Cumu pudendu pacà un anniversariu per un criaturu d'un annu

In a vostra famiglia ci era un caprettu - l'alegria, l'emozioni è a lot of new coppiu si stalla in a vostra casa. Ma avà, u tempu hè passatu, è u ghjovanu hè grown up - hè ghjuntu di un annu. Cumu pudendu pacà un anniversariu per un criaturu d'un annu è cumu per fà questa data indiscabile per tutti?

U più impurtante di ricurdà è chì questa festa hè più per voi, i genitori, è micca per u zitellu. Sicuru, a so persona si deve esse cunsiderata, ma à u stessu tempu per capiscenu - i rughjetti à schizzi, cumpagnii amichevuli è i vacanze "friddi" in i centri di zitelli per l'annunziu ùn hè micca bè.

Chì pudete pensate? Assicuratevi di creà una atmosfera di qualcosa magica è eccitadora - permettenu chì u zitellu da a zitiddina prima, u Cumannellu hè assuciatu à a festa. Arrìscenu prima è impiccà vicinu à l'appartamentu palloncini, guerrigi e cartelli grazii. Chì u zitellu annantu à questu ghjornu remplita di e regule è esse più spoiled ca l'usu. Sceglite a musica - hè megliu se hè un piacevule di tutte e canti di i cartoni. Ma à u stessu tempu, assicuratevi chì u livellu di u sonu ùn sia più di un certu umbreddu - se u zitellu, pruvatu di sparte cù e so emozioni, hà bisognu à chiancià - puderia esse più nervuusi è eccitanti.

Sè pussibuli, surprise the despertar. Piattà silenciu, è se ci hè un gustu, musica, ghjoculi favoriti nantu à u lettu - cumu si vultate à felicità, decorate a cunclusione (solu questu avete bisognu à fà in anticipu, ancu a notte). Pruvà à pusà à pusà à seguitu è ​​vede u mumentu chì u zitellu apre u so ochji - u regali di più d'un mumentu hè di cumincià u ghjornu cù u sonnu di Mama è u bacio.

Chì l'origine di l'identità sia indipindentale. Dà ellu u dirittu di sceglie un vestitu. Di sicuru, pudete missu un pocu di scelta chì sò bè ​​à voi, ma se u zitellu ùn piaci micca à nunda - ùn limità micca à una scelta. Se u culprit di a celebrazione vole piglià una parti activa in i preparatori - dà unepoie travaglii simplici, perchè sughjistà chì ellu hè digià bastatu bè è questu hè u so vacanze.

Cubrau a tavula, ricurdate di stà cun dui principii - sana è bella. L'alimentazione deve esse sana è sana, se vulete una salchicata o qualcosa, pruvate mette i piatti da l'area di l'accessu di u zitellu. Insalati insalati è i platti principarmenti aiutanu un pocu leggente ordinariu è ordinariu, furmatu figurativamente. Avà nantu à Internet pudete truvà molti ricetti interessanti - insalati in a forma di vulcani, purcelli di patata è carne in a forma di u mari cù navi pirate, sandwich in a forma d'animali, piante è assai più.

Memoria notablementu è à u listessu tempu di decorazione di a stanza - cartelleria è di rivinnimi wallpapers. Una di l'idee interessanti interessani à pocu tempu entre i genitori - l'arbre genealugicu di u anniversariu - hè in un rigalu indipindenti. Ci hè nantu à ogni alzata, hè un parente è una stampa hè pegatu. Ancu parechji anni dopu, piglià stu poster da i scorni segni, u vostru zitellu hè felice è pò esse ancu surprised à ampara.

In memoria, hè ancu bonu per fà casts da i pamme è i petti di a picciotta. Questu pò esse fatte cù cuntattu cù e cumpagnie speciali, è cumprà un gruppu di "fate u vostru stessu" è in modu independentu di fà tutte e manipulazioni.

Parechji parenti cresce i zitelli in l'annu nalyso, si crede chì questu cuntribuisce à un creazione di u pilu più attivu è densu. E si avete una zitella, è hà rialighjate maravigliosa, ancu un annu? Pudete tandu pudete appena trattu currettamente un filu è oculve in un casket especial per a memoria.

Un rigalu ecunomicu pò esse una cronica di u primu annu di vita. In questu forme hè sottu à ogni genitori di decide per ellu stessu. A versione simplista hè l'album "I was born / born" è "U primu annu". Permettenu a scrupulamente annunziate tutti i cambiamenti chì sò impurtanti, secondu l'edituri, cù u zitellu. U pesu, u pesu, quandu u primu apparsu è u restu di i denti si sviljò, i primi parolle, prova da levitu è ​​camminate. Tuttu chistu è accumpagnatu da finestri per fotugrafii è di ligne per a descrizzione. In certi modi, i nostri genitori facia u listessu, ma ùn era micca un discuttu speziale è scrivenu tutte sse cose in notte e notebooks.

I rigali anu da esse elettu sceltu, u megliu cunsiglià l'assevuli chì ncontra i bisogni e i bisogni di u zitellu à questa età. Pò esse cum'è pratiche simplici per piacere - cadei di rota, autucute, ghjucate. Allora sò sviluppatu ghjoculi - tapete musicali, diseggiani, cunti, libri è assai più.

Quandu invià e invitati, sceglite quelli persunaggi chì sò familiarizati cù u zitellu, chì hà spessu visti, è ùn devi micca temeratu. U numaru di adulti hè megliu limitatu - cinque o sei persone sò più cà pocu à creà un ambienti di una festa in ghjocu.

Pensendu à cumu un ghjornu per annunziu per un criaturu d'un annu, pruvate micca di fà festa è una festa ordinariu è i genti si ricurdò l'origginatore di a festa. Per fà questu, avete bisognu à cullà cun rivalizazioni è assignimenti. Ghjudicate, sicuru, duvete sceglie un anniversariu. Hè pussibule un cicleu di cuncorsi per guessing preferences - chì ellu piace à manghjà, à chì fà, u so ghjocu favoritu, a so parolla preferita è cusì, l'origginatore di a festa. Naturmente cù e risposte, perchè nimu ùn sà u vostru tesoru, postu chì tù. A cuncorsu per u dizziellu maiò, permettenu ancu u prudiunà participà è sienti a so participazione in a generosità magia.

Sicondu a staghjoni, pudete assicurà e picculi avvenimenti in a strada. In l'invernu - pudete focu, putere à focu à i luci di Bengala è sprinkle serpentina, è i ghjoculi à l'altezza in a neve aiutanu à u zitellu à relaxà da l'affullanza di a casa. À l'estiu, hè assai piacevule liberate lanterni specials o ancu globure ordinale à l'aria.

Duranti a festa, perpende di a carpause restu da a folla - vai cun ellu à l'altru stanza - cusì cumpararà cun voi, chì anu accumulatu impressioni gradualmentamente, è ùn esse micca sparati. Perchè ùn ùn senti micca punitu è ​​oghjaghjendu in u stessu tempu, pudete chjamà nantu à l'appellu di aiutà davanti à qualcosa.

U mumentu di fotografià hè assai impurtante. Tutti volenu capu cusì un ghjornu impurtante in a vita di i nostri figlioli, ma chì cosa si falla si u zitellu ùn piace micca piglià l'impresa è si va, senza prestu vistu a càmera. In questu casu, pruvate d'imaghjine invece quant'è questu quì chì hè quarchi cosa per esse purtatu. Ùn tentate di fà un pianu assai grande o di dumandà un soru. Hè megliu chì e letturà i gioia è a panoramica chè stancu à u zitellu cù una festa fastidiosa.

È finaraghju di dì - u più impurtanti ùn hè micca cumu quandu passite stu ghjornu, ciò chì coccu, chì venite, u più impurtante hè chì questu ghjornu serà divertitu, felice è felice per u so zitellu è per voi. E cumu fà, ùn importa micca à tuttu.