Quali libri ti deve avè lettu à 6 anni?

Se i genitori ti amanu u so zitellu, affa sicuru, pigghiarunu seriu i prublemi di l'educazione. Da a zitiddina iniziale, i genitori lettanu libri in i zitelli, perchè capiscenu chì a leghje scriverete no solamente estetiche è cugnitivi, ma ancu cù a funzione educate. Tuttavia, ùn sò micca micca leghjite tutti i libri à i zitelli, anchi si sò cunsiderati cumminati. Quandu ellu sceglia hè necessariu piglià l'età di u zitellu, i caratteristiche psicologichi è l'interessi di u zitellu.

A stu mumentu, ci hè una grande varietà di i libri di i zitelli in i piazzi, è cumu sceglie un libbru ùtu è dignitu? Hè impurtante per ùn succorsu à u primu desideriu è micca selezziunate un libru in a tina brillante è belli ritratti. Ci si deve esse in mente chì a cosa principale in u libru hè u cuntenutu. Quandu sceglie un libru, hè megliu sapè ad anticipà ciò chì leghje à un zitellu à sei.

U libru hè u maestru di l'animi umani. Sì u zitellu hè assai piacevule nantu à u libru, allura a cumpagnia di i genitori hè di spiegà infurmazioni in quelli libri chì portanu in tutti i boni è u pusitivu. Hè impussìtante sustituiri un libru cù qualcosa: hè capaci di sviluppà lògica, memoria, curiosità, attenzione, pensamentu creativa. Hè à l'età di sei postu chì hè impurtante per un zitellu per impatruniscia un amori per u libru, cusì hè bonu per sapè l'interessi di u zitellu, peculiar à a so età è a personalità. Hè impurtante sapire chì i libri sò leghje à 6 anni. Tuttavia, i libri ùn sò micca imposti in alcuna manera.

In cunsiderà in i libri in magazzini per i zitelli di sei anni, ùn credi micca in altri nomi, cum'è "i più prudutti di fichi". Pochi libri arghjentivi ùn anu micca esse cumpratu, perchè guariscenza d'un libru à un zitellu ùn hè micca cunvenutu, cosa significa chì hè improbabile di leghje. Sè l'scelta si pesa nantu à e cullezzione, ùn hè vale a pena leghje micca solu a tavola di cuntenutu, ma ancu parechji fragmenti di l'opere. Hè bisogna à fate perchè in quelli libri, spessu ci sò i errore verbalisti, i testi ùn sò micca leghjitoghji, è u travagliu di u prete si hè scrittu in cuntenutu incomplettu, cù l'abbrevazioni. À u zitellu à l'età di sitt'anni cuncentuali, è per quessa, per elli, hè bisognu di distingue claramente cuncetti, per esempiu, u bonu è u malu. Hè per quessa a trama di u travagliu ùn deve micca avè incunificheghjte in difficultà, ùn deve esse micca cunvince. Egei anu bisognu à esse divisu in negativu è pusitivi. In u primu locu, di tutti i generi di letteratura, senza dubbitu, ci sò cunti di fata. A cuntorni tradiziunali sò aghjustati è autore. À sei anni, i zitelli puderanu capì entero l'umore, è cusì intene u ghjornu à u travagliu di Uspensky, cum'è i so opari combina a storia di a famiglia, a scienza è a sàtira. Certamente, i travaglii di N. Nosov turnanu per esse una bona lectura.

À questa età, i zitelli so apre studienti di leghje, è perchè u libru deve interessu interessanti: hè bonu se a fonte à i libri sò grande, è l'imaghjini serà culuritu. Tuttavia, a trama ùn deve esse micca smegata - hè interessante, u zitellu vole à finisce u lettu di u libru à a fine.

Sì, se i paroli in u testu sò strincati, i paroli sò spartificati in sillabelli. À questa età, u libru ùn devi esse assuciatu à l'apprendimentu, ùn deveru solu cumparisce un ghjocu. A font in u libru deve esse grande, altri ùn pò esse prublemi cù a tecnica di lettura chì ripiglià a vuluntà di leghje. Quandu sceglie un libru, avete dettu attenzione à u numeru di dialogi: u più, megliu. Tali libri ùn permettenu micca solu per leghje à i zitelli per roli, ma ancu per fassi uttimizà dramatizati.

A scelta di u libru per leghje da a biblioteca di a casa hè megliu stata à u zitellu: permettenu chì u libru ch'ellu vole leghje oghje. Cusì, u prucessu serà più tranquillu, è i genitori puderanu cumprenderà e preferenze di u so zitellu.

Letteratura recomandata per i zitelli 6 anni di età: