Quante hè necessariu di trasplantà pianti interni

U prublema più impurtante per u viticultori hè u trasplante di e piante interni d'un pezzu à l'altru. Simply put, sarà un certu momentu chì a pianta crescenu è u vechju vie ùn vi permette di più furnisce l'assistenza cumpleta.

Chì ci vole à fà per fà i nostri pianti sò cusì cómodu è cusitottu? Ci sò parechji cunsiglii di cumu per transplantanu corremente i pianti interni. Hè necessariu chì a pianta sia postu nantu à un terrenu novu è pò esse adupratu.

L'errore più grande chì i floristeri permettenu durante u trasplante di i pianti d'interni d'un pienu à l'altru hè a crede chì avete bisognu di trasplantà a pianta, riparatu e so radiche in u locu. Ma veramente tuttu ùn hè micca cusì simplice quantu pari. Pocche assai prudutori preferanu comodità di casa à a fauna. Prima di inizià u trasplante di e vegetali, truverete induve a pianta normalment spiegà, u clima chì prefessi. Ci hè ancu u casu induve una decisione razzione serà per trasplantà a pianta in un locu in u parcu, in quantu in un altru pote.

I corsi di pianificazione intagliu currettamente hè una scienza cumpreta, chì hà maestru di i culturi di parechji anni. Dopu chì avete ricevutu tutte l'infurmazioni necessarii per u trasplante è avè digià fattu a decisione finali, vale degnu di scuprite ciò chì voi bisognu di cumprà un pezzu, perchè a vostra pianta continuà à cultivà, cum'è prima. In regula, u novu pezzu deve esse più necessariu di u più largu è più largu ca u vechju. I vegetali dintorni cù u sistema di e radicali ramificate necessitei i più grandi cuntenti, altri ùn anu da pudè moriri. I Ghjuvelli crescenu in modu liberu, perchè l'u spaziu di a to putilla si deve esse maximizatu per chì i nutrienti pò saturà a pianta. Senza nutrimentu suffirenziu, a pianta pò moriri megliu veloce di quelli assumi.

U passu dopu in u trasplante hè di preparà a pignatta. Per apprupriamente trasplante una pianta nantu à un novu sustrato, hè necessariu di preparà a terra, chì l 'hà da furnisce cù una cantina di sustanzzioni, perchè chì a pianta creci è sviluppa ancu più intensiva ca avà. Prima di tuttu, hè dumandatu u vintu à una petite cantità di mischju di u mischju in u pote, creendu un buccale petite chì a pianta serà pittata. Appena, trasplante u vostru fiore da un pezzu à l'altru, cum'è seguita, fintendu i radichi in u locu. A maiò parte di a pignata deve esse cumpletita da una misura di novi terreni è di vechja terra, perchè chì a pianta riceve u stessu settore di sustanziu famigliali.

Duranti u tempu, mudificate una pianta d'interieur à un terrenu novu, assicuratevi di seguità i razzii cù chì e razzi latini ùn si sò micca incarnati. Sì e so radichi s'arriveleranu, u ghjornu di a sustanzzioni di u novu terrenu sarà più difficili, chì pò ancu guverta di a morte di a vostra pianta. Hè pussibule chì parechji di e radichi seranu cunfondati, ma se a pianta hà sviluppatu normalment prima, questu hè un prucessu acceptable. Avete bisognu à tastà di sferisce e radici di l'altri, è appena sughjì cun tranquillamente in un trasplante. In l'eventu chì untangling u sistema radicali cumplessu ùn hè micca pussibule, utilice un cutidianu spiciale, ma stu mètudu pò fà perisce, cusì avà aduprà solu cum'è un ultimu resort. In certe volte, stu metudu pò esse l'unicu modu per assicurà un trasplante normale di a vostra pianta.

Da quì sopra, spruvà e razziò cù qualchi mulinu di fertilizante. In questu casu, u troncu di e piante interni sò stati netti è intese. Dopu quì, utilizate un fertilizante per fertilizà u tarritoriu. Avete, avete bisognu di una cura tremore da a pianta: rive, illuminazione, poda è assai più. Ùn vi scurdate micca chì dopu avè trasplantatu a pianta à un novu sustrato, vi valenu à furnisce cù molti umidità è fertilizanti.

In più di i cactus, chì ùn pò micca esse riabilitatu da un certu periudu di u tempu, i pianti interni dopu u trasplante sò assai higrosi. U solcu ùn deve esse in secu. L'accessu à a luci libbira hè ancu assai impurtante, ma u sole di u sole di direttaghji a morte di a vostra piantaggia, perchè sempre deve esse furnisce questi cundizioni, ancu s'ellu hà de cumprà l'artificiu artificiusu di l'illuminazione. Hè megliu per trasplante in i pianti interni in a primavera in maiu o in ghjugnu in u veranu. Ci hè ancu un certu gruppu di pianti chì crescenu più rapidamente chì l'altri, perch'elli ci anu da esse trasfurmati in u novu terra quasi parechje volte annu.

Cume si trasplantanu interni e piante sò vignaghjoli sperimentati? Probabilmente anu dumandatu à repetite questa pregunta. A cosa principal hè di seguità di e reguli basi è piglià in contu di i fatturi taxonomichi di a pianta. Se qualche spezii sò menu capriciosa di u trasplante è esse dumandate à l'intivazioni titani, altri ùn sanu sviluppatu tutta a pignata, è avete da esse chjappu di sti piani. À a pianta ùn hà micca persu u so bughjone antica, puderete formate a curuna. Ùn vi scurdate di sguassà e parte di morta di a pianta, cum'è: foglie seques, petali eranu, disposti deboli chì si cumincianu a crisciri in a direzione erronita.

Sì i vostri fiori ùn creanu micca cumu avè bisogna, vole dì à cambià a manera di quandu averebbi. Ùn aduprate micca una quantità maiò di fertilizzanti minerali. Un grande quantità di sustegni minerali chì a pianta riceve di u locu. Principali vestiti ùn sò micca fatti più di duie o tri voti un mesi. In u ciclu di vita di e piante sò parechje perenni. Duranti un praticamentu abundante, quandu a pianta dà "zitelli", si devence à crescate a quantità di irrigazioni è fertilizzanti. In regula, in u inviu, a pianta passa in un statu di reste. Duranti stu pirìudu, u sughjettu necessita di sdegnu, è l'alimentazione hè ridutta tutta a "no".

A più chjave chì cura di i pianti hè di capiscia chì i sò stati viventi chì volenu esse amatu è guardianu. Molti sò elli stanu capricci, mentri àutri sanu sanu senza pretensione. Sò cusì sfarenti di i persone. Ogni pianta hè bisognu di un accordu ndividuali