L'emozioni inconsciente pò è deve esse cuntrullata

L'emozioni inconsciente pò è deve esse cuntrullati, è si ùn fate micca stu nostru, a minaccia chì l'inconsciente hà da piglià in l'impastatu hè grande. Di sicuru, ùn pudemu liberà di e nostri emozioni inconsciente. Ma in u nostru putenza per riddà à a fiscazione nantu à elli. Si separate da l'incunsciute. U Dr. Christopher Smith hà classificatu è caratterizatu emozioni incunenti umani. Vergine è umiliazione, culpabili è accusatori, l'apatia è a dispramentu, u piacè è u disprezzu, u timore è l'ansietà, favori è desideriu, ingerimentu è l'odiu, orgogliu è disprezzu - in ogni passatu, ci hè un set completo. Questu hè micca male è micca bè. Hè a natura umana. L'inconsciente hà evolutu à survival. Aiutà à surviglià in un mondu hostili. Per una persona chì hà e so emozioni espressi assai, un mondu di periculi perchinu è minacci. È quellu chì hè stata risuscente sopra u so inconsudughju diventa u mondu, vede in ellu solu bellezza) è a felicità. Cusì ci hè da tocca à vive è aligria, invece di tuttu, o sempre forti mossi, ecc. Per ùn ùn diventà un ostatu à l'inconsciente, unu deve cunnosce u so inimicu in a "face". Allora ...

Vergine è umiliazione - l'emozione più preghjudiziosa. Ma cumu, ùn viaghjate micca, l'emozioni inconscienzi pò è deve esse cuntrullati. Hè u fundamentu per tutti l'altri. Pò esse assuciatu cù abusive sessuale o fisicu. Quandu ci saremu cunvinte, avemu attaccatu i nostri capi è surtite tranquillamente. Avemu pruvatu invisibili. Certi città sò alienati da a sucità. Frà quelli chì anu smegamentu di sta emozioni, ci sò spessu professorii. Intunate à a vita scientifica, perchè ùn ponu micca trattà a soe, facendo un altru travagliu. A vergasi è a so umiliazione porta à neurosi. A persona hà impurite disorder obsessive. Qualchissia constantemente lavora e so mani, l'altra compra unipochi camisole, ligami, calzini, etc. I disordii impululogichi cuncernanu assai aspetti di a vita. Questu hè un effetti avversu in a salute emotiva è fisica. Low self-esteem, inflexibbilità, intoleranza versu ellu è altri, l'obsessione cù qualchì idea - manifestazioni di vergogerie è umiliazione.

Raccolta e Prosecuzione
A consequenza di questa emozioni hè una suppressione significativa di l'attività di ghjornu. Hè adupratu per manipulà e persone è punisce. Hè cunnessu cù l'incapacità à u pirdunu emutivu. "Nun io mai pardunaraghju per ciò chì avete fattu per mè 10 anni fa!" - gridò un omu sottu u putere di u so inconsciente. I cumpagnie di questa emozione sò un sensu di ripintenza, culpèvule, chì pò purtà à u masochismu, a vittimazione (giuridica in una vittime), accidenti, cumpurtamentu suicida. E ancu à l'autore flagellation. L'emozioni di a culpabilita è l'accusazioni di e zitelli chì corteghjanu i vini nantu à u pou hè forte, per rinvià l'attenzione di i genitori, particularmente di e mamma. U punishing hè cum'è chjamatu aiutu. Un ochji à a vita hè u male. Un pazientu, u duttore Smith, disse: "U megliu chì pò succede à u mondu hè se u Signore distrunti". A donna spessu lamintatu à e persone chì ùn pò micca pardunà. E hà avutu u càncanu di u colon. Pò esse truvatu chì un tumore canceru hè sempre assuciatu cù una emozioni di culpabilita è accusazione. Forsi questu ùn hè micca u primu emozioni, ma hè sempre presente in i casi di cancellu. In parechji fimmini, u cane di cumbera sviluppa dopu à prublemi emotivi, speciali cun a disintigrazzioni di a famiglia. È culpèvule ch'elli puderianu più è salvà a famiglia. I parechji pò pudè sottumettenu sentenzi di culpabili in i zitelli.

Apatia è dispirazioni
In questa emozione inconsciente, l'abilità di una persona per trattà i prublemi diminuite assai. Tuttu pare avellu è disprezzu. Ùn ci vole micca di vive. Tuttu hè u bughjone di u pitch. Scupremu cun u pensamentu "in novu à travaglià, cumu si stà fughjitu da tuttu"! Dopu ci hè ragiuni per crede. Ùn ùn vemu micca in noi stessi i manifestazioni di sti emozioni. Allora sò incunsciuti! Perchè dumande à i vostri amici, amichi, state à sente ciò chì l'altri dite di voi. Pudete imparà assai di sè stessu.

Piacè è disprezzu
Piacè è disprezzu sò l'emozione principali di i diritti di u paganu, e persone chì sustene à e so prupietà è ùn ponu micca scatti. È di colpu, avete bisognu di centu anni in centu ... grandi bilici! Sutta l'influenza di sta emozioni, a persone si trovanu tristi, depressu, preoccupatu di i so falluti. Ma u prublema ùn hè micca l'avvenimenti chì succidìanu in u passatu, lasce, è assai dispiratu. U prublema hè di lascià. Un omu aghjunghje à u passatu cum'è un cane per un ossu. Piacè è disprezza solu à a perdita di travagliu, amici, famiglia è opportunità. Per quellu chjamatu in questa emozione, a vita hè una tragédie completa. Hè cum'è una reazione à a morte di una persona. Ùn ùn ritene micca sta persona, ma noi tenenu in u passatu. Ùn aghju micca mai a so piacè à u mùartu. Dopu un pocu tempu, avete bisognu à ellu. Inutili, cunfini centrifugati nantu à a tomba, cumencia à sente com'è una persona morta. Ability to let go is a gift invaluable.

Temi è ansietà
PIEGE LA VIDA DŪRA EMOTION - SPASH. Tuttu hè terribili, periculoso, provoca ansietà. Pudete manifestà cum'è un scantu di perdiri amori è di salvezza. Chì ci vulete più ca l'amore è a sicurità? Avemu dui, ma ùn cunnosci micca questu. Allura ci hè l'obsessione è i ghjilosu, un altu livellu di stress, paranoia, neurosi è un cretu spirituali hè limitatu. A scusa è l'ansietà sò cuntaggichi. Un attache di panicu pò spende à e persone. Si qualchissia scena "U focu" è si ghjusta per coperà, u panicu nasce in tutti. Per vultà sta emozioni inconsciente di teme è ansietà, un capu forte hè necessariu. Questa emozioni hè ancu utilizata com'è strumentu di cuntrollu. I guvernatori in Russia è l'america sustentanu medo è ansietà per 30 anni in a Guerra Fridda. Una parte era sempri paura di l'altru. Ora avemu a paura chì u meteoritu falliu à a terra o u super-vulcano si svegliate. O quellu chì pò esse un terrimotu enormu, perchè quale si muveru. O scuperta glubale. Ci sò molti ragiuni di alarma. Avemu vede u timore è l'ansietà ogni ghjornu in i media. Reports di fami è di guerra sò alimentati da i nostri temerà.