Legends of Hollywood: Joel Gray è Joy Roth

Oghje, vulemu avaristi quì dùie persone distinti, famusi per u so talentu. Eccu i legends of Hollywood - Joel Gray è Joy Roth.

Ammai films, preoccupa di l'attori, è in a vita verita sapemu cusì pocu per elli. Per fà currezzione currettamente u vostru prugramma educativu, vi cunvertìtevi oghje nantu à i legends of Hollywood - Joel Gray è Joey Rota.

Joel Gray hè natu l'11 di aprile di u 1932 in Cleveland. Stu attu hè cunnisciutu in l'America. Riedu parechji rote memorable, i so film sò largheghje parechje generazioni, è, più impurtante, i so meriti sò marcati da parechji premiati prestigiosi. In a so cullezzione ùn ci hè micca un globu d'oru, u premiu di Tony, ma ancu un Oscar. Dopu, l'attore hà un hobby prufissiunali - scrivi scritte per i film.

Per parechji anni, l'attore hè stata in u musicale "Cabaret" in Broadway. Quandu Joel hà dettu à u tempu, li piaci à sta forma di cumunicazione cù u publicu, è ùn sapia micca cumu viaghjà senza stu dopaje - u visor. Ma qualchì unsi anni dopu, l'attore principiò à intervene in u film. U fattu hè chì Grey hè stata offerta per ghjucà i roli principali in u film, screened da i scritti di scrittori famosos. Questu hè u cundottu l'attore à u settore - puderia ghjucà i caratteri di i so autori. Ma necessariu deverà chì l'attore hà truvatu a gloria vera in u palcuscenicu. "Chicago", "Mixed" - sti musicali ùn eranu senza a participazione di Gray.

In u 1972 u musicale "Cabaret" hè stata registrada nantu à a film. I critichi anu scrittu solu scuperta di forze nantu à l'attore, hè pussibule chì sta unanimità è permessa à l'attore per intervene da l'Oscar musicali.

Per parechji dicennii l'attore ùn abbandunà e pantaloni di i cinimaghji. Inoltre, Gray accunsentiscenu à fà varietà mostra. Tutti i so prugrammi eranu chini di risati, perchè, cum'è l'attuali stessu disse, a risata ùn solu prumove a vita, ma ancu chì a decora.

In u 2000, hè statu una film cù Gray called "The Dancer in the Dark". I colaggiani in a buttrega eranu particularmente aveva à sta stampa, cumu ci era ghjucatu da u mastru stessu - Joel Gray, chì durante un annu ùn hè micca stato in publicu per i prublemi di salute.

Un paru anni dopu, l'attore hè stata offru à participà in parechji prughjetti cummirciali, à dì, per ghjucà à a serie di televisione. Gray accunsenu, perchè hà comprenditu perfettamenti bè chì a bona midicina per ellu da l'età hè l'amore di l'audienza, è mentre chì si sediu in casa, ùn pò micca avvicinà nunda.

Era nantu à u settore di serie di televisione chì hà suscitatu u talentu di u scrittore. I so travaglii turnonu per esse bè riescita, perchè ùn ùn purtavanu micca longu nantu à a tavola di u scrittore principianti.

Pocu sapè chì u pittore, ma l'attore hè assai dispiacatu à a fotografia. Questu apparat hè sempre in manu per l'attore. In u 2006, pubblicò u so primu libru di ritratti, chjamatu "L'Ogetti I fotografiati". Dopu a publicazione di a creazione da vene "Hè difficiuli di circà l'impurtante".

Cù a so mòglia diventò in 1982. Hannu una figghia cumuni, Jennifer Gray. Attrice, chì starred in "Dirty Dancing".

U direttore americanu è in concurrencia u più famosu pruduttore di l'America Joe Roth nascìu u 13 di giugnettu di u 1948 in New York. Ddu già in a so zitiddina, u zitellu sappi ritruvò chì ellu voli fà una cosa creativa: ghjucà in un gruppu musicali o diventenu un attore.

Addiventanu, l'futura stella trasfirìu a Chicago. Hè stata in questa cità chì stava a strada di Roth. À u primu ghjucò in ghjochi primitivi, cum'è Joe stessu disse: ellu hà cessatu di crede chì un ghjornu a so stella hè una stufa. Ma Ghjesù fù prontu invitu à u gruppu di ghjumu di a Second City di Chicago. Era quì chì hà sappiutu esse diventate cum'è un omu chì pussede un sensu pocu di umuri è attrazione.

In u 1974, Joe si trasfirìu a Los Angeles. Ci hè stata offerta per esse un produttu assistente in u gruppu. Finalmente, Joe pudia vede cum'è u veru film hè statu vacche. Paria a vede a film da l'internu. Hè in questu momentu chì decisivu chjaramente ch'eddu volia esse direttore cinematograficu. In u stessu annu hà u so primu filmu "Tunnelvision". Qualchissia ùn sapi quantu un direttore novu puderia listene u sustegnu di eminenti attori. Ma u fattu restu. Probabilmente, hè tuttu u charmu di u diacu di u direttore. A pittura era un successu rotundu è purtatu u so creatore 250 milioni di dolore.

Allora i so filmi susseggiate anu da esse filmedatu solu per una bella veloce. I so pitturi chjamani "A nostra vittoria" (1978), "Not in home" (1986), "Tutti i Musketeri" (1993), "Mona Lisa Smile" (2003), "Unfinished Life" (2005), " Li Grandi Debateri "(2007). Questu hè solu una piccula parte di a so filmografia.

Avemu digià annunziatu chì u dirittore successu à invitaru attori talentu à u cinema, ferma solu per esse da quella manera. Forsi u nome di u direttore? Questu definitamente? U successu di a figura? Induvolvi. Cundizioni? Ma quì in più dittori. In Hollywood, hè longu statu saputu chì Joe ùn piace à pagà l'attori assai di soldi. Quandu Vin Diesel fù invitatu à una di e so pitture, u dirittore cuntò à a question di dinari: "Ùn vogliu micca pagà i pollettini di curu amaretti per 10 millioni di dati". Comu dicenu, ùn pudete micca discutiri cù u patrone. Ma cù l'scelta di l'attore, u direttore milionariu ùn era micca sbagatu: Diesel hà aduprà a film "Tres X's" cun 140 miliuna di e misurà in i Stati Uniti.

Ma u dirittore addivintò famosu micca solu per i so filmi è di a destrezza per disassemble l'attori più notuali di u nostru tempu, cum'è a so pusizioni. Avete pensate chì travaglia per ellu stessu? No, per un bellu pezzu, capu i so giganti di l'industria di film como Fox Film Corporation, Caravan, Miramax, Walt Disney Studios, è prestu fundatu a so pròpia compia. Tutti i direttori sònnii di posti di tali posti, ma sò avè solu u più successu, cum'è per esempiu Joe Roth.

Esse u capu di sti cumpagnie, Joe ùn hà micca scurdatu di i cumandanti è i attori di iniziali. Quandu u pruduzzione stessu admessa, aiuta sempre aiutà quelli chì ùn sò micca unanimamente. Duoppu cun ellu durante un longu tempu, Julia Roberts hà cullabburau, chì parevanu quasi tutti i so film.