Anastasia Volochkova hà cuminciatu a matina cù un ill wishees

Ogni ghjornu Anastasia Volochkova hà a praticà i so maligni. L'attrenda più d'una volta hà scunvuratu i abbiati di a so pagina in Instagram cù bold photos - ghjè in un bagnu, in un vestitu supercumpeu in una festa di ziteddi, in seguitu in i fille tradiziunali in i posti più inzucchiati.

L'altru jornu Volochkova hà participatu à un cuncertu per i so cumpagni di u Ministeriu di Situazioni d'Emergenza. A ballerina ballava "Maistru è Margarita" questa notte, perchè ellu hà pigliatu un vestitu assai stravaganti - un vestitu di corta cù u scollu livellu è u peddi di lizziu nantu à u ghjinochju. À u listessu tempu, un capizmellu inimaginatu cù piene corona l'imagine sadomasochi.

Di sicuru, un pocu di i seguitori di l'attrìttiva ùn puderia micca passà per a foto, è ridiculenu u travagliu di Anastasia:
Questu Kirkorov vende?
Tuttavia, Volochkova hà largamente accustatu à u causticisimu in u so indirizzu. A ballerina ancu in ocasioni si mette in argumintazzioni cù cummentati. A matina di u ghjornu a stella cuminciò cù un apugghieru à i so vulgari:
Mi querti. Quelli chì facenu micca ... In a storia di u Ballet Russu, aghju intrutu in una volta è FOREVER. "Pruvate di ballà cum'è un incridibile varietà di ballets classici in teatrali di u mondu, cum'è mè." Ùn? Succe ... I seguitavu per piace à a mo creatività per parechji anni più!

Anastasia note chì hà cumpritu u so rolu più impurtante - a maternità. E ora avà orgogliu di u fattu chì Arianna dedica i so parenti assai à a so mamma.