Per a prima volta in a prima classa


U principiu di a vita di l'istruzzioni - l'excitazione è l'alegria o u timore è u stress per u zitellu? Inpende direttamente nantu à voi. 1 di sittemmiru hè un ghjornu interessanti per tutti - i figlioli è i so genitori. Ma in fatti, pensanu seriu di quì avvicinà stu ghjornu avete bisognu moltu pricidutu. Allora chì u zitellu sianu nantu à a prima classe per a prima volta cun una faccia felice è un corpu tranquillu.

Ancu in kindergarten, u zitellu annunzià u principiu di a disciplina, s'apprima à u regime, aprende l'indipendenza, a precisione è a diligenza. Almenu, u prugramma di Garden hè designatu per questu. Allora tuttu hè per i so pruduttori è i genitori stessu. Oghje ch'elli ponu scopre l'oppostu: "U zitellu hè avà toccu, avete dettu andà. Va a l'escola - apreghjunghje prestu tuttu. Dove sù. " Questa solu pò esse chjamata irresponsibilità è ancu stupidità da parte di i genitori. Allora paganu i zitelli innicati. U prezzu sò spessu oh, quantu grandi - frutti frustrati, soggetti d'ochji, riduzati à a crescita immunità. È hè vera à migliurà per esse malfattiti cù u zitellu prima di a scola, preparalli, fate u ghjornu, insegnu. E pruvate micca per andà in l'estremu à u stessu tempu.

Parechji parenti fannu un sbagliu, causannu teme in u zitellu prima di a scola. L'aspettanu, affinch'ellu deve ghjocu menu è di travaglià più è più, perchè ùn sia più l'ultimu pupulari in a scola, perchè ùn ùn si ne ridereze o rire da. Questu hè unu di l'estremu chì i genitori di i futuri rializatori di i primi studienti. U zitellu si forma in sè stessu, sidru ùn disgustate, è timore di sta parola "scola", chì hè cusì difficili per trattà. A megghiu modu per evitari chistu hè di parlà à u zitellu annantu à l'scola, senza avè tuccatu questa parolla solu cù difficultà, disciplina è furmazione, ma ancu cù emozioni piacevuli. Hè deve capisce chì a scola hè un locu induv'ellu, in più di studiu, hà da scuntrà oghji amichi, elli sianu divertiti è sentate bè bè. I metudi di insignamentu per vede l'escola comu a "cradle di u terrriu" sò assai erronomi è ùn porta micca à qualcosa bè.

U zitellu vole à motivazione, micca intimidazioni. Hè necessariu di preparà in anticipu per u fattu chì, per a prima volta in a prima classe, u zitellu hà andatu cun eccitazione è tremblanti. Certi picciriddi anu stu esercitu cusì forte chì ùn pò micca trattà cun elli. Ci sò sedattivi chì ùn dannanu daveru u zitellu, ma aiutallu à trattà cun trimulizzu è tremblanti. Ma in fattu, u timore nantu à u primu ghjornu di a scola hè micca u prublema più grande. O peor, se o neno ten medo durante todo o tempore antes di andà à a scola. Chì deve fà? Pruvate per turnà tuttu in un ghjocu. Equipa una scola di a scola in a stanza, assicurate i vostri dolldi o ghjuculi, pozzu sfarenti diversi pencils, pienze, dispostu libri inculate. U zitellu percive tuttu ciò chì hè literale: brillanti è culurati - significa, alegru è scanta. Perchè perchè per a prima volta hè un maestru. U zitellu definidore definitu à stu ghjocu. Quandu ellu stessu esse un maestru - hè prestu, puderia sopr'à u so scantu.

Eppuru, i primi-graders chì sò oghji capaci di leghje è cuntene sò assai più cunfidenti. U zitellu hè megliu adattatu à u currenti di a scola, hè cunsigliatu per ellu. Ma hè assai sbagliatu per carica di u zitellu sùbitu. Quandu un zitellu passa à a prima classa, pudendu leghje in una lingua straniera è risolviri prublemi da un prugramma di quartu scrittu, questu ùn deve micca guaranzia per esse educatu in u futuru. Sfortunatamente, più frequente hè solu u cuntrariu. U zitellu passa à a scola cumu cù i zitelli chì sò assai detti da ellu in quantu à u bagagliu di u bagagliu. Ma u maestru ùn vi vene cun un programa separatu per ellu. Hà cumincià à piglià l'apprenda di u listessu modu cum'è tutti fà - da l'alfabetu, cù l'apprendre i numeri. Pudete imagine quantu un petit "prodigio nimu" vi senterà in questa situazione? À u megliu, sarà bored. À l'aghju, ellu viugnassi l'scoli è i duttori, è "stupidi" cumpagni. Questu hè micca raru. Pensate à questu prublemi appuntamentu prima u vostru figliolu in tutti i sughjetti di u currenti scola à quandu.

Prima di l'iniziu di l'annu studiolu, deve mudificà a sala di u zitellu. Pundu à un scrivania nantu à a finestra, scrivite e libri, notebooks nantu à u listessu tempu, hang un schedariu di lezioni nantu à u muru (permettenu di vale d'oghje). Elimina jucuri innecessari, perchè chì a stanza ùn s'assumiglia più di u centru di jocu. Questa hè a stanza di u pupu, l'alumna, è devi senterà ellu stessu. I soli i zitelli sò cuntenti di piglià a reurdinazione in a so stanza, ad avènduli chì avà sò più megliu è indipindenti. Questu hè assai adulanti à u zitellu, inspira a fiducia in ellu.

Perchè a prima volta in a prima classi anu da esse a manera di cumprà. Principiu da u vistimentu, finisci cù a cartulare. È avete bisognu di fà questu cun u zitellu. U zitelli sò cum'è u processu di cumprà notebooks, pienze, libri è altre corti. Questu mentale hè preparatu per pensà à a scola, anu aumentatu u so desideriu d'andà prestu prestu.

Per a festa hè bisognu di un bonu ramu di fiori, chì devenu esse preparatu in anticipu. Ùn cumprate bouquet assai cumplicatu è voluminoso, chì interferiscenu cù u zitellu o ancu attribuisce à l'u fondu di l'altri figlioli. Sceglite quarchi cosa simplici è eleganti per dimustrà rispettu per u maestru.

U primu ghjornu in a scola hè emozioni chì si ricorda di tutte e nostre vita. Dà i vostri figlioli l'uppurtunità di ricurdari stu ghjornu cun u surrisu, senza caghjà un scantu. Tuttu hè in i vostri mani.