Live together: difficult préfers


A vita di un coppiu maritatu ùn hè micca sempre sìmulu à un luguru tranquillo nantu à u celu d'istati. L'abilità di mantene l'attrazzioni è u rispettu mutuale hè u sicretu di a cuntistenza felice. Diversi osterie, tentazioni è pèrdite ... Dopu questu, hè necessariu passà per tutte e coppiu chì anu decisu di vive in parechje alcuni - i pussibbili difficultie puderà durerà è fà brindare sughjetti incù più vicinu è separanu è divutu.

In amore, u prucessu di cunquista è di seduzione ùn stà. Ancu dopu à 10 o 20 anni di cunvivialità, ùn pensate micca chì pudete restà nantu à i vostri lourdes. Priservà è mantene i sentimenti hè una materia delicata, chì deve esse attinata sempri. Pigliate l'aspettate di u to cumpagnu, pruvate capisce ciò chì cambiani sò accaduti in parechje anni, apprendre à cumpressione è, più importantemente, avete bisognu di sapè in quale direzzione per sviluppà a vostra rilazione. Tuttu chistu, sicuru, porta u tempu, l'energia è l'ottimisimu. È u desideriu di vita!

Quelli chì parechji passioni cuntenenu in u fiasco, perchè u nostru mudellu di relazioni ideali hè assai fragili è unreal. In regula, vulemu avè qualcosa solu a so volta: l'amore, u sessu bè, a libertà è l'opportunità per l'autore sviluppu. Vivemu in una sucità chì, in regula, dumandate esse autore realizazione persunale. L'amore di a vita, contru à u cuntrariu, ùn hè micca fundatu per mantene i capricci di u "I", ma in tranquillità, diventemu di a cumunicazione cù e persone, à l'assistenza mutuale è l'attitudine bona à tuttu ciò chì circonda. Questu ùn significheghja micca di vultà l'ambizioni è u desideriu, scurdate di i vostri piani è i sogni. Ùn toccu! Avete bisognu di sempre à pudè di cumprumminà, accettate e pussibbili difficultie, ricunniscianu chì a vita cambia quandu vi viertanu cù qualcosa. Avete bisognu di minimizà i vostri dumande, accetta i difetti di a vostra "a mità" è esse preparatu per i minaccieri inevitabbili minuri in a vostra vita.
A felicità addipenni di certi attitudini è cumportamenti chì sò cultivati ​​è cultivati ​​in un sè stessu. Eccu alcuni consiglii nantu à cumu truvà in u spaziu strettu di una coppia.

1. Edite una relazione armonosa

Per assicurà a gustu un cocktail chjamatu "vita per dui", unu deva amparà à custruisce un dialogu, eseguite è tolerate. U rispettu è l'autoestimu sò ancu impurtanti quì.

Situazione simplica è familiar: duie persone disputava. Hè cascatu in u silenziu, accettatu tutte e résilmarie senza risintimentu, assicuratevi cù una stessa spressione in u so fàccia. Ellu pruvatu senza cattivà per squeeze almenu una parolla da u so interlocutore mutu, chì spessu travaglia tutti i fruntieri di a decenza. Sfurtunatamente, ùn ci hè micca cura sola per questa casu classic. Forsi l'esplicazione situata in u fattu chì l'omi è a donna espresenu in u tempu di l'influssu di sentimenti. Ricordu sempre chì l'omi sempre parranu più menu, u so vocabulariu hè più poveru cà quellu di e donne. Ma questu ùn significheghja micca chì sò petate è ùn ne micca sentitu nunda. E donne di stu casu ci tocca à pagà più attente à a lingua corpu è à i gestiti. Certi volte li diciaranu più cà i paroli di un omu direttu. Dopu manera, ponu esse evitati tanti cunsulenza serii di i cunflitti. Fighjate davanti à l'omu - forse quellu chì hè digià vicinu, micca u purtatu à u puntu di ebbulenza.

2. Resolvi Conflitti

Scopri di sferisce a reazzioni di u so cumpagnu di leghje trà e linii, inveci di grumbling e facennu scritti meni. Solu guardendu u so facciulu è voi cura di u so cumpurtamentu, avete da piglià assai nantu à tè. È ùn avete ingeratu in vanu - ùn sapete chì dà un piacè, chì a falla in còllera quandu hè ferita o in còllera. Soluvute, basatu nantu à a vostra cunniscenza di u partiregiu, quandu vi aiuterà per inizià una conversazione.

U fattu chì un coppiu a veces argumenta è rinsegna rilieveri ùn significheghja micca chì i so affari sughjenu male è ùn sò micca permessi di vive in culu. Succece, quandu e coppiu viranu in scandali constantmenti perchè i dui avemu u sangue. Delays, imprezzamenti, u cumpurtamentu impuru à i zitelli: u risultatu hè una voce elevata, cavils è una reazione emotiva troppu à certi fatturidi.
Ci hè difficiule di stà a calma, particularmente dopu à un travagliu di u jornu duru. Hè più impurtante hè a capacità di cuntrullà u cunflittu, perchè ùn ùn hè micca diventatu un veru problema.
Reguli semprici: ùn permettenu micca un scandale apertu è intruduce, pruvate à parlà di prublemi in un tonu tranquillu, dà priorità à i ragiuni, nè emozioni, dà una oppurtunità di parlà à l'altra parte, è dopu sente cun avientu. Li dispunìttivi è e pussibuli difficurtà ponnu purtari à una ricerca per una suluzione è per ùn diventà un modu per esaltà a tenza alta è liberà l'ingerimentu da sè stessu.

3. Sapete da i sbagli di i celosi

Jealousy hè normale. Hè in elli ùn hè micca bruntezza, micca vera, micca destruzzione. Questu facemu questu stessu. Stu sensu in dosi moderate pò è deve esse cuntrullatu è ancu oghje appena benefiziu. Hè chjaru chì quandu vi vede un amatu omu parlante à una bella donna, sì qualcosa stab in u core. Questu hè comprenda, ma micca aggressivu in sè stessu. Ma i stiteri è l'espionamentu in a vostra famiglia - questu puderia veramente un amminacciu à a so stessu esistenza.

L'omi anu da ancu di ghjilosu. Oghje, i femine, ùn sanu micca! Ma elli, si devenu esse dati, raramente fate à una intrusioni cusì à u spaziu privatu di a donna - cavu in i bagnu, veddi i telefuni, intrecciate pè u cantonu. I ghjoculi periculosi, in quale a ghjilosità destruzzione tocca un rollu maiò, denegà nisuna possibilità di dialogu. È questu hè u prublema principali. In particulare quandu i prublemi di u tradimentu ùn sò fundati.

4. Hè vale a pena di tuttu?

U scopu di a trasparenza sħiħa in i rilazioni raramente hè ghjustificata. A cumunicazione pò esse distritu da l'admission di infidelità o quarchi cosa fattu in u passatu. In certi famìglie, un socie usa u ricunnisciutu com'è modu di pagamentu. Cumu hè chì vi dite a verità - vi devi. In fattu, una virità apertera ùn hè micca solu "dolce" per un partner. A famiglia hè una struttura fràgica, chì pò esse facilitata per a so rimbursione premature. Sicuru chì, si ùn pudete micca mantene a cosa in ellu stessu, ti dalle è voi decide chì puderete fà aperta - vai avanti. Ma pensate à e cunsequenze in anticipu. Tù stessu distruverà a vostra alma, è u vostru amatu pò sempre cunfurmà. Indubbiatu, in più di e menti sistematii, hè di qualchì volta megliu per esse silenziu si voi chì ùn deve micca esse crisi in a relazione. Allora pudete viaghjà cumprà cose per un pezzu.

5. Ricurdativi chì una famiglia hè una associazione.

Ùn ùn vi micca tollerà a sorella (o mamma o fratellu) di u maritu? Di sicuru, pudete cuntà à ellu in silenziu, ma una volta. È esse preparatu in anticipu per u fattu chì a vostra parolla ùn hà micca influenza nant'à u sviluppu di a so rilazioni. Perchè sò i so paesi nativu. Sò ancu una famiglia. Cumu vulete chì u vostru omu parrava malamenti di i vostri parenti? È ùn hè micca valenu si parlava. Allora perchè ùn avete micca l'ugualità in questu materiu? Sò partiti. È i desira di tutti du duie e duverebbe rispettu per un altru di voi. Pudete peristà "spese chjardu in u giardinu" di a so famiglia. Queste scumule ripetite ancu pare micca innocu, ma in fatti anu infiernatu cù u partitu è ​​sò basati nantu à una malintencenza di l'essenza di e cose, chì spessu vene dopu. Hè megliu cumprumegà, è chì a persona chì hè vicinu à voi hè megliu esse un fede è fidele membru di u vostru propiu è a vostra famiglia. Mugitu tìtici, è ùn interferiscenu micca.

6. Prutege a Libertà

U futuru di ogni paru depenni da l'abilità di i dui bandeti per cuntinuà è vive a so vita senza ùn esse dipenditu dipende à l'altri. Alcune donne ùn odiate micca à u cinema senza un maritu. Sò assai timidi, limitati in u so travagliu, anu u so ambiente propiu da quale ùn anu micca scappatu. Infatti, quarchi cosa hè difficiulmente imaginate, in particulari à u principiu di una relazione. Ma questu hè spessu occurutu. Un associu (più spessu un omu) limite a libertà di l'altru. I raghjone sò diverse - da una cura verita à i celosa banale. À u stessu tempu, un pocu cuncordatu cuncintizatu un "esiliu", suffreviu in silenziu, è qualchì pruvate à cummattiri. E questu hè tutte

Tuttu ognunu avissi duvutu a pussibilità di una vita suciale indipendenti, chì face un sforzu di satisfaczione. Perchè l 'indirettu enrique è furtificeghja u so mondu internu, avè un sensu in a so vita à tuttu. Ancu in una coppiu devi esse una certa libertà. Sì senza ellu, ùn sarà micca pussibule di cunvivà - e pussibule difficultà pò esse evitata solu da dui personali libri.

7. U nascita di un zitellu ùn deve esse micca un prublema

L'apparizione di u primu zitellu in a famiglia hè una prova serbia per i ghjovani chì campanu davanti. À a cura di u zitellu, u rolu di a mamma ghjova in u rolu di a donna, è u babbu si senti abbandunatu è abbandunatu.

I sforzi sianu necessitatu da dui per trattà cù u so rolu novu, senza violà l'antica armonia di rilazione è sentimenti. Quandu u zitellu nasci, ogni membru di a famiglia hanu manticatu a so identità, è ancu accettanu per elli chì si tratta una nova famiglia chì cuntene di trè persone. A priservazione di cunfidenzialità hè assai impurtante. Ùn lasciate micca u zitellu durante una longa volta in a so stanza, per ùn sughjurnà da relazioni sessuale. Sarà superflue ancu in i primi misi per piglià l'aiutu di unu di i parenti. E voi è u vostru maritu pò esse almenu retienu è spende u tempu.

8. A bisognu di ricunnoscevate cum'è coppiu

Questu vede ovviu, ma assai ùn pò micca aghjuntu internamente à u fattu chì ùn sò più sò solu. Hè assai impurtante per "includinu" una coppiu in sè stessu è l'altre sapemu chì ùn sò micca solu suli.
Questu averebbe da esse ricunnisciute da i culleghi, cunnisciuti, amici è parenti. Quarchi cosa hè assai difficiule, sopratuttu quandu vene à un associu cun una biga diferenza in età, status sociale, educazione o l'eserciziu di i caseri passati. I difficili di ricunniscenza di l'altri pò causallu prublemi seri in relazioni trà i partinariati. A principal cosa hè quella di favurite per l'amore è u disghjiu di vigliavi. E sustene l'aiutu in questu.