ma si era appena cresciuta in una famiglia duva u so primu preferitu vodka à tutti i gioie di a vita, è a mamma era turmentata da questu, a mo predilenza ancu ella casarà cù qualcosa chì hà u stessu prublemi cù l'alcoolì. A zitella amparò da a zitiddina: per esse bè significa daveru a so mamma. I giovani urdinate ghjusti chì parevanu sgraniati, ùn anu micca pruvucatu una splutazioni di l'adrenaline, cum'è u papa, chì inghjabu "attaccata" cù l'alcoolate, poi arradicata.

"Dannu" maternu

A seconda manera di trasfirià u vostru destinu à a to figliola hè di prugrammi, constantemente chì suggerenu chì avarà a so vita. Hè bellu si a mamma prova di trasmette e so qualità ferma per ella. Dicimu: "Tutti in mè! Finu finu à u puntu, ùn ne stava calmu! "A zitella amparà chì per esse bè, unu deve circà studià travaglià.

Ma avemu tombatu u nostru fallimentu più spessu ch'è successu. E succede chì i mariti prugramanu cù e so figliole in bè, di discussioni di i so prublemi cù l'amichi: "Sò cum'è infatte cum'è mè." Hè chjamatu "spoilage" in a vita di u ghjornu hè esse appuntu l'intruduzioni di dispusitivu in u subconsciousu di u zitellu.

A zitella hè circà u so babbu

Daddy per una zitella hè u primu omu da quale edda un rapportu psicologicu. E se per qualchissia ritarru spallevanu: u patri murìu tempi, partissi da a famiglia o hè statu solu saldatu - puderà allora a so vita per circà quellu chì sarà cum'è ellu. A zitella hè mpurtanti per cumpricà a rilazioni cù ellu: per fà u love, attacà per sè stessu. Husbands spessu pò esse parechji u so sogni. Eppuru, se u maritu hè uguali cum'è u babbu, u distinu di a figliola adulta serà simili à quella di a mamma.

Drama di l'amore

Probabilmente l'scena più dramaticu di a repetizione di a destinazione materna hè cunduta cù l'amore senza limitallu di a figlia per a mamma. Diciamu una zitella ammirazione di a so mamma - un scientist, una attrice o una donna forte. Hè una relazione meravigliosa. Per fà digià d'ella, avemu bisognu di ottene più di ella. Sì, se a storia di a vita di a mamma hè positiva. Chì a zitella ùn anu divintà mèdicu di a scienza, cum'è maternelle, ma hà avutu un ideale per u restu di a so vita, à quale unu deve aduprà.

Ma si a figliola ama assai a so mamma, è ella hè infeliziu, allura hà da fà tuttu ciò di diventà ancu più dissinnatu. Questu spessu spiega a prima morte di e donne, ripetuta da generazioni in generazioni, malatie severa, solitude. Eppo supponi chì una mamma chì hà datu a ghjente perchè una zitella senza pare un praticà spessu spetta cusì difficiulmente chì era per ella crisciarà. A figliola capisce chì questa fazaima ùn pò micca esse pagata per nunda. Solu s'è ripetite. Hè diventata dinò una madre sola, è a ghjustìzia prumessa. Ci sò dinastia sanu di e donne cù i zitelli.

Un educatore strettu

Però, a repetizione di u destinu materni ùn hè micca un prublema fatale. Una lotta di e zitelle e donne adulti cose a so rilazioni cù a so propria schema. Qualcunu di noi pò ricurdate storii in quale da e famiglie disfuncionale sazzastru i pirsuni assai degni. E vice versa. In questi casi, i zitelli sò sviluppati cumu a contra-scénario: elaburevanu i so omi è daveru un ghjurisimu di custruisce a so vita d'una manera diferenta. È si pudiani riesci.

Ma se a figliola cunghjuntanu i mariti chì anu cruissatu o inghjuliammi, a vita a crescita ne necessità per quellu dei pupi cun such personalities. È ripetinu u destinu di a so mamma. Per spiegà per quessa chì questu hè impurtante. Ùn puderebbe osservà questu frecu e scrive u cuncorda chì nimu ùn deve esse cunnannati è ùn deve rinunzià nunda ...

Chì deve fà?

Se sente chì ritendu u vostru destinu maternale è ùn voi micca piace, hè bisognu di rializà un travagliu psicologicu cun sè stessu. Prima di tuttu, avemu a perdudià a mamma per u modu chì hà creatu. Ogni omu hà u dirittu di disperse u so destinu in questu modu. cumu si vede apposta.

• Fate sè stessu: "Vogliu vìviu cum'è a mo mamma?" Rispose immediatamente, ùn pinsava veramente, sinceramente. A risposta pò esse sorpresa.

• Escrire un pruvucheghju nantu à u tema: "U mo destinatu". Allora vi cunflittu a cambiamenti pusitivi. I siclioti dicenu chì questu hè un bonu modu per scrivite l'situ insidioso di e so vita.

• Se tenete presurata da legends di famiglia: "Tenemu tutte e donne in a famiglia ...", dicenu à voi: "Cuminciare cù mè, tutte e donne seranu ..." E scriviete cumu vede u futuru - i vostri è i vostri figlioli.