Mascarati per a pelle seca di a fàccia cù i so propria mani

U friddu veni è a nostra peddi hè bisognu di prutezzione Maschi per a pelle seca cuntene suffienti umidità. Se a to pelle facial secondu hè una mancanza di umidità, da quandu cumincià à età cun una freccia rapida è scazzetta off. Utilizare masks, pudete avvirtenu a to face di tutti i prublemi chì a to pelle seca ùn sarva micca.

In alcuna maschera per a pelle seca di a fàccia devi cuntenisce cumpunenti odori, affissà cusì impediendo l'apparizione di finissimi arruganti. Avemu da prupone e maschere chì vi pudete cocilu in casa cù i vostri mani.
Una macchina di mint, chì pudete cuccagna cù i vostri mani.

Avete bisognu di mint leaves. Finita finamente e foglie di menta, fremu acqua fogera in una ratio entre un e trè. Fate ferite è dopu avè l'ebbulenza, esperanu parechji trè minuti. Sti fatta è in forma pocu fridda, appricanu un corpu uniforme nantu à a gasa, chì avete bisognu di mette in parechje strata. Sti stati foglie mint bianchi sò appiicati à a faccia è impiegà circa 20 minuti. Dopu à passà u tempu, rinfrisca u to visu cù acqua calda. Fate sta mascara cù trè volte à settimana. Hè megliu per fà sta mascara per trè o quattru settimani.

A più maschera hè rive di meli.

Pudete ancu fà sta mascara cù i vostri mani. Pigliate 2 cullizzioni di meli è calene in un bagnu di acqua. Allora mischjà cun una cuecca di casgili. Applica tutta sta massa cociata à a pelle seca di a fàccia è impiigà a terra durante 30 minuti. Rinvule cù acqua calde.

Mascara bianca.

Per fà sta capeddi hà bisognu di creme, u zampitru di limonu è di l'acqua di l'idrogenu. Imbulighjate in a listessa proporzione di crema cù u ziddu di limonu, aghjunghjenu 8-10toppie di l'idrogenu 10% perossu. Applied on face mask and after half an hour, rinfùtenu cù acqua calde.

Lavatu di a pelle seca cù u latti.

À u principiu di sta prucedura, limite a cara cù u latte per rinfurzà a pòlvara è a terra. Pudete dilute u latte cù l'acqua calenta in proporzioni ugguali è fate abbastanza nantu à a faccia. Dopu chì avete lavatu a to fàccia, secremente a pelle di a vostra face crescita, usando un cotonu di colmu, applica una crema nutritiva in u to fàccia. Sè vo site per fà una maschera, apparinate solu a crema solu dopu à a mascara.

Mascara di aneto.

Mettite st. una cullette di anillu piccatu cù una cucurrucina di oliu d'oliu. In a listessa massa aghjunghje oatmeal until you get a gruel. Lasciate a so mascara in faccia per uns 20 minuti è poi paniate cù acqua calde. Una maschizza pò lisu è rinfrescenu a pelle di a faccia.

Mascara di grondo e farinata.

Stir 1 yema è 1 cullenada di avena. Applica a mascara in faccia è impregnava da 15 minuti. Pigliate a to fàccia cun acqua cale.

Mascara per a pelle seca di a faccia di u pannu.

A ricetta hè assai simplice è pudete fà sta mascara cù i vostri mani. Mettite un cuncizzu di tagliola tagliata cù dui cullenini di crema agria. In questa massa ottensina, puderete aghjunghje farina d'averme o patata. Aduprate a mascara in a to fàccia durante 20 minuti.

Mascara per a pelle secca da u pianta.

Rinse u foglie di uparaghju è purci in un morteiro. Aggiuncinu un acqua pocu fogliu è cunglite cù u meli. U massu resultanti hè appiicatu à a faccia è si entre 15 or 20 minuti. Questa maskali hè cunsigliata per fà 1 o 2 volte à settimana.

Mascara per a faccia da patate.

Bracciatu è intrecciate una patata picca. In u puré resultante, aghjunse dui cullizzioni di latte è una cullaro di glicerina. Tuttu u mischju è appiicà nantu à a faccia. Allora lavoni cun acqua calda è poi aduprà a face cun tè calido è spenderà a faccia cun una crema nutritiva. Questa mascara hè assai adattata per a to pelle seca.

Chì i nostri mascarati per a pelle seca di a faccia, cù i so propria cottu, prutegge a vostra face da e cundizioni avversi.