Malati di Venereali in donna

E malatii chì sò predominantemente trasmessi di sessuale (STD) sò malati di trasmissione sessuale. A maiò spessu, sti malattii sò trasmessi da un omu à una donna. Hè per quessa ci deveria una donna duie volte chì hè prudente.

Chì sò i signali cumuni di e malati di a trasmissione sessuale in e donne?

E venereali sò diversi. Ogni catta di e malatie cù i so propri signi, ma anchi si sanu, a maiò parte di i signali per ogni infizzioni di stu gruppu sò cumuni. Sì a participazione di un spécialiste, hè difficiule di diagnostichi di una malatia. Hè assai impurtante per sapè da i sintomi generichi di e malatie di crescita di crescita di secondu di manera chì una donna pò cambià à un spécialiste in tempu è cumincià u trattamentu in tempu.

A lu venereologu hè necessariu di indirizzà in i seguenti cases.

Ancu signali cumuni di e malati di trasmissione sessuale sò: u dulore in u rectu, l'educazione in l'annu, frequenti urge d'urinate, u dulore à urinate, u perspiratu è di a malatia. Inoltre, un aumentu di i nodi linfichi, una temperatura di u livellu di u livellu bassu. Hè necessariu sapiri chì parechji signali di e malati di a trasmissione di sezione dipendenu di quandu o per quale routine l'infezione hè stata (vaginal, orale o analizazione), perchè chì i batteri affruntenu quessi organi è tessuti chì sò impiimati.

Chì sò i sintomi di e diverse malatie trasmissione sessuale in e donne

U limfogranuloma venunale hà i seguenti sintomi. In un locu induve l'infuzione hà implanatu, un vesiculiu o un tubergiu pare mancu pò ancu ùn esse vistu, chì sparisce rapidamente. Dopu qualchi simane, e donne anu aumentu in i gangdi linimuli di a pelvisa. Quessi nodi sò più dulurosu, densi, sferisce cù l'altri. In u lymph nodes, a pelle acquiere un tintu rougesu, à volte per un cianotic red. Dopu un pocu tempu, i tagghiate sò limpiati da pus.

Chlamydia si manifesta da una mancanza di appetite, dolore in l'abdomeni più minimu durante a attualità è l'urinazione, abbastanza abundanti di u vinu (in particulare cun u ciapertu pungente).

Quandu ci hè una malatia venereali gardnerellez cremosa o acqua da u vinu cun u fieru di pisci. U culore di l'excrezioni pò esse diversu, trasparente, biancu, ancu verde. A vaġina infundata, ùn ci hè pruvucu, intazione, ardente di genitali esterni. Ci hè u dolore è u prufrontu durante a micció è in l'intimità in a vagina è u perineu.

Cù una malatia venereali di gonorrrea, u micinite frequente è dolorosa, l'incomutioni in u periodu di intimità sò osservati. I donne anu una vertzione vuccuzza cù coati, anche di sangue.

A Trichomoniasis hè carattarizata da un'utilzione altamente gialla di culuri, cun un cheve piccellu, pruva è irritazione di i muri vaginali, u dulore durante a micció è in l'attuale.

Quandu una donna hè infettata cù gonorrhea, hà da u so dulore à l'abdomenu, u dulore à urinate, spamy, putru, cunceculu vaginal discharge, cun un argiu scuru. Ci hè ancu u dolore in a gola, picurara in u rectu, u baculettu di sta zona. Spessu chì una donna hà una gonorrea chì hè asimptomaticu.

In casu d'infezzione cù syphilis, una compulsa sulitariu hè furmatu in a donna à u stadiu primariu di a malatia (in lingua, in i labbra, in u rectu, in i genitori). U lymph nodes aumentanu. In u pianu secundariu di a malatia, oghje alcune oghjie pusterità rosa o vermuttighi prisentanu in tuttu u corpu. Ci hè una debule, u dolore, a temperatura di u corpu aumenta. Sti sintomi pò vanu cù i so propiu è fà rinvivisce. In a fase laterale di a malatia, ùn sò micca sintimenti in tuttu. Se a malatia ùn hè micca trattata, a fasi terzaria veni. Bacterii afectanu tutti l'urganii internu - un risultu fatale hè pussibule.

Quandu infectatu cù HIV-AIDS, i sintomi sò simile à i sintomi di un friddu. Dopu un pocu tempu, ci hè diarrea, frebba, tezza, pisu di disminuisce. In i tempi tardi sò: ueirimi, debultad severu, sudatu, chills. Dopu à u VIVE passa pocu à a forma crunulògica incurable di u SIDA.

In i donni, e malati venereali manifestanu in modu diffirenti. Quandu avete da andà à u duttore, prima avete da liberà a malatia.