L'esposa ideale per l'omi

A ghjente in generale è l'omi, in particular, sò criaturi strambi richieste. Sapendu chì sapemu chì ùn sò micca repertorii, perchè assai hè basatu annantu à i peri finu di l'opinioni pusitiva. Eppuru si tratta di creà per elli, in a so intelligenza, una forma di ideale. E chì, cumpresa l'imaghja di a "sposa ideale".

Cosa criteriu chì l'omi anu per una donna ideale?

Di sicuru, in u primu locu da u puntu di vista di l'omi hè BEAUTY. E, sicuru, ogni seconddettu dice chì "imballa" ùn hè impurtante - a "esistenza" hè impurtante, chì ghjocu hè l'ànima. Ma sta manifestazione di l'hypocrisia masculina è l'hypocrisia - dumandate à qualse hè esse prestu à vigliaccu cun una giovane bella o cun un poviru è pockmarked. È ùn senti micca a risposta. Ask and look at the eyes. Se continuate per discrude u ghjovanu, allura l'ochji albetta. E à a menziunamentu di l'extinatu palevoli, è u sughjettu cuntene i labbra. Una bella moglie hè cum'è un prise, cum'è una limousine ...

In seconda place, in l'opinione di l'omi, hè UM. I prugne di doncine vole solu quelli chì anu crede chì a Terra hè basatu annantu à l'elefanti. A clever, una mòglia ideale hè un assistente, un interlocutore, un cunsigliu, è, finitu, un corpu mutur quan hè necessariu. Una bona femminile scanta fora l'omi. Perchè sempre ci hè un suspesi chì, prima o dopu, una donna intelligente tira u so maritu da i primi pusizioni. È per l'omi, quarchi cosa hè inacceptable. Per quessa, imaginendu una donna ideale, unu assume chì a donna devia esse intelligente, ma moderatu è in nisun casu ùn hè più intelligente ca ellu.

A donna ideale da u puntu di vista di l'omi hè naturali è a patrona di a casa - fermu questu criteri hè assaitu in u terzu postu. Eccu, in generale, ùn ci hè micca disputa, perchè qualchissimu trasferiscia i regni di u guvernu di a vita, di a cucina è di utensili à a so mòglia. A mancanza di questa capacità in a pusizioni critica di a muggheri è pò esce per risolvi u matrimoniu, siddu ùn hè micca compensatu da u restu. Per quessa, hè chjaru chì i zitelli per almenu amparà à preparalli è lavate, per ùn perderà micca in un annu di vigliavule nunda.

Ma più di u puntu di vista di l'omi hè a pusizioni immedtamente da u quartu à u vintu, perchè tutti l'altri critichi discutinu entre elle è ùn pò micca per piglià a prima pusizione: a sessualità, a tranquillità, a mancanza di ghjilosu, sensu d'altru.

A sexualità di a donna hè un criticu assai contruversu. È hè più impurtante in i primi anni di u matrimoniu. Inoltre, u listessu plus hè un minus. Perchè una donna sexy hè una donna sexy per tutti l'altri.

Tutti sò hà cambiatu u soiu di avè una donna calmada è equilibrada in quantu sposa. Chì ùn ci era micca scantificà, histerefritti è capricci excessivi. Hè desideratu chì a mòglia ideale hà trattatu pazienti tutte l'antichi di u so maritu è ​​u so moddu, mentre chì ùn entria micca è micca fà scandalu.

A mancanza di ghjilosu hè ricunnisciuta da i maritu com'è benefatturista, ma chjaru a tollerà l 'invidiusa moderata di a mòglia. Inoltre, a manifestazione di certi ghjilosu di a parte di a moglia favure l'autore amori di i mariti.

U sensu di stile da u puntu di vista di l'omi ùn hè micca u principale è distanti di a determinazione, ma una qualità impurtante. Una donna sfatica vestita, è ancu più cusì a mòglia, se micca disgusting. Hè micca rispunse di piacè di l'altri, ma hè più un forti sfruttatu à l'autoestimu di u maritu.

Ùn ci era capu chì a moglia, entre e altre cose, era ancu veru. Perchè chì una donna infiele ùn currisponde à u listessu di a donna ideale da u puntu di vista di l'omi, perde u so valore è cede a essiri una mòglia in tuttu. Una donna chì struisce i mo figlioli; una donna chì stà cun mè in un locu - cusì reflettu in a mente. Questu hè, qualcosa, ma ùn sia più una moglie, una concubina massima.