Meryem Uzerli, biografia di u grand Hurrem

Meryem Uzery fa pocu rintrumu in a vita di e donne di e donne, è ghjustu l'amatori di a bona serie melodramatica, u rolu chì hà ghjucatu in a notte famosa TV turca TV "L'Edizione Magnificenta". Questa donna hà avutu u principale rollu femminile in sta serie, Roxsolana (Righjale). A fatali è astuzia Hurremi realizata da Meriem turnò per esse un caratteru assai culuritu è ​​brillanti.



A serie "L'Impussibile Edita" ci conta di u destinu brutale di u servitore catastu u Anastasia ucrainu, chì era stata prisata à u captivatori turcu, chì era dopu vindutu à l'harem di Suleiman I. Cun l'aiutu di a so bellezza, hà pudutu cunquistà u so core è diventà a so mòglia è dà nascita à i so cinque figlioli.

A vita captivate e donne d'ucraini, chì cù l'aiutu di u so maritu rignatu l'Imperu ottumanu, hè stata filmata parechje volte, ma hè sta stazzioni turca anu acquistatu popolarità in tuttu u mondu.

Meryem hè natu in u 1983 in Alimagna, in una famiglia di e femina ragredda e di u turcu. Comu capiscenu, a zitella passò a maiò parte di a so vita in Alimagna, circunvicqui ghjornu in Turchia à i parenti. I paisani di Meriam si sò scontri è si maritò durante i so anni studianti.

Eppo sempre appughjatu a zitella in ogni modu, è quandu ella disse chì vole esse attrice, ùn anu micca contradicate. Meryem da a zitiddina interessa in u travagliu di l'agenzie infurmazioni lawi, funziona è u travagliu di u duttore, ma per qualchì ragruvenu dettu chì era l'attu chì aghjunghjenu i primi dui interesse, cusì hà decisu d'esse attrice.

Uzery confessia chì quandu era in a scola, a so mamma avia u cancru è a zitella spentu u pezzu sanu cù u so supportu. Immediatamente dopu chì a so mamma hà recuperatu, hà travagliatu da un pezzu curtu cun un centru per i zitelli sick, era una sperimenta impurtante per ella.

Per un bellu pezzu, hà starratu in series di TV di alimanu è di curti, finu à chì in u 2011, un amicu invitatu à participà à u casting per a parturara in a serie "Edizione Magnificenta".



À quellu tempu, a zitella ùn era micca impurtata in ogni prughjettu per un perdu suffertu è in quellu tempu hà avutu circatu di prughjetti interessanti è di pruposti. Hè stata presa, ancu chì Utherli hà accadutu dopu chì ùn hà micca avè contà di qualcosa, postu chì ùn hà micca capiscu veramente chì u scrittoghju seranu quasi è a prutezione di mantene una lingua nativa una di u mumentu, è micca pocu cum'è di a Turchia, ùn ci era nunda di fà è pigliò una chance.

Meriem cambiò a so vita in un ghjornu, è littaralmente cun quattru cammie è jeans hà avutu una vita nova in Turchia. Ùn avianu micca amici in questu paese, ùn cunniscenu veramente a lingua, ma ella piace assai u so caratteru, u so caratteru.

In Turchia, Meryem abbandunava di fumà, recuperatu da novi kilogrammi è ora pruva in ogni modu possibbi di disperse da elli. In quantu à a so vita privata, Uzery confessia ch'ella avia cunnisciutu un turcu d'ascendenza tudisca in Germania, ma a so rapportu s'havia esciutu è si split.

Malgradu, ella cuntinua a crergà in l'amuri è i sònni in Istambul per fà scopre u sole, è per ellu nè a naziunalità nè a ricchezza materiale di a so a mezza futura hè di ogni impurtanza. Ci hè un rumore chì si ritrova cun un Turco, Meriem affirmò sti rumuri.



L'attrenda accertò chì simpatisce cù a so heroina, ma ella ùn hè micca sempre d'accordu cù l'azzioni di u so caratteru.



A popularità di Meriem ùn vultò a so testa, ma era difficultu per andà shopping, in i 30 anni micca cumplessu, hà avutu da sempre una marca in u cinema mundiale cum'è una di l'attrici seri cchiù striati, chì stillerà i so amatori cù roli interessanti.