Cumu faciule cunservà funghi

Champignons ... chì hè? Nimu vegetale, micca fruttu. Quessi sò funghi, una classe separata di vita vegetale. Ma strangely enough, hè assai cumuni cun cocchji per u so tempu di coccia rapidu, gustu excellentu è pocu cuntenutu calori. Oghje, parleremu di u funghjettu u più cumuni è u champignon.

Champignon

I platti di u zùccheru sò bianchi in u primu, ma cù l'età sfughjenu à un culore di rosso à u neru. Hè sta caratteristiche chì aiuta per distinguì u funghi comune di poisonous. Cusì, in pate è spùori veninu à tutta a vita, sò bianchi o piglianu un tonu grognu.

À l'aria, u funziunamentu si adopta un culori roghjunghje. Hè megliu di manghjà ghjovani funghi. Distingue correlamenti u ghjovanu funghi di i vechji aiutà l'inspezione visuale: u più anticu u mushroom, u caprettu hè più bellu.

I funghi sò crescuti principalmenti in l'USA, Pulonia, Francia, Paesi Bassi, Gran Bretaña, Germania, Taiwan è Corea. Nta l'ultimi anni, i champignons sò diventati assai populari per razza nantu à i so propii. Per quessa, u funziunamentu artificiàmente cultivate sò vindutu in i marcati, chì si sò varii assai in u gustu di i foddi.

Champignons è i so prupietà

I champignons cuntenenu un gran numaru di vitamini, cum'è: B1, B1, B5, B6, vitamina PP, B12, E, folic acid. I microgranze è macrogruppi necessarii per l'organizmu: calcium, potassium, magnesium, phosphorus, sodium, manganese, iron, selenium, copper, zinc. Champignon hè un musculu di calore. In 100 g cuntene solu 22 calori.

Grazie à u cuntenutu di sustanziali utili, i champignons aiutu à affruntà cù u malu di cache, à migliurà a memoria è l'attività mentale di u corpu, reduci u risicu di l'ateroesclerosi è l'attache di cori. In più di tuttu quì, reduci "u colesterulu negativu, aumentanu l'appetite è l'immunità. In u sicuru, i champignons sò assai utili per i persone cun gastrointestinali, per esempiu, cù una ulcerosa stomaca o l'hepatitis. Moltu ùtule per i persone cun u desideriu di perde u pesu - a proteina fungale hè bien assimilata.

Cumu faciule cunservà funghi

Coperru funziunale, quasi tutte l'anziani, cum'è in Hamlet, facenu un dilemma: "Per esse, o micca? Limpia o micca? ". Ùn ci sò micca cunsiglii chjode, ogni ghjornu chjese per ellu stessu cumu l'ànima dumande: qualchissia altru solu lavà e funghi, qualcunu hà scrittu di a pelle, qualchissia ùn ùn lavbe in tuttu. Ma i cucinari è i persone chì sò ingaghjati in u crescente, dicenu chì i funghi purificati propriu in modu mezidu. Avete capitu, per mezu di e mani di queste populu ùn hè micca una ducia kilogrammi di funghi è ùn ci hè nisuna raggiuni per sguassà. Per quessa, cumprà u funziunamentu, purcii di purcelu fora corsi cun esserziu cura sottu à l'acqua. Ùn puderete solu prune a perra. Sì i funghi sò brusgiate, ci sò parechje danni in u pianu, sò lavati è esse spustjati e zoni micca necessarii. Ancu puliti è cut the leg. Muttivanu i fungi ùn hè micca cunsigliatu, perchè assorbanu assai acqua. Un altru fattu interessante. Ci hè chì i champignons sò l'ùnicu funghi chì pudete manghjà crudu.

Ùn importa micca quantu decide di limpià i funghi, anu da esse un pruduttu cusì. U tempu chì passassi a scienza serà più listessu prugettu cù un aroma inolvidable è u gustu incresciutu. Comu nantu à a salute!