Vita di i più famusi attrici

Bellezza hè una professione, cum'è a vita di i più famusi attrici. Ma ci sò ancu prupietà innate - u caratteru è u temperamento. In vista di i ghjorni di Eva è di Lolita, hè cunnisciutu chì l'omi ùn ponenu micca ghjustificà à perfeccionista angèlicu, nè contru à i bullies bitchy.

Quarchi cosa occidenti, li fimmineddi cambia solu u "culore" da u sudu à u biancu - o vice versa. Ma a maiò parte di bellezza hè sempri raghjunata di u rolu assicuratu da una volta è per tutti.


Elizabeth Taylor

A vigiglia di e so prima vuta, disse à i ripertorii: "Believe à mè, e novi tormentivi sò!" (Nota chì a sposa in quellu tempu era solu 18 anni di età). Certu, cun un accontu cum'è sta iniziale sola era accelerata, è per i primi 45 anni si maritò 8 volte, è a lista di i so mariti meritava una attenzione especial. U secondu e terzu cioè, attore è pruduttori, anu 20 è 24 anni di più vechja chì a sposa; l'ultimu (ottu) hè un carretore di camionu cummerciale - 20 anni più ghjovani. I so trè mariti, pigliò da a donna-attrici (prima di a rivolione sessuale, ùn era micca accettata ancu in l'ambienti boemmi). U so affari cù u matrimoniu Richard Barton (eventualmente u quintu maritu) era accumpagnatu da un grandi scandalu, ancu discutitu in u Vaticanu. Un altru dettagliu - per Liz è Richard, a marcha di Mendelssohn hè ghjucatu dui volte.


À l'articuli venti di i scribi di u ghjurnale Taylor hà rispondenu cù una dignità regalu: "I paisani ispiravanu u rispettu di u matrimoniu, perchè sempre sò sempre sposatu. E ora chjamanu una ramu.

Infatti, sicuru, ùn hè micca cusì simplice cù i genitori: l'attrenda in falluta è l'art dealer anchi avianu boni relazioni, ùn anu micca stà in u matrimoniu. A mamma Taylor, sacrificendu a so prufiziunali per a fine di u matrimoniu, hà decisu, à ogni modu, per fà a so figliola una stella in a vita di i più famusi attrici. Dapoi 5 anni hè stata arradicatu à e so studii è in modu dura, hà amparatu tutto ciò chì una attrìccia deve esse capaci di: ballà, cavallu, attru. À l'età di 11 anni, Liz s'hè addivintà un alloghju bè à u settore, ma à u stessu tempu un paci chì potente di u psicoanalista.


Vita sessuale Liz - a pagina più brillante di a so biografia di Hooligan, ma in altri spazii, ùn hà micca dettu manca: drunkenly befrache, marijuana fumada, cummattiu cù i so mariti, è dopu una certa età si cuminciò à manghjà, rendu e liposuction regula. Inoltre, a bellezza brillanti chì Elizabeth era cunnisciuta cum'è una di i stili di più Hollywoodu vulgariamente vistutu - hà amatu cusì peghjolful è si pruvavanu à décorà cù parechji diamanti. Ogni cuguidu hà fattu una cuntribuzione à a so grande cullizzioni di gioia. Ancu in a piscina, diventa in una diadem, speciali per questu scopu donatu da Michael Todd. À a strada, nantu à i staghjoni: à 74, chì ripristenu in Hawaii, Liz divintò sottu à l'acqua per nassi cù i marbre - in una castagna especial. Chi parra di i so marmarini, un predatore?


Audrey Hepburn

Sapienza in 1988 Steven Spielberg invitò l'Audrey, di 59 anni, à u rolu d'un anghjulu in a so cinta "Sempre". Se l'ànghjuli esistinu, pudete esse manera sicura. In a vita di i più famusi attrici, qualcunu passa chì u bigbaru torna in biancu è vice versa.

L'aristucratica neerlandesa Ella van Heemstra hà impressionatu à a so figliola chì una dama vera sempre hà un colu limu, è, più impurtante, una dama verita mai pesa più di 46 kilogrami. Ùn hè micca difficiuli di cumprà stu pattu: in a zitella, passatu in olandesi ogetti, Audrey fu nutatu, ma in u stessu tempu persevere in ballet school. Quand'ella appareva nantu à u screnu in "Vacanze Rumana", a lumera vide una nova principessa cù una postura impecvica, una cintura chì pò esse cunghju cù una banda, u surrisu di Juliet è u caratteru di l'azzione di una ballarina prufissiunali. A volte in a vita di i più famusi attrici ci sò cambiate.


Cchiu` appressu, un altru tragettu era aghjuntu à l'imaghjini - i bagnati da ZHivanshi. Audrey in parechji rispetti s'assunigghiava l'heroina pusitiva. Ùn s'hè mai turnatu rumanzi cu e femine casati è volenu e figlioli chì spira cun William Holden, quand'ellu sapia chì avia fattu una vasectomia. Addumannatu famu è riccu, l'attrìzia truvò u so babbu in Irlanda (i so parenti divurziati quandu Audrey era una picciuttedda), e ancu s'elli mostria a so indifferenza à a so figliola, sustene a soldi per u restu di a so vita.

Hè stata riprova di vede in "My Fair Lady", avè amparatu chì a stella musicali Julie Andrews prima pruvò dinù rolu. A accunsi solu dopu li pruduttori dicenu: "Ùn ci hè micca Andrews. Or ti sparamu, o Elizabeth Taylor!

Eppo u matrimoniu di Hepburn (cù l'attuali Mel Ferrer è a psiquiatra italiana Andrea Dotti) era pacífica, è in ogni casu, hà dettu l'opinione annantu à i mariti. In i dui casi, hà pruvatu finu à u mumentu di surveghjanu in u matrimoniu per u cuncepimentu di i zitelli. Dopu u divorziu di u sicondu maritu, l'attrice hè stata fatta da a carità, è in u 1989 s'hè addivintatu un ammasciatore specie di l'UNICEF - viaghjà in spassiu i spots calienti, cullendu soldi per i zitelli sfarenti.
Duranti u so ultimu voyage à Somalia, sintì à u soffrenu u dulore in u so stomacu, ma l'hà postu amparatu da i so cumpagnie, per ùn fallu derail una missa impurtante. À u so ritornu, sti capita chì hà avutu u cancro. Per trasportà l'Audrey da a so casa di l'hospitalu di California, dopu à Suviètica, Zyvanshi li mandò un jetu privatu da ella, cumprà l'internu cù fiori. Fà chì era un pocu cunsuladoru. Hepburn hà sempre una postura, è in più, veramente apprezzé l'affare è l'attenzione di l'amici.