L'ex-maritu Eugenia Tsyganova, allughjò i zitelli à i so avuti è vultatu à u stadiu dramaticu

Un sulu mesi fa l'attore pupulari Yevgeny Tsyganov addivintà u babbu per u seculu. U figliolu di Fyodor hè stata data di nascita da una attrice Julia Snigir. Tuttu i picciotti precu èbbenu attribuiti à a stella di "Scorcheru" da a so sposa civile Irina Leonova.

À un tempu, Irina rinuncò a so attività cum'è attrice per dedicà à tuttu u so amatu sposu è i zitelli. Partenza inespettativa di Tsyganov da a famiglia u furzò a donna per reconsiderà a so attitudina da a so attività creativa. Leonova hà decisu di vultà à u teatru. A figliola più giovanile di l'attore Vera solu a mezza annu, ma Irina interrompi a so licenza maternità, chì durò 14 anni, è andò per u travagliu.

L'attrenda hè alluntanata da i zitelli per i aviani chì l'assistenu attivamenti cù i zitelli dopu l'abbandunà u so maritu.

L'anziana moglie di Eugeniu Tsyganova, Irina Leonova, riceve u rolu principali in u ghjocu

Collegii Irina, sapendu di a situazione in a so famiglia, pruvatu à sustegnu u pianu moralmente è finanziatu volte à l'attrice di u teatru. U direttore aghjunghjava à Leonova unu di i roli principali in u novu play "King Lear". Irina ripaghjà Regan, a figlia di u Rè Lear.

U teatru dinò aiuta i soldi da l'ex-mòglia di Evgeni Tsyganov. Da u funzione di l'attrice di u Teatro Mariano hè pagatu assistenza materiali cum'è una mamma cù assai zitelli.