Lena Temnikova disse à a verità chì travaglia cun Max Fadeev

Per un bellu tempu, u gruppu SERBRA, creatu da Maxim Fadeev, hè statu unu di i gruppi più populari nantu à a staghjoni domestica. Duranti u ott'anni, a faccia di l'equipa era Elena Temnikova - vittoria di u prugettu "Star Factory-2".

Parissi chì nisunu hà da volontà rinfurzà cun u successu, ma duie anni fà u solista più brillante di u gruppu abbandunà u prughjettu sei mesi prima di a fine di u cuntrattu. In questu Temnikova pagava u pruduttori un grande sfracatu. L'ultima nutizie era una surprisa completa à i numeri fanni di a cumpagnia.

Avà solu u cantante franchemente parlava à i ghjurnalisti nantu à i veri razze di a so decisione.

Elena Temnikova chjamò u travagliu in a banda SERBRA una nightmare

A stampa di solista di u band SEREBRO era una figura di bellezza sexy, qualcosa vulgari. E ragghi facianu in vestiti italiani è spessu pòrtanu cumplicitamenti. L'audienzia era sicura chì questi sò attualmente i cantori.

Un statutu di l'affari cummandatu Temnikov. L'intirestu ammettiu chì l'imaghjini di "terroristi sessuale" hè creatu da u pruduttore di u gruppu Max Fadeev. Elena stessu avia a vargugnate è inconvienta di mantene a so identità di a "piccina dissolute":
... Aghju steltu per sete anni è assicurò solu chì a nightmare finisci un ghjornu. E parenti ùn spiecanu nunda, ma capì à ciò chì, in un certu puntu, si firmonu di vedere i rendimenti di a banda. Sentita - a figliola ùn hè micca à tuttu ciò chì pare avvicina ...