Chì sò i sicreti è cù quale pudete sparte?

Quandu u vostru amiche hè chì vi cunfidarà à voi chì "secretly" hà dettu da a vostra splutazioni cù Masha, è ella, à u turnu, prumesse chì nisun altru anima vivente saparia d'avè, sì un suspiru cù solli. Intese de seguitamenti realizatu perchè l'anniversariu di u vostru amicu cumuni, e zitelli chì vènsenu cun i so cavalieri, vighjàvanu cun sospechisce assai pocu chjucu, chì ciusamenti ùn mancà un passu di i vostri amate. A situazione, unicu, hè familiar à molti di noi. Ma per guardà i sicreti hè un arti sanu!


In sicretu di tutte e lume

Hè pussibule chì, in u primu, serà in còllera di a stessa persona chì "hà rivilatu à u mondu tutte e secretu" u vostru segretu. E viste da fà? Pensate à voi stessu: cumu avete veru avutu agitu in questa situazione? Surely it will be difficult for you to answer this question. Dopu tuttu, sè se pudete micca salvà SVOYuTINA, cumu pò esse dumandate u stessu da una altra persona? Sì, è in generale, avete informazione venerosa è sicreta? A strada, è in questu nasamom di sicretu di u cummercializazione di manera surprisa à a distribuzione di tutti i sicreti?

Comu regula, fiducia in qualchissia in ogni tipu di sicretu, risicamu sempre i rispetu chì a vis-à-vis hà sceltu per noi culpisce. E ancu più, sicondu i psiculugrafie, l'apertura di noi pò digià amparà u nostru vuluntà subconsciousu per fà chì u nostru prublema hè ricunnisciutu quant'è pussibuli persone. Per quessa, esigenti da u so amicu "per guardà tuttu in u sicretu secretu", in a maiò parti di i casi di i disingenuous.

Prima di tuttu, prima

Una di e migliori modi perfetta è pruvata per salvà un segretu hà longu cunsideratu una regula senzilla: "ùn dì micca qualcosa nunda". Ma avemu ancu ricurdà chì, avendu pigliate l'infurmazioni solu, rispundemu à noi tutti i conseqüenzi. A volte, a cassa semplice sceglie per noi hè insufribleità. In casu, però, cuntinueghjanu à cuntinuà in a listessa ordine per arreri solu "una casella di sicreti", da quì hè pussibile "paura" morale è guadagnà un colpu nervuu.

Ciò chì, dopu à tuttu, ci vole à fà per guardà i nervi in ​​bonu ordine è ùn sò micca sputichi? In anticipu, unu deve circate u valore à qualcosa à dì. È, per voi, ùn avete bisognu di carricà una persona più persa chì nipopadia.

X-Files

"Schelule in un armicu di famiglia"

Prestu ogni famiglia hà i so sicreti, chì si dice: "A famiglia di l'altre hè un boscu scuru!" È in modu di regula, u misteru più "spadula a razza".

Cù quale sparte? In questa situazione, hè megliu cumunu secours familiale cù quelli chì sò direttamentu interessate. In particulare, se decide di introducing una nova persona in a famiglia, deve dite à i sicreti di a famiglia. E ancu s'ellu hè assai incunificata per esse cuncepimentu di questu, hè megliu se a persona chì amate si trova nantu à ellu da ellu, più di un vechju vicinu. A strada, cù u rispettu à u passatu "oscuritate", da quì à una fortune forte, oghji pocu preoccupatu di a purità di u sangue.

"Amuri ùn viisceve quì più"

A dicu à l'amore hè assai faciule, perchè admite chì hà passatu. Per guardà u sicretu di i sentimenti, avemu obligatu da parechji raggiuni - teme à cambià, pietà, avidità, habite è assai altri. Per regule, tutti quì sò pudete avè a so propiu mutivu.

Cù quale sparte? Misc. Pensate chì ùn hè micca adivinendu tuttu. Nantu à u nivellu subconsciousu, un omu sintì un "chill" à a so persona. Qualchissia anu a pacienza per sopra ste difficultie. Ma qualcunu ch'ella sia, ùn cundite micca amichi nantu à questu tema - avà venutu à ellu.

Una strumentu hè efficace quì: se sè sicuru chì nunda li succede à questu omu, avete a cunfidira. Hè definitu u dirittu di sapè! E avete u dirittu di rispettu di l'honesty!

"U travagliu"

Vous partite à truvà o sapere nantu à a prumuzione vinuta, o sì vo travagliate per un bonu soldi cun un "travagliu di pirate" per una cumpagnie firmata è ùn dorme un pocu di l'ore, chì vulete di sparte cù u vostru cumpagnu? Di sicuru, quì tuttu quì hè u so propiu, nimu li rendrerà!

Cumu serà in manu? In ogni l'uffiziu, ci hè l'unicu chì u cunsidereghja propiu di rapportà tuttu à l'autorità. Ancu di un collegu per impunite u dispunibule, pudete causà à fà un sensu di u drittu in quantu à avè truvatu un sustituyente, è l'affari ùn hà micca suffrutu.

Cù quale sparte? Per una persona chì travaglia cù a vostra cumpagnia, ma ùn si intersecenu cù i culleghi. Mantene tuttu in u sicretu, serà più faciule, perchè ùn ùn cumu micca cun quellu chì pò esse interessatu in questa informazioni.

"E quì hè u mo ex ..."

Ciò chì valenu averia silenciu hè una sperienza intima. Ma questu tema hè u più discutitu in l'alcuni. L'omu ùn principia sta conversazione, teme à a cumparacesi, hè cusì à a donna.

Cù quale sparte? Solu solu micca cù un patronu veru. Scrivite i ricordi, fate nantu à e pagine di u foru. Scrivite una lettera è cremate o ricordate cù i vostri amici humor brutale. L'omi, parlendu di l'antichi, sò presa seriu. Ancu se l'associu hà una vista larga nantu à a vita. U stessu hè appiicatu à u currenti: piace cù l'Internet - mantene tuttu à sè stessu!

"Un amicu tira un problema"

Hè bellu chì l'amichi fiducia cun i sicreti. E quarchi cosa hè qualcosa chì ùn hè megliu ùn cunnosce, per esempiu, tradimentu. Hè una cosa si vi cuntenti chì hà truvatu quarchidiu megliu. Hè una altra materia, se u so corrente hè u vostru bon amicu, chì u destinu ùn hè micca indiferente.

Cù quale sparte? Eccu, sicuru, decide. Ma i psiculoghi ùn anu micca avvisatu interferisce senza a bisognu di vchuzhie rilazioni. Una sposa o divorziu o cunciliera, è sarete un pruduttu. A cosa più grande chì pudete fà hè dà un amicu un punta, è u sicrettu ùn hè micca di piglià à core!

First Aid

A vostra famiglia ùn sapia micca cumu "mantene a to bocca chiu", è avete acciditu à u sicretu.

Salvazione: dumandate mai a dicu qualcosa ùn hè inùtule, solu pruvate à cambià a so attenzione à qualcosa cosa.

Amicu cunfidendu u sicretu, è voi, in più di a vulintà, cuntò à a terza persona.

Salvazione: Desperate à nigà. Ci hè bisognu à avellu tuttu ciò chì l'interlocutore hà cuminciatu à dubbure l'autenticità. In i casu estremi, rimpende solu à un amicu. Ma hè megliu decide per sè stessu.

Un amicu cuntene di i sicreti chì ùn vogliu micca sapete ogni ghjornu.

Salvadore: Dàtene un registradore di canzone è una carta di affari di un psicologu, altri ùn sarete a so "cisterna di drena" permanenti.