Li megghiu cinimatughe di amuri

Se vulete passà una sera romantica cù u vostru ànima alma, ma ùn sapete ciò chì fate sè stessu - una selezione di i più cilesti romantichi saranu più ca maiò. 10 i megghi cinissimi annantu à l'amori di l'ultimu seculu - tutti truveranu a film à a so piacimentu.

1u postu. Bitter Moon (Bitter Moon, 1992), diretta da Polanski Rumanu. Durante u crucidu di Fiona è Nigel, un bonu parolle inglese di novu (Christine Scott Thomas è Hugh Grant) acquistò cun una parche eccéntrica - Mimi è Oscar (Emmanuel Senje è Peter Coyote). Oscar, un playboy anzianu in una sita à a rota, nò di Nigel a storia di u so amici cun Mimi - una donna luxosa in u stessu culore di l'anni. Chiddu cuminciò cum'è un affari passionatu in cunvertitu in una storia di ghjilosu è d'odi, è finita tristi.
Per qualchissia perchè ellu u coppiu à u puntu di tremblanti. Un saccu di sta cuntribuzioni à l'apparenza di Brucia di Szene - una attrenda chì starred in Polanski è in a "Novè Porta". Striking è sta storia assai spluttiva, china di emozioni di putere monstruesu, mentre chì, in a burla, cuntò in l'apparenza l'impassibile héliu - stufa è impotenza. I cunchiudìstichi chì sò fatta da elli sò maravigliate, è a finali hè spaventosa. U ritrattu, forsi, ùn pò esse chjamatu una capunanziale incondizionale, o un clàssicu di u cinema eròticu, ma, dopu avè guardatu una volta, si ricordate per u restu di a vostra vita.
2u postu. Titanic (Titanic, 1996), dirigit da James Cameron. "Titanic", unu di i fori più notori, cuntinueghja u primu è l'ultimu viaghju à e costi di l'America. Dighjà à bordu hè a cunniscenza di Rosa (Kate Winslet) - chjovi di una famiglia pobla, ma nòvca, è Jack (Leonardo DiCaprio) - un artist paolo. Rose si spiegà u spedinu per evitarli u matrimoniu cù una persona ùn hà mancu sia, Ghja rescucà à l'ultima minuta.
Ùn importa micca quantu accusà sta filmu di pop, scumigacciu, melodrama, era veduta, analizata è seranu rivista per assai più anni. Fà chì u fattu hè chì Cameron hà avvicinatu à u prucessu di filmi micca solu cù a so corrosivu propiu è di scopre, ma ancu cun veru entusiasmu è amore. È a storia semi squadra di a relazione trà Jack è Rosa hà supraneghja a storia documentale di a tragedia di u Titanic, è perchè andò in l'anima.
3 u locu. Gone With The Wind (1939), diretta da Victor Fleming. A storia di una smart girl chjamata Scarlett O'Hara (Vivien Leigh), chì u so caratteru hè statu furmatu sottu a influenza di a guerra di u Nord è u Sud, è u terzu maritu - Rat Butler (Clark Gable). A film hè ricunnisciutu cum'è una di deci capelli cinematografici di tutti i tempi, u nome di l'heroina hè diventatu un nome di famiglia.
Sò Inconnu, ricurdate u nome di Margaret Mitchell - l'autore di a romanzu eponymous - si non solu per sta film. (Un precedente à u mumentu, u budget, grandi filamentu di culori è, sicuru, u ghjocu Vivien Leigh, chì in u primu ùn hà micca vulsutu invitaru à stu rolu, postu chì l'attrice hè micca americana).
4 u postu. Stretched string (Hwal, 2005), diretta da Kim Ki-duk. Un anzianu unnumu è u so pupulariu, chì preparanu per ellu stessu a so sposa, vive in una barca, sola sulaghju in l'olu. Prima di a casuzza ci era solu qualchi ghjornu. Ma tra i pescadori, anu u mooring à u paradisu d'st'epare stranica, hè quellu chì cunquista u core di a zitella. Ùn ella ùn vole più di ubbidì à u so fiancu anzianu.
Un filmu simbolicu è bellissima è un triangulu di amore cumplicatu, studiu chì, ùn cunnosci micca chì si cumplicà cù più: un anzianu distraitu cù gelosia è dulore, una ragazza chì era chjude in una barca o un ghjovanu chì ùn capisce micca ciò chì hà interferitu.
5 u postu. Aspitteti per mè (1943), diretturi Alexander Stolper, Boris Ivanov. Lisa (Valentina Serova) hè aspittendu à u so maritu (Boris Blinov), chì andò à guerra, ma invece riceve solu una nota cun una dumanda à esperà è una storia urdinaria di l'amicu di u maritu, un reportero perpetuale militare. Hè sicuru chì u sposu di Lisa hà mortu in una battaglia iniguale cù i Nazis. Lisa hè scunvulita, ma, anche tuttu, crede chì a Kolya hà tornatu a casa, è cuntinueghja d'aspittallu.
In questa film sovietica generate di generatori di visitatori. Malgradu u tempu chì l'imaghjera hè stata presa, ùn ci hè quasi nisuna prupaganda, nunda di ideolochi. Hè solu una filmu per un grande amore chì veramente aiutu à surviglià. L'episodiu, in chì Lisa è Nikolai still meet, pò esse traslatu, forsi, ancu da u spectatore mudernu.
6 u postu. Miracle Ordinariu (1978), dirigit da Mark Zakharov. U conte di fata hè a paràbula di Eugeniu Schwartz, chì u testu hè supplementatu cù numeri musicale magnifichi. In una visita di u conteurista (Oleg Yankovsky) vennu a so propiu, ma un liggeru fora di i caratteri di cuntrollu. Sicondu l'idea di u conteurista, a Principessa (Eugene Simonova) basta à basgià u Bear (Alexander Abdulov), dopu à quellu chì sarà a bèstia. Ma tutta prima di u principiu ùn hè micca bè cumu hà dettu.
Gratu à a televisione domestica, ùn ci hè bisognu di cumprà un DVD cù sta film - hà digià vede parechje volte annu per i diversi prugrammi. Avemu simu utilizati à noi chì ùn avemu micca bisognu à quantu boni l'atturi sò in quantu, quantu intelligente è intelligente chì u testu di Schwartz hè quantu di dolce è toccu stu friddu l'amuri è quantu hè difficiule per pigliàllu fora in l'URSS stess l'altura di l'era Brezhnev.
7 u postu. Amore in u tempu di Cholera, 2007, diretta da Mike Newell. Sicondu a rumanzu da Gabriel Garcia Marquez. Poviru ghjovanu telegraphist Florentino Ariza (quandu crede da, sarà Javier Bardem) à primu vistimentu s'innamora cù l'unica figlia d'un rich dealer mule Fermin (Giovanna Mezzogiorno). A zitella retribò è ghjurisce per cugnumi, ma u babbu sipara l'amatori, vulendu truvà a bona cumpunente. Florentinu aspetta u ritornu di u fiancellu 51 anni, novi mesi è quattru ghjorni.
Comu unu di l'eroine di a film, una donna di u quaranta annu chjuchezza, anu dicendu: L'amuri hè ridermu à a nostra età, è hè solu indecente in una donna stata. Sta stituzzioni si rifirisci a tutta a film: Florentinu persistenti, criscinu, decrèpitu è ​​ancu avè u tempu d'acquistà esperienza cù l'altri femini, ùn ùn cessate di guarià l'esperanza di felicità cù a sola dama di u so core.
8 u postu. Breaking the Waves (1996), diretta da Lars von Trier. Bess, una zitella di una cumunità scoccia religiose (Emily Watson) si marite un protettur di petrolifattu, un grande (a Stellan Skarsgaard). In ogni casu, un accidente nantu à a torre u catineddu à u lettu. A natura di i so oghji, ellu riceve a so mòglia, allora u so fà amori à l'altri è di parlà di i so sentimenti. Betula in horrore. Ma, dopu avè dicisu chì l'adulteriu rinfigure u so maritu è, possibbilmente, aiuta à ottenevule à i so pedi più veloce, u cumencia di caminari cu disgustatu à a direcia è à a manca.
U famusu bespredelschik von Trier hà sempre una cosa per finisce u spettore. Di solitu hè un qualchì tipu di sacrificial, cum'è Sonechka Marmeladova, l'impresa d'una donna, circundatu di un pocu mumentu di pettu è cruel. A rialtà di sti stori ùn sò micca credi è ancu riri di elli, ma l'effettu chì producenu hè memorable.
9 u postu. Real love (Love Actually, 2003), diretta da Richard Curtis. Parechji storii di vita è amare, assai di quale in a fine quandu anu da esse in relazione cù l'altri. U primu ministru cara ad amore di u so assistente, a so surella si tratta d'affirmà relazioni cù u so maritu, u maritu mi pare à u ghjovanu. À u listessu tempu, u vìduve prova d'aiutà u so figliolu u so figliolu chì hè culpitu da un cumpagnu di classe, nantu à u frontmanu d'amour, è un scrittore scandidu, fughjendu da u so tragedia di u core, hà di ritruvà un novu amori chì ùn pò ancu spiegà - hè un straneru. Cumposta di l'attori awe: Laura Linney, Liam Neeson, Rowan Atkinson, Colin Firth, Hugh Grant, Keira Knightley, Bill Nighy, Alan Rickman, Emma Thompson.
À u megliu di una comedia ridicula, moderatamente romantica, ma assai piacevuli, classificatu ind'u qualità, principalment due à u numeru è a varietà di stori d'amuri. L'amore hè nuvellu, l'amore hè cuntentu è felice, l'amore hè tragicu è senza unanimità, l'amore per una donna, per un omu, per un amicu, un amori chì regule u mondu o ùn si cunvinta di nunda. Tuttu, in generale, amore.
10u postu. Bodyguard (The Bodyguard, 1992), diretta da Mick Jackson. U primu gufiso di u US President Farmer (Kevin Costner) hè allughjatu à guardà u famu cantante pop Rachel Marron (Whitney Houston). U cantante - una donna cun un carattere, un guariscenza - hè ancu un omu ùn hè micca sbagliatu. L'amore hè inevitabbile.
Cumu e voi cunnosci da u core, è avete capitu chì a razza hè nunda più faciule, ma ùn vede u novu. Perchè hè bella è empàtica, questu hè. Eppuru, i canzoni in u spettaculu di Whitney Houston scurdate cù u listessu piacè.