Rispunze cun un omu chì hè assai più ghjovratu chì una zitella

L'amore di tutti l'età hè sottumessu. Questi paroli di u pueta s'hè addivintatu un axioma. È, però, a quistione di a relazione trà un omu è una donna hè sempre pertinenti. In particulare, ci sò parechje opinioni per quandu e rilazioni pudarà sviluppà cù un omu chì hè assai più chjucu di una zitella (6-10 anni è più).

Hè bellu o male? Questa rilazioni hanu un futuru? A sustinitura è l'opputteri posanu variate ipotesi.

U zitellu hè più ghjovanu chì a zitella - bona?

"Cunticà cù un ghjovanu, una donna" torna à a so giuventù "durante un certu tempu, cuntentu in i primi bjosi, camminendu sutta a luna, passeggiate motoculi per a cità di notte ... Pudete" mori d'amuri ", da u fattu chì nunda pò esse faciutu "U megliu l'amicu dici chì mi piace cum'è un studiente di u scuole di cursa: aghju da andà in ballu, quandu partì di a casa in secremente in i dati ..."

In regula, un ghjovanu era più romantica. Una zitella più vieja pò esse per ellu unu di i primi, se micca u primu.

- A ragazza maiò hà l'oppurtunità di "cresce un omu ideale". Cuminate cun ella, u chjami volse alcuni à u so livellu, diventa più valente, acquistenu boni modi, cambia una parte di i so vede. Questu hè bonu per ellu. A ragazza adultora hà una mansa di vantaghje à fronte à a ghjovana! Hè facilitata per a influenzà u zoppu, hà spiegatu, ella sapi comu apugghici i cunflitti e già un ochju d'ochju à piogliate. E si ella hè riesciuta, ella pò cunfessi chì, anche una diferenza di deci anni in età cù u so amatu, ùn hà mai cuncipitu una parenti, attenti romantica è cura. E in relazione à u sessu, a donna più sapienta pò amparà assai à un ghjuvellu.

- Ghjovani, salute è bellezza - un forte benefiziu di un ghjovanu petite. No wonder, perchè in i so hormone di u corpu è borbone. Ùn ha micca acquistatu maleci crunulogichi, ùn hà micca minatu u sistema nervoso cun accentu spressione è travagliu à u travagliu, ùn hè micca fatta in grassi, ùn hà micca persu crucifutu, ùn hà micca avvilatu u so ghjovenu corpu cù nicotina è l'alcool. A zitella chì si ritrova cun ellu, ùn prova micca di aspittà u so propiu annu. Hà cume stimulanti addizzjonali per intervene à ella, visite a salone di bellezza, u salone di sport, sauna o solarium, compre belli, ma di più caru cose.

Un omu più chjucu di una zitella - dolce?

- Ci sò parechje forte in a psiculugia di i femine è a femina, in u quellu chì, almenu finu à l'età di 27, hè guidata in a so azzione, in particulare per "un altru locu", è micca per ragione o sensu. I picciotti sò più ricchiati, è basati sò guidati da a raggiuni è i sentimi. Sviluppatu fisicu è mentale assai più veloce di e noite, in particulari i più vechje, assume u rolu di "mamma" per un ghjuvanottu chì ùn hà micca urdinatu com'è una persona. L'incertezza di u zitellu è a necessità di "soplevytiraniya" riabilite assai a zitella. Iè, è a diffirenza in intelligenza nantu à a rilazzioni afecta.

- Questa rilazioni cù un omu certamenti diventà publicu. Ùn hè micca accidentu chì a stampa gialla discende questi novi astresi. E se a zitella ùn hè micca una stella, invece tutti l'amici chì sà micca di quandu ella è u so sposu sò, ùn pudere micca discutiri micca a so rilazioni, ma cunnanna ancu cun elle. In particulare, se a zitella hè maritata, hà figliola, vive in una cità o in a campagna, pare assai più ghjovardi di l'anni, hà una bella apparenza è vistimenti stylishly. A ragiunaria pò esse solu l'invidiera, ma dinò un capiscenu tradiziunale di cumu esse elaburati rilazioni. A volte una zitella hè vrigüari per dicu chì ci hè una differenza in età: a so sempre listessa l'opinioni di l'altri è a reaghjera assai penosa à affirmazioni negativi. Puderà si senti depressu si ella pensa ch'ella hè sbagliata.
- Insufficenza à a fiducia è forza di e relazioni. In solitu un ghjovanu hè sculacciatu per tuttu u novu, chì volenu chì pò dinari a tradimentu. Pudete trasladassi di una donna più matura à una donna più jove. Ùn ci hè scantu accidintali: "Se casare un paru ... dopu à circa 5-10 fughjarà in qualse modu à qualsiasi maloleletochke .. questa hè a verità di a vita è nimu per esse da questu ..."

Cusì, una relazione cù un omu chì hè assai più chjucu chì un picciottu duni varietà di valutazioni. In u sviluppu di e relazzu pò influenzallu i attitudini psicologichi, l'opinione publica, u cumpurtamentu di i partinariati. Chì deve fà? Ci hè parechje assicuraghji chì l'età ùn hè micca a cosa principalu, ùn esse l'amore. Dopu tuttu, si i svantaghju pò cuncipìriti cù i zitelli più ghjurnati, perchè e figlioli ùn si sò micca scontri cù giovani assai più ghjovani chì elli?

Inoltre, l'età di passaportu ùn sia micca sempre coincide cù l'età psicologica. Di volte un unicu in 18 anni ùn hè micca sviluppatu durante parechji anni, intelligente, affidate, interessante, curabili, si cumportanu cum'è un veru omu è una ragazza crescente sente per darrere d'iddu cum'è un muro di pietra. Dà l'esempii quandu un ghjovanu cercatu per una donna chì ghjocu 20 anni di più d'ellu. À u listessu tempu ùn era micca un Alfonsu è mantene a famiglia stessu. A volte chì a mo età in una nica pò esse un "zitellu".

Una manera o altra, ùn sò micca ricette. Tuttu dipende di a situazione specifica, persone specifiche. Chì puderete cunsiglià in stu casu? Sola listen to your sentiments and sentiments of a second half, love and be happy.