Cume reacziona bè da a so korrespondenza suspittiva in i redes sociales

La Corrispundenza di un omu cun u sessu oppostu sempre da a nascita sospetti di tradimentu in u so cumpagnu. Questa hè a reazione di una donna normale. Se trobe un diambulu ambiguu in u telefunu di u vostru situ, o in a so pagina di a reta di suciali, ùn hè micca ghjallinore per fà carichi. U fattu di viulazione di u spaziu persunale inevitabbile causà una disputa è insulti mutuale. Prima, pruvate cumprenderà i motivi di l'apparizione di l'interlocutore virtuale è u so intaressu di cumunicà cun ella.

Ci hè dui mutivi per questa:
  1. Flirtazione virtuale. Parechji omu cunzidira cun flussu un divertimentu inocudu. Mentri in a currispundenza ùn ci hè nunda di una reunione vera, ùn ci hè nunda chì preoccupa.
  2. Hè u so longu tempu amicu / cumpagnante / ex amare. Pagaete attente à a natura di a cumunicazione. I temi incù toni sessuale sò una ragione seria per l'excitement. In ogni mumentu, hè pussibule a transizione di cunversione à l'azzjonijietu reale. Un sbagliu cumuni per a donna in questa situazione hè di mette un ultimatum. Ancu se un omu sguassate una pagina da a reta soziale, se ellu vole, ellu truvà un modu per flirtà cù l'altri. Hè difficili per cuntrollu stu prucessu.

Cumu attu?

Se a corrispondenza perttata pareva troppu flagrante per voi, ùn mancanu u vostru resentimentu. Forsi un omu si circallu di novi emozioni o sullivanu a tensione chì anu accadufatu trà di voi. I psicologi cunsiglienu per alistà da a situazione. Cuntenevi di sè stessu è travaglià nantu à a vostra aspettazione. Tali mudìzii ùn passanu in casu nicu: l'attinzioni di un omu hà da cambià à voi, è i di dialogu virtualu si firmanu da elli. Una altra opción hè francu parlendu di a vostra rilazione. Truvate ciò chì s'era sfruttata o ùn hè micca adattatu à u partiregiu. Hè assai probabili, chjaramente vi permettenu sapere ciò chì ùn manca. (Sò micca aspessu chì un omu confessa cun corrispondenza). Dopu a suluzione di prublemi in u vostru paru, u sociu pèrdite u disiu di cumunicà cù l'autri ragazze.