Joint living in the same room

Chì sò i motivi di decide di pagà una casa per trè? E hà da salvà di i prublemi? Dopu à andà à un cafè à u vivre dorms, trè bosi amichi: I, u me amica amicu Mariyana è u nostru amicu Oleg, hà decisu devene à pagà un ustamentu, è ogni noi hà avutu una ragione per quessa. U mo amicu pusau a so forti argumenti:
- Quantu pudete furnisce bugs locais? - Wailed Mariyana. - Iò cun sti bugni in un abraciu è mourenu! Ùn pudia pacà micca di risurrità. Era troppu sincera, genuine è amargada chì spiegà Mariaana da u fattu di a vita à i so bedbugs di camara. Allora l'aghju vulsutu tèndinu, è u mo amicu - da u vrazzu è mi trascinò in a cafe, induve Oleg avia statu aspittendu per noi.
Avia i so motivi per muvianu.
"Ùn avè micca esse vita cù i mo avversi" Oleg disse in una voce di notte.
- E perch'ellu spiegà? - semi stati surprised. - Vive in tuttu listu! Vulete vulete cocerà, lavate a ghjente è lavate a vittura?
- I picciotti, nun criunu, vogghiu! - littéralmente, gridò Olezhek, è avemu colapsatu cù risati. U nostru amicu hè chjaramente chjosu! Lu sonu chjappà l'attinzioni di a serve, si avvicina è educatu.
Olezhka da l'intrusiva di i so genitori era prontu à fughje à a fine di u mondu, affitti un appartamentu, lavate i so calzarii è cocilu.
"Pudete risate in silenziu?" A minaccia hè stata fatta, è ammi semu modelli, è fighjenu a nostra cervecera spuma.

Emu curiusatu per chì necessitava un muvimentu . A vita in l'appartamentu parentale adattatu à mè. Ma, stà vicinu, si senti più viejo, più rispunsevuli, o qualcosa. Sempre volia vivere separatamente, ma mai aghju fattu nunda per questu. Questa epica cù i mo amici pratiche pusonu per piglià azione decisiva. "Perchè ùn lasciate micca un pianu per trè? Pensu "Dunque, un salvezza!" Olezhku, in mezu di a notte, pudete dumandà sempre à cuddà per i cigarettes, è Mariyanka cocchi simpaticu.
"Cusì hè," Emu emu enfatizatu. - Ci hè un modu solu di u impassu! Let's rent a apartment for three.
"Hè cusì imprevisu!" - Mariana curriva salvatoghja. - U mo remuneru ùn hè micca venenu prestu.
"Eppuru, tù, a mamma, sò strammi," Oleg scacciò cun dultezza. "Ùn avete succede dumane!" U appartamentu hà sempre truvatu ...
- ùn vi distractatu! - Aviu arraggiatu. - Avete, in fattu! Sò accunsenu o micca? L'idea ingeniosa accundò un minutu hà avutu cusì temptante, è veramenti mi vulia d'accurdà. Mariyana, hà ottinutu i so labbra, hà vistu cun pensativu à a distanza. Oleg scriccionu a so testa in cuncentrazione. Dopu un minutu di intensa riflessione, l'amici accunsenu à vigliacci, è avemu principiatu à sviluppà un pianu generale di l'azzioni. In prima hà dicisu per andà in l'indirizzu di u trio. I sorri à a so mistressi di metri quattru metri extra è pruvatu à cunvince chì ci sò i studiusi più belli è più rispettabili in u mondu. Oleg hà abbuvatu l'hostessi di a manu, rirennu chjucu è ancu belli ghjucatu. Mariyana ripetì senza cessioni, annunziendu l'occhi di e vittimi: "Cumu mi piace cum'è a meia amata (auntie, sorella - u testu cambiò secondu l'età di i patroni di l'appartamenti)." Eiu, cuntere un altru forti stinky, admirava i maraviglii di a pianificazione è a vista "stunned" da a finestra. Dopu parechji tentative frustrati, avemu statu pinsu. Qualcosa hè sbagliata! Tuttu, cum'è l'accunsentutu: ognuna di l'anziani mi ochji hà pensatu per noi è dopu a quistione "Avete vi vanu quattru à noi?" Avaranu da u turnu da a porta.

È solu à a fine di u ghjornu dopu di pruvà à l'pruprietariu di l'appartamentu in Bereznyak spiegà vargogna: "No, nemichi, perverti ùn aghju micca bisognu". È piacè ciuciavanu a porta in fronte di i nostri fille. Fighjureghja nantu à l'altru per un secunni, cun un sonnu stupidu, è riittene cusì altru chì un cane cuminciò à agluve darrere a porta.
"O Diu!" - in la risa scumpressate Olezhka. "Tutti sti pirsuni pensaru chì eranu perverti!" Eccu u populu! Bonu, ùn aghju micca!
"Cumu saria sugnu surpresu?" Avemu bisognu di u prugramma "Windows", altri ùn avemu mai truvà un appartamentu "aghju chjappu. U ghjornu dopu u nostru pianu era strincatu currettamente.
"Avemu bisognu di camminà in parechji," Oleg hà suggeritu. Allora tuttu hè chjaru è micca vulgari. Avemu decisu chì u nostru "attruchju" compone di Maryana è Oleg, è in ssu mentre, risolviri e mo dumande. È ùn avemu micca persu: a ragazza tradiziunale "nena" hà riagituata assai megliu. True, durante l'expedizione turnava chì e persone ùn cree micca in legenda cum'è "noi amu amici, nunda più" (chi-el, ha-ha). Ma a bride è u sposu credi cun vulete, tuttavia, ogni volta duvete aghju abbuvatu! Dopu parechji ghjorni di ricerchi di ricerca, Oleg è Maryana anu truvatu un appartamentu più o menu bè trattatu dopu à un bellu scopu. Forse permessi d 'entre in dui ghjorni, perchè un munzeddu di prublemi imprevisi amparati nantu à e tri alla una volta. Maryanu, per esempiu, era in particulare cunfirmatu cù l'unica pregunta: cumu per embattà e cose da una manera chì ùn mancassi di trasportu i so averebbi di l'ubligatoriu à un novu appartamentu? Ùn amparerà questu quistione ch'e ùn m'havvoccia è Olezhka. Per quessa, secremente da Mariyana anonimamente chjamatu stazione sanitaria è epidemiulogica in u so albergu. È a stanza cù i so bè ghjente era chjusu per quarantana. U sposu ùn pudia micca piglià, è perde hè tortu in i vicini. In cunnessione cù e forze circustanza maestra, Oleg è Mariana trasfirglienu in l'appartamentu, quale i figlioli di novu scorri - Oleg è Mariana.

Stu fattu hà causatu a Nessuna Ivanovna un interessu grande è assai e prublemi principali. Dopu a spiegazione, pudemu cunvince a vanda vechja chì avè visitatu Olegu prima, è micca una altra ragazza.
- E chì diciarà quandu vega Live Maryasha? A mo prima esposa, cusì parlà! - scratching the thread, smirking and could not stop laughing Oleg.
"Diciamu qualcuni chì sò un disgrazziatu refugiatu Iraqi è si maritamenu tutti dui di noi, è noi amu!" - I santi all'autru. I primi trè ghjorni, avemu arrossitatu e cose in a nostra nova casa, hà studiatu u vicinariu per a prisenza di i buttreghi, i spidi di autobus è eranu cuntenti cù una sira età sana. U quartu ghjornu, amichi anu scupertu tutta a nostra vita indipendente, è a stessa serata era marcatu da l'arrivata di una grande cumpagnia cumpreta di i nostri amichi, amichi di i nostri amichi, bè, è cusì finu à a cunnosce unrecognizable è di perdita di connexioni logica. A festa hè stata apprezzata da tutti, solu à a picciotta di l'amante di u nostru appartamentu, chì stavanu in terra. Questa avana da u primu ghjornu, chjamà a "castagna divina" per a raghjunata ch'ella era una granca di lumière. Hà avutu dinò à Nastasya Ivanovna chì avà devela a nostra musica diabolica in tutte a notte. Dopu un brevi prucessu, Nastasya Ivanovna hà tuccatu u so dettu, è avete da cunsensà à settimallu. Avemu prucibitu micca di fà nuddu soru o disturbanu a "dandy".

Dopu la matina dopu, Mariana hà vultatu à noi. Ella è e so cose eranu un argiu paralìticu nervu. Aiuttu à Maryana per pudè eternu i so cumbugliu, Olezhka è parli à vain à l'avventura d'aiutu.
"Allora ci hè un scicumme veru? - rirennusi, dumandò à Mariyana.
"Hè ben, u mo capitanu!" - Oleg-A infurmatu sempre: a mo muggheri, aghju avutu à Katya. In casu di a putenza, devenu devenu, ci andaraghju in u bagnu o in u closet.
- Great! - Mariyanka era sarcastic, pouting. "Avete dumandatu quantu pudemu stà quì per quattru di noi? Iè, a quistione hè, sicuru, di l'argentina, è ùn era micca necessariu d'aspittà un pezzu. À a sera di u stessu ghjornu, u novu cuncepimentu di u Mariana ghjunghjite. Appena, hà abbandunatu dicintimenti davanti à questu cura, perchè ellu ùn si sparta da u so Toyota è hà arrangiatu un dramaticu sottu u nostru ventallu. Prima, timicamente dumandò à Mariyan per pardunà tuttu è u ritornu à ellu. In un impulse di prumessi promessi stupidamente anche blurted out chì quandu partissi di potable è di fumà. Dopu l'apparizione di i primi l'ominu grati, spizzò in seriu. Ellu chianciva, chianciva, in ghjinochje, pricava, sparguglionu cun clichèse chiaru chì una folla di miravuli sintì sogliu sullivanu. Doppu a parti lirica, apparentemente per a cumplettita di sensazioni, Mariyankin hà difendutu chì ellu hà dettu suicidiu, per quale ellu iniziu da a so Toyota è si stava chjappu à u garage di l'uncle Vova da u pianoforte, Toyota, "o a porta di garage. Hè una cumpleta sana. Ci hè un rumore chì a casa sana era nantu à e so ochji. Naturmente, à una a puntata di a mattina, a campana di u patrone socitò è avemu cuminciatu à pressu per cullà i nostri cose ...