L'omu amò à l'ochji, è a donna cù l'arechje


A parola "oppostu" significa "situatu oppostu", questu hè un altru, a furtuna. E se l'omi è e donne sò cunzidiettu u sessu oppostu, ùn hè micca surprisante chì u mondu perdeci, è pò cumporte è amà in modu diversi. Ùn avemu avemu avutu chì un omu crede quandu ellu vede, è una donna - quandu sente. Ma cumu hè a saviezza di e generazioni spressi in a cunclusione: "hè megliu per vede una volta per stà à sente un centu volte"?

U proverbiu di u Kazaku ancu in u rispettu, chì dice: "Eave hè prestu per piglià tuttu per esse, l'ochji ùn imitate micca l'esempiu". È Sari Gabor argumenta chì l'omu amò à l'ochji, è a donna cù l'arechje. E chì? Ciò chì significa questu quì si seguite a lòggica? Perchè una donna hè più faciule per incarnà, perchè cunfide in l'ore più di l'ochji? Alas, in largu puntu questu hè cusì.

A donna amante in no parte vene una disgrazia - perde a capacità di crede à ciò chì vede, se ùn vole micca di crede. Ma sò prontu à credevi quì a minzogna di i labbra di u mo amatu, solu per ùn esse inghjettatu. L'errore più impurtante di una donna amante hè di custruisce un pedestal, posa un cuccienti nantu à ellu, fendu nantu à u vignetu, admira è pruvate cù tuttu u so putere per mantene in ellu nantu à u pedestal. Un omu pò cumportanu cusì cumu, truvarete, cambià, ma ùn scurdate di sussurallu in l'aricchi di i vostri favori d'affittu è di tenderness, assicurendu da u vostru amore. È scurdà è crede. A ogni parola. Ogni ingannu. S'ellu solu u mondu fràficu di a so felicità illuleia ùn fracassate micca o ruppelli.

È pò esse distruttu per notori savuratori - vecchi, cumpagni, ghjustu è di invidie. Perchè per a denuncia, difamaria è di chiarizzo, l'arechi sò ancu necessità. Forsi hè questu questu quì sò creati è distributati, è in particulare donne scemessi.

Un omu hè più forte di stampà cù qualcosa per parlà. È se ellu hà vistu qualcosa stessu, ùn hè micca impositu cunvinta micca d'ellu altri. Perchè e parolle, hà vistu tuttu!

A ghjente cunnosce a punti debuli di l'altri ancu bè è assai l'anu imprudente. Quasi ogni donna pò esse uttene, parlendu, parlendu, dicendu i so belli parole. Ogni annu è dunque ellu dici chì l'amè, a vita senza ellu ùn hè micca sensu, chì hà cercatu per parechji anni è per truvatu finamente ... Ogni donna prima o dopu derbate è principia à crede. E si cuntinueghja à crede, ancu quandu un omu cume a so ghjuste è perde interessu in questu, e so parolle sò parechje persone, senza cumpiimentu di e cunsezioni. Ma a donna chì ghjera chjappà in amore cù l'illusione, hà datu a sceglia unu a qualità ideale di l'imaghjini chì hà fattu so fà, è ùn hà micca dubbiusu ch'ella hè vulintata è amata. Hè a so bisognu di esse amatu, di sèntenu da un amante, u corpu di belli e parolle fai chì ella crede in ciò chì era micca è ùn hè micca.

Una donna in amore hè felice, è questa felicità toccu un bellu prublemi cù ella. Ella scurdò chì a persona ùn deve esse ghjudicata senza parolle, ma per atti. E si un amatu hè ghjustu ghjustu, ùn hà micca impastatu un servitore per aiutà, sustegnu, fate qualcosa per ella o in u so locu, chì ghjè digià assai. Hè interessante chì quandu pruvucanti chì una donna pò amassi, a donna pò guidà, l'ultima spessu cun indignazione responde: "L'amore ùn deve micca bisognu! Avete bisognu di crede! "Ma sò sti argumenti? L'omi in questu ghjornu sò assai più visibili, ancu s'elli parevendu attu cinunamente.

Un esempiu excellentu hè una cane famosa ùn hè tantu longa nantu à un ghjovanu chì hà ghjuntu in l'esercitu è ​​decisu di verificà chì u forte u amicu di a so amica hè. Hà scrittu una letteratura in quale ellu informava ch'ellu avia crede u so faccive è rumpia i so peri, è li dumandò di vene à piglià a casa. Ma u amatu hà rispunnì chì ùn ci era più u travagliu, è hà dumandatu di scurdà. Quandu u zitellu avia sirvutu è si ne turnò, a zitella cun Ghjiseppu hà scontru è pruvatu di abbrazzallu, ma si ncuntra un cattivu fieru. E tuttu hè tuttu. Ùn avianu più motivi - l'accion era tutta per mè. Si dice, hè micca?

Quì ci sò diverse - forte in una è vulnerable in un altru. Omi è donne, ochji è l'armali. Ma se semi duvemu parlà francamente, scaccià tutti i ghjudìzii è i diritti, un omu sinceramente amanti ùn amate micca l'ochji è l'ochji, ma cù u core. E ùn importa micca quale hè - un omu o una donna, perchè ùn ci hè nunda più forte chì u veru amori.