Cumu hè u prucessu di rinnovà i celuli di a pelle?

A pelle di liscia è a cutioni fresca sò cunzidiratu un privilegiu di a ghjuventù. Grazie à l'ingredienti naturali, i prudutti di u curaghju pò influene u prucessu naturale di rinnovà a pelle da l'internu per mantene stu privilegiu, independentemente d'età.

Tesi: annu, a nostra pelle hè rinuvata più lenta, hè restaurazione menu, ùn hè più struta, stanca. L'idea di restituurà u ritmu di a rinuvalla cellulare, stimulando e possibili naturali di a pelle. Una chjave fundamentale di u zitellu hè a rinnovazione constantali di i celi. I celeri anu da andà in modu naturali di a morte è di scomparà. U so postu hè occupatu da una nova, nascita in a pelle più prufonda - in a so capa basal. Sò ghjovani è attivamenti, a causa di a quale a manu facia cumpletamente e so funzione - chì inclusa a retezza d'umida è prutegge u corpu in generale da influenzi esterni dannui. Ma cù circa 2 5 anni u ritrattu di a rinnovazione di a pelle ritenza. I celu mortu s'accumulanu nantu à a so superficia, chì avè da esse digià avutu ricivutu à i ghjovani, ma ghjè un pesu scrittu literale - è ùn tà micca scurciatu, è ùn viaghjanu micca. Dunque, a pelle hà volte e più di più contra l'influenza aggressiva esterni, diventa più sensible. A gradually reduces the amount of collagen, senza ellu perdetta a so densità, elasticità è elasticità. Comu u risultatu, un pezzu sullu pare chì a pelle pèrdite u so tonu, arrugli cumparite - i primi signali di anziane. Cumu hè u prucessu di rinnovà i celu di a pelle - leghjite in a nostra pubblicazione.

Nunda ridisignante

A manera più efficafè per trattà cù un densu uparite di caghjuli mortu nantu à a superficia di l'epidermisa è stimulà a rinuvazioni cellulari hè un medio cun esfrurante. Ùn sò micca chjarate micca a manera di a superficia per i cilesti novi, scratchate a pelle livaramente - crianu stress, à a quale risponde da una regenerazione cellulativa. Semu familiarizzatu cù questu mecanizazione da a zitiddina prima: scarraccia è scorza curalli "accumente a rinascimentu di i celi". L'agenti scuperti è scatuli chì anu travagliu in u stessu principiu, è a so mancanza hè quella sola sola, ma significativa: sò aggressivi è ponu rindiri a pelle Ùn ne puru propensu à allergià è senza risparmià, anu chjinatu è crescenu a sensibilità à l'effetti dannuzii di a sunlight.An manera alternativa di stimulerà u mecanismu di esfoliazione naturali di i celesti morti, incubati in a so pelle.

U prucessu naturale

Exfoliate l'antichi culeculi per mezu biologicu, senza influenza esterna, hè veramente pussibuli. Una di l'opzioni hè di stimulà a sintesi di una enzyme specie (cathepsin D), chì annunzià i ligami trà l'aminate à a proteini chì formanu a partícula di u pelle chì sò esse exfoliate, è da l'ligami trà i cilivi "extra". Stu effetti stimulanti hè pussessu di qualchi estratti di a pianta, cumprese l'estrattura di u cactu di u filu di u ficu. Stu siltiu hè stata chjamata in u clarum rejuvenating. Per aiutà era aghjustatu papain - acquistatu da l'enzima papaya, affinchendu u stessu effetti. Inoltre, per rinfurzà l'abilità di a pelle per guardà umidità è resistenza à l'attività aggressiva di l'ambientu, è di cresce a so elasticità, i specialistes di Clarins fucitonu. Questa sustanza hè una analogica vegetale di sphingosine, chì cuntene in i celeri di a pelle Pudete accelerà a morte di i celi malati è i vie, hà un'antivamentu anti-inflamatoriu è antioxidante, stimulates a sintesi di ceramidi, chì formanu a strata protettiva di a pelle, aumenta a produczioni di colaggiu è prurite a so distruzzioni.