"Major-3": quandu d'aspittà per a continuazione di a seria cù Pavel Priluchny

Aieri, u Primu Canale hà concluitu u show di a serie "Major" 2 stagione. Hè u tempu di discussione l'ultime nutizie, per sommate è scuntate u destinu di a serie. Hè moltu ovviusu chì a seconda parte di l'aventura cusì à a "maiò" mente causata l'espettori ùn anu più entusiasmu chì u primu. È, ghjudicamentu di u finale, chì abbanduneghja troppu numuli risolvii, hè vera chjaru chì l'autori in l'istoria di Igor Sokolovsky ùn sò micca in prumu per esce u puntu.

Intantu, quelli spettori chì ùn avianu micca tempu per vede l'ultima seria, circate l'Internet per a serie di TV "Major" 2 staghjone in ligna, a reta discussa dinò a trama chjucata. A maiò parte di u publicu cumenti à e rete soziale sò cunsacratu à a data di liberazione di a terza tempesta di u filmu favuritu. Sicondu l'infurmazioni di parechje fonte, l'estremu pò esse realizatu in u falatu di u 2017.

Tan Paul Priluchnogo, l'apparizione di Vera Brezhneva ... Quì più discurbe i fannii di "Major"

No menu discussione attivu era causatu ancu da i caratteri principale di u ritrattu, è ancu di l'attori chì si fecevanu. Tutti fù assai piacevuli a nova passione di Sokolovski - Katya, chì, in u telone d 'un Vika stretchu, chì ùn hè micca timendu, pare com'è un veru piroale.

Viku hè di culpèvule di l'imbusca di u pussibile di una ameba è di martire.

U shock in unequocumentu hà causatu a tradiziu di u patrone di Igor in u bellu funnu di Dmitry Shevchenko. E, sicuru, tutti sò dispiacìanu per Danya, i so fanatichi anu aghjustatu di a so morte súbita, stanu cusì palesu di scuntallu cun ellu in a nova staghjone. Comu prima, assai ditimenti ironichi ironichi facianu à l'indirizzu di u rolu principali di Pavel Priluchny. Anu principale tocca à u so bronzu in bronzu, divertente annantu à u fondu di u Pere nè cubutu. Ancu Ivan Urgant in u so prugramma di l'autoru recente ùn hà micca missu l'oppurtunità di cumentà issu su tema:
Sò incredibbilmente crescente, cuntinuate In l'Internet, cercate per voi, aghju pruduciutu "tan Priluchnogo"