Lullabies for newborns

A canzone hè a prima canzona chì ogni babbu sunnera dopu à a so nàscita. Questu ùn hè micca u solitu, ma à u listessu tempu a voce di a mamma favorita, calma calming i so noti ponenu u zitellu à un sensu di paci è sumerezza. À u mumentu di a vita, quandu a mamma palesa vicinu à u zitellu, u vasciu in ellu è chjaru una canzunedda in un sussurgiu per l'anzianu, ricorda per u restu di a so vita.

Lullabies for babies natuvelli sò sfarenti, per esempiu, una canzuna per a umka, solu una cammisa, dorme u mo figliolu è altri. Vogliu avè nutatu chì ùn ci sò e genitori chì cumponenu à e so cumpagnie di i so figlioli, i so testi unichi sò trasmessi dopu da generazione nantu à generazione. È parechji genitori generale generalmente ùn anu micca u tempu adattu, o ùn ci hè micca bramatu, per dà u so ziteddu più attente, di vìviri prima di chjinà una caddie. Tali parenti, per ghjustificà capiri, cumprà CD, videotapes cù lullabies, è davanti à lettu u zitellu l'includenu. Stu cumpurtamentu è attitudine à u zitellu hè sbagliatu, perchè un zitillùcellu solu hà bisognu d'assistenza parentale è d'amore in ogni manifestazione.

U figliolu chì in una età primura ùn anu micca ricevutu l'attenzione necessaria, cura è amore, per regula, diventenu dopu aggressivu è ineszabilamenti instabili, risultannu in l'histerica è l'inghjulenza inexplicable. I canzoni Lullaby per i culmi novi pò esse ricurdati è chjamati da a so zitiddina, è se ùn vulete micca o ùn vulete micca, l'infurmazioni pò esse ricuminati da altri fonti, per esempiu, da i libri di i zitelli è siti temati di Internet. In u nostru tempu, i canzunadje sò cantate micca solu da ei mariani è avuti, ma ancu da i marinu chì, in l'intruduzione di una cammisa, ùn anu micca inferitu à u sessu femminile. A maiò spessu, i popesiscenu i testi di lullabies è cumincianu à improvisioni, è da l'esternu ferma bellu aspettu. L'attitudinu maschile per un zitellu hè cusì impurtante cum'è una donna (a mamma). Una canzunetta bella è melodica prupone disonumia in i genitori è parechji adulti spuntanu adduzzu addevu à u tempu.

Per stabilisce u relogiu biològicu curretta per un ziteddu, à dì, per definisce quandu u zitellu deve esse a dorme, u genitori deve canterà un canzone di ghjornu, prima di valla, è si ne necessariu, una sola volta.

Se ùn avete mai cantatu un canzunetta à u zitellu natuvutu è ùn sanu micca sicuru d'avè manera, quandu in un casu ch'hà ùn canta senza parechji settimane di prima di vultà senza caminari, ùn anu vistu chì u zitellu s'adapta rapidamente cù l'innuvazione. Tanti mimi e babbi sò preoccupati chì ùn anu micca una orella musicale è una bella vuci, ma capiscenu chì ùn hè micca in a qualità di u performance chì avemu parlatu, ma in a so prisenza. A canzone di canzone aghjunghjera u zitellu, è l'"interprete" hè cum'è una mamma o ancu una infermiera. U zitellu in questu momentum accede à cunfondà l'adultu è ùn ha micca teme à chjude l'ochji è fassi in dorme.

Un sonatu sanu hè assai impurtante in u sviluppu sanu di u zitellu. In regula, un santu boni è silenziu depende assai di a situazione chì ani precu, perchè ùn viaghjate micca nantu à a musica prima di vallà o "stupidu" cù u zitellu. Ùn si scurdate micca chì l'interpretazioni di i canzoni di lullaby per i zitelli nascuti avè esse realizatu cù u silenziu assulutu, in una voce silenciosa è calma. Ùn scute à u zitellu se ùn hà micca sughjettu postu di una bedda, perchè a vostra aggressione anu aghjustatu l'animale di u zitellu è tuttu u risultu pusitivu chì hè stata fatta volte sarà spoiled. Sì u zitellu ùn hè micca sempri adduzzu, è l'aghjunghje di i cammisa hè aghjustata, pudete cuntà à u caprettu una storia interessante da quantu i zitelli annantu chì dormenu.