Dismissal from work in una manera pacífica

À u travagliu, sò furzatu à scrive un affirmazioni "nantu à u vostru"? Ùn accunsenu micca! Pruvate di "disperse" cù l'autorità pacìfichi, ma cù u beneficu per sè stessu, perchè u cessate da u travagliu in una manera pacífica ùn hè micca statu annullatu.

Ùn hè micca nantu à u licenzie, per esempiu, se virotanu sistematicamenti a disciplina o ùn mancanu cun u vostru travagliu. No, solu vulete dispensari di voi. Forsi u vostru picciottu si spiegà malatu? O sì studiare in absentia? Ci hè una riurganizazione in a cumpagnia? E forsi u capu vole vede a passione in u vostru travagliu? Ùn importa micca u vulete chjamatu. A cosa principal hè chì hè illegale.


Parissi, a chiavi averà

U tipu più disgrazia di i licenzii di u travagliu in una manera pacífica - per esse da parlà, senza prucessu è effettu. Per esempiu, andate in ghjornu à lunch, è dopu à una mezzu di ora, truverete chì u vostru passatu ùn funziunava micca. Quale hè u patronu chì "sò sparati" è esigene per vacate l'ubligatoriu. Sfurtunatamente, ùn hè micca assicuratu contra stu cessate, soprattuttu si vi travaglia senza un cuntrattu di travagliu. Ma se a gestione pruteghja per rinunzià da u postu ufficiale, dopu pruvate à fà tuttu ciò per u forza di scrive u manifestazione "nantu à u vostru". L'amministrazzioni anu u so metudu di ridivandu di l'impegni innecessarii. Per esempiu, a prissioni psicologica.

Pensa à quantu pudete tollerà a umiliazione regula da u capu davanti à i culleghi è a piccula occasione? E quantu ti piaciunu si dumandani di travaglià a prumuzione per più di un mesi senza pacà un recensu o quandu u urienti à summoneti da vacanze? A tazza di pacienza hè d'abbilitati di cumpressione i chjetti di i patroni in cunglinda cù l'accerrazione constante di i termini. È in parechje cumprenzii urdinate di cullà «dirt on», in u casu di ciò chì teme l'allargumentu di u travagliu in una manera pacìfica "sicondu l'articulu" - urente chjaru puro! Iè, a maiò parte di noi in questa situazione, probabbilmente, scrivarà una stata di dimissioni. In modu, sicondu l'statìstiche, circa 43% di e persone anu avutu cambiatu posti perchè a causa di una situazione psicologica disgrazia.


Tregua benèfica

Allora, i sintimi alarmanti chì avete osservatu pocu tempu ùn sò micca culligati cù l'arburatura in u chef. A verità, a lotta in questa situazione ùn hà micca bisognu di sensu: per un bellu pezzu, ùn saria micca pussibile di mantene, perchè ùn perdi u tempu è cuminciate à circà un novu travagliu. Ma duvemu ancu lasciate bè. Avete bisognu di nervi di ferru è almenu una apacienza di tranquillità. Pruvate di cuntinuà à fà u vostru travagliatu impeccabilmente è in nisun casu scrive un affirmazioni "nantu à u vostru", ancu s'ellu hè cunsigliatu di fà.


Ricurdativi , quandu si scriveva, ùn vedanu quellu benedizzioni chì sò prescribed by law. Per esempiu, sarete inseriti in u registru in u Centru di l'Impiegazione solu 90 ghjorni dopu l'appiecu è i beneficii seranu pagatu à u stessu tempu. Chì hè a suluzione? Per esempiu, per a retidi cù a frasa "per accordu di i partiti" (A 1 Clause, Article 36 of the Labor Code of Ukraine). Per fà questu, avete bisognu di furmalizà l'"Acordu di a terminazione di u cuntrattu di u travagliu", induve pudete scrive e cundizzioni per u cunvenzione mutuale.

U pagamentu d'indimentà per a lege in questu casu ùn hè micca provista, ma cù questa forma di siparazioni, a gestione l'affari pò pagà un bonu cash. In ogni casu, hè necessariu di pacarellu. Innota chì este cessate di u travagliu in una manera pacífica pò ancu esse benifheru à a gestione, postu chì pudete assicurà nant'à u situ di travagliu senza sparghje di dui simani, è micca micca un prucessu contru à a cumpagnia. È ùn avete micca bisognu di pagamentu per annunziu è u travagliu, cum'è in u casu di riduffendu di u persunale. In questu casu, in ogni casu, à u vostru marche - cusì avè difendu, esige boni cunsiglii, compensazione monetaria. L'autorità rifiutanu di cercà un cumprumissu è meet you? Eccu, avà avete dui altri argumenti "di ferru" - a sindacale è a corte.