Alexander Panayotov: biografia

Ancu Sasha Panayotov hè natu in Leningrad, ma tutte e residenti di a citadina di Zaporozhye anu cunzidiratu ch'ellu era a so stella. Questu ùn hè micca surprisante, chì da quattru anni Sasha è a so famiglia campà in Zaporozhye, in u sudu di Ucrania. Hè un ghjovanu interessanti assai. Hè nantu à quellu chì parlemu in l'articulu: "Alexander Panayotov: biografia". In fattu, Alexander Panayotov hè un omu assai talentu è i so talenti fussiru quandu era ghjovanu ghjovanu. Ancu in lu kindergarten, i maestri anu osservatu a so voce è eseguite cun piacè à u cantu di Sasha, è ancu allivatu u zitellu da un sonnu di u ghjornu. Circa l'Alexander Panayotov, biografia, pò cuntà assai i cumpagni di cumpagni di u Secunnu Zaporozhye Lyceum. Hè scrittu cum'è un ziteddu qualità è calmu, chì sempre hà pruvatu à amparà quattru è cinque. Cum'è ellu stessu Alexander, a so vita cambiò pocu dopu chì a mamma hà datu u zitellu à una scola di musica. Hè da quì chì a biografia creativa di Alexander hà iniziatu. Era di deci anni è per Sasha era assai impurtante per amparà cumu cantà. Mamma, Irina Nikolaevna, questu hè perfettamente capitu, per quessa, pruvatu à sviluppà i talenti di u mo figliolu. Avìa succidutu a la scola musicu nummira duie. Ci era questu chì Sasha hà constantemente apicultatu davanti à l'audienza in diversi concerti di scuola è hà cupiatu tutti cù a prufundità è a purezza di a so voce. "Panayotov: a vita hè uguali di cantu". Era una stampa chì i so amici, parenti è familiari pudissiru descrizzione. Alexandru cantava constantemente è in ogni locu. Anchi à quelli agee, hà capitu ciò chì vulia cumminci. Panayotov si prumeghja di vardà è di altri chì ellu puderebbenu nantu à u situ wronge, ma alcuni ricanuscimentu è ricunniscenza.

Per a prima volta, Alexandru avia indirizzatu à l'auditu in u ghjornu di i zitelli. Questu successu in u 1997 in u quadru di a cità di Zaporozhye - a Piazza di u Festival. Sasha canta à un cuncertu u cantu di un antru Alexander, Alexander Ponomaryov - "Z ranku à a notte". Certu, Panayotov era preoccupatu di quellu ghjornu, perchè era parlante à un veru udienza quant'è per a prima volta. Ma, cum'è s'ellu ùn era micca nervu, u performance anu beni è a vita di a biografia hà iniziatu à cambià. Prima, u tipu auditioned at the studio "Youth", chì era situatu in u palazzu di a cultura "Dneprospetsstal". Allora u zitellu hà pigliatu à piglià una parti activa in parechji concorsi di Zaporozhye di i giovani talenti. Prima hè stata "Star Matinata", da "Zorepad" in Gulyai-Pole, unni Sasha hà ricivutu u primu premiu. Dapoi u tempu in a biografia di Panayotov hè divintata saturatu cù parechje competizioni diffirenti.

Perchè chì Sasha hà subitu subitu in amuri cù l'udienza? Probabilmente, a ragiunata di chista era un sonnaghju radicali chì ùn abbandunò micca a cara di u misgiu, ma ancu u cumpurtamentu artisticu è a fiducia cù quale ellu sempre attente à u palcuscenicu.

À quelli anni, Sasha hà dettu chì u vulia cantà e so canzone, micca strangers. Dunque, ellu iniziatu à participà à a creatività è à l'studiu «Ghjochi» sò stati registrati e so primi cumpunimenti, cum'è «Ringed Bird» è «Summer Rain». U primu pruduttore di Sasha era u capu di u studiu, Vladimir Evgenievich Artemyev. U zitellu sempre ricorda cù un gran gratitudu u so mentor, grazia à quale ellu puderia entra in u livellu prufessiunale. S'ellu ùn era micca per ellu, allura Zaporozhye, è in tuttu u Uccidiu è i paesi CIS, forsi ùn sanu micca sapendu Sasha. Ma, sicuru, Alexander stessu hà fattu assai per ottene altimaghji in a creatività. Ùn avete micca una "malatia stella", ancu chì a stampa di Zaporozhye à quellu tempu l'hà chjamatu u talentu è l'orgogliu di a cità. Ma Sasha, invece di restà nantu à i lochi, hà sempri travagliatu nantu à ellu stessu è si avvicinau. Hà participatu à parechje cumpetetoli diffirenti, hà datu concerti in soli in u so paese in Zaporozhye è hà ricivutu assai premiati è grand prix. Per esempiu, à u famusu cuncorsu "Bascu Slavonicu", u chjamatu pigliò u terzu postu è hà fattu cù a so voce u ghjuridiu, in quale s'assittau famigliali famigliali cum'è Joseph Kobzon, Nikita Bogoslovsky, Tamara Gverdtsiteli, Robertino Loretti, Taisia ​​Povaliy, Yuri Rybchinsky, Rosa Rymbaeva.

In u 2001, Sasha sia graduatu da u Liceu è andò in a capitale, induve intrì in u College di Variety è Art Circus. Ma ancu avviatu à Kiev ùn cambiau a so vita cum'è u cuncorsu di televisiò russa Hè stella una stella. Era questu fatu chì hà fattu u famusu famosu in Ucraina è in Russia. Parechje persone eranu malati per Sasha, perchè era un omu simplice chì pesava circa un centu kilogramiu, era dolci, pusitivu è amichevule, è, sopra à sempre, cuminciò assai. Iddu vulia aghjustà à a finali, ma anu micca ottinutu à u quintu quintu, chì diventò u gruppu "Altre Regoli". U tribunale hà cunsideratu chì era difficiule da ellu in cantà in u gruppu popu, postu chì hà un gran potencial di un cantante in solitaria. Di sicuru, Sasha hè stata annunziata, ma ùn hà micca disprezzatu. Invece, u zitellu hà pigliatu cunvinzione, perde u pesu, è in 2003 partì à un altra mostra, chì era chjamatu "Artist di u Populu Corsu". Sasha ùn era micca scantu chì avìa solu soldi per un bigliettu à Mosca, è s'ellu ùn era micca stata, s'hè allughatu in a strada, perchè a prima notte durmia u bancu. Ma, apparentimenti, a vita l'ampara risicatu, cusì Sasha diventa a voglia di l'argentu di questu cuncorsu è hà cunsideratu un cuntrattu cù u pruduttori Evgeny Fridlyand. Avà, a biografia di u zitellu hè chjucu di videoclips è i rendimenti.

Alexandru hè una persona assai talentu. In più di i canti, scrivi ancu a puisia è a prosa. Inoltre, u zitellu vole veramente un divintà un attore è ghjorni in una figura di un caratteru negativu. Si avemu parlatu di l'annuvesa di Alexandru hè in a ghjente, questu hè u prufessionalismu è u tradimentu. Sasha hè difficiuli di perdonà una minzogna à quelli chì si cunfundita. E crede in magia. In a so ghjuventù, Alessandru hà assai piaciutu di diversi misticisimu, hà compru parechji libri in magia è magia, ma decide di principià stu prughjettu, ma ancu crede in signos è manifestazioni mistiche.

Sasha amarà l'alimentariu è u chocolate. A casa in Zaporozhye hà pussutu un ghjattu culore Puzo, chì era presentatu da l'avientu. Sapemu chì Panayotov amava i misgi è i misgi. Inoltre, u zitellu piace à leghje. Vede u film di u generu di fantasia è a trasmissioni di KVN. A data, hè assai cuntentu cù a so vita, ma ùn hè micca stà impedite. Sasha hè sempre stà à migliurà è di travaglià nantu à ellu stessu, chì dà i fanatori è i clienti.