Cantante populari Avraam Russo

Aspittau per questa 3,5 anni, ma pare chì - per pare! U cantu pupulari Avraam Russo hàvitatu in America è hà pensatu: avete veramente amparà a so figliola Belokamennaya? Cumprendi nantu à a scena in u paese duve ellu diventa famusu ... E induve a linea di u principiu, libera da u fucile d'assassili d'assassinu, casi spalle a so vita.

In a memoria di u cantante populari Abraamu Russo, u pesu di l'imaghbuli terribili di u passatu sempri flutteri. Di ferraghju 2004 - u cantore hà spertu una battaglia severi, chì u risultatu in cunuscenza, un nasu frattatu è parechji furmuti. U veranu di u 2004 hè un attaccu à Atena cù e sti consiguenzi monstruusi. Ghjugnu di u 2006 - dui auto accidenti nantu à tour in Sochi: Abràhamu prima hà patutu, è pocu di ghjorni dopu i so musici. Lugliu di u 2006 - una malatia strana cù mareosità è cuncepimentu (l'actor crede chì era invenzione). E, finarmenti, sta fatta a notte di l'aostu di u 2006 - u cunchju di l'auto di Rousseau in u centru di Mosca, trè viulagghî chì aghjunghianu à Abràhamu in a pierna, purgazione pisante è una lotta di 5 settimane di i medichi per a so vita in u curingu intensivu di l'Istitutu. Sklifosovsky.


A morte durò trè minuti

"Sapete, morse dunque", ricorda u cantante. Cariu di u vulume di u vittura è "left". A morte durò trè minuti, ma duranti stu tempu, aghju vistu assai di ciò chì hè scrittu in a Scrittura Sagrada. Dopu mi capitu: ùn ne micca parolle "chance", "furtunatu", "accidintali". Sulu Ddiu ampara u salvamentu, è ora, quantu aghju fattu, andò à u tèmpiu, predu è dumandate a benedizzione di l'Altìssimu.


Pocu dopu a tragedia, Avraam Russo è a so moglia, una Morela Ferdman americana, chì era in questu tempu tardu in a gravidanza, dicidi di lascià pè i Stati Uniti. Ci hè nascita a so figliola Emmanuela. Ddà u cantanti hà amparatu à passà à novu è, dopu à un annu è mezzo, ellu resume a so attività di cuncerta. Tuttu questu tempu hà sunnatatu di una cosa: per vultà in Russia. Contrariu à tuttu ciò chì era successu per ellu.


Benvenuti back, Abraham!

Grazie. Ùn puderete mancu fà imagine quantu hè felice chì sò in casa! A ghjente, abituatu di i mo canzelli, preoccupatu di mè, aspittà per u mo ritornu. Ma ùn hà micca fallutu: U prumittimu di ritornu - è aghju fattu.


Cumu hè a vostra salute?

A mancata gialla hè sempre ghjustu, ma più impurtante - u pede hà principiatu a funzione. Per un bellu pezzu, ùn pudia micca confià nantu à ella, ma oghje aghju corro, I play ball. Periódicamente, a piere oghjera - questa hè a consecuzione d'avè una bala in una vina, è per quessa, aghju necessariu un calore speciali. Qualcosa di qualcunu pò diri, traumas sò stessi sentenu, in particulari in l'invernu è a primavera. Ancu dopu l'operazione, accuminciavu à avè qualchì problema di a digestioni. Per un bellu pezzu, ùn pudia manghjianu bè, mentre chì piglià parechje meditazione, è sta provizuela a malatia. Hè pruibita da moltu di ciò ch'e aghju fattu, per esempiu carne (l'eccezzioni hè u filet di pollo). Ùn pudete micca frutti, calda. Pudete puru manghjà frutti, verdura, prudutti di latti. Avà sò u bonu aptitu.


Cumu sò a to mòglia è a figlia?

Sò assai bè à mè, spicialmenti Morella. A me moglia hè stata circundata da questi immubiliare ch'e aghju ritruvatu prima. U nascita di Emmanuelle hè divintatu per mè un momentu difficiu un miraculu veru. Sapete, dìcenu chì i zitelli sò i nostri angeli, cusì Emmanuela hè u mo anghjulu di salvatore. Avà hè trenta anni.


Visita secreta

Abràhamu, ritennu, ùn era micca scantu per retrocede à induve vera veramente hà survived?

Sapete, ùn hè scary. Tuttu u tempu chì aghju vintu in Amèrica, tuttu in me protesta contru l'arbitrariità. A mo storia hè prubbabbilità u mondu caso in Russia, è in u mondu di l'attività di mostra, quandu un cantante - micca un gangster, ùn hè micca un signore di droga, ma un artista tranquile - dispara à qualchissia d'altri. Ma ùn sò micca timidu, aghju dettu stessu: "U mo situ hè un stage, è a mo scena hè a Russia, è tornendu à induve esse hè solu dumane di tempu".

Perchè elli decide ellu tornanu oghje, ma micca prima?

Prima, era trattatu. Siconda, ùn eru micca vintu rughjoni prematura. Tuttavia, vi diceraghju un secretu: anu visitatu Mosca. Incognito. Era solu un ghjornu è un mezu. I voce in un volu cun una enormissima delegazione di sacerdote emigrati chì purtonu à Russia un icona di a Donskoi Mamma di Diu. M'arricordu da u porthole hà vistu una munzila ghjente di ghjurnalisti è di capi. Pensu chì puderia skip past è ùn sianu micca scunnite. Fortunatamente, nimu hà presu attendu in l'affullà ...

Francamente: ùn aghju vututu a prima prima visita à Mosca dopu a so partenza à i Stati Uniti era cunsideratu com'è cobardly. Avìa vultatu cum'è avà, triunfante, senza teme à nimu. Prima, era guardatu da quattru guardi, è oghje ùn ci hè bisognu. Sò cunfidendu in mè è chì aghju in tuttu.

A vostra agenza in Russia era precedita da una forte affirmazioni chì voi fà publicà i nomi di i vostri nemichi ...


À l'ultimu momentu, mi sò avvistu chì hè prontu per fà. Avemu bisognu di scrivere assai, per capiscenu assai, per verificà. Ma sapendu tuttu: i nomi di u clienti di u delittu, artisti, intermedianti. Inoltre, sò cunnisciutu u quantità di "tarifu".

Avete capunanzu una sperienza persunale?

Sì. Aghju fattu ciò chì a militia è l'altri enti urganti falluti. Truvate i nomi di i criminali ùn era micca difficiule, perchè quelli chì sò ingaghjati in a "cause naziunale", primu o dopu, si stanu fora. Puderanu, per esempiu, presumirate di a cumpagnia di amichi chì anu "furtunatu" di sparà u cantante Avraam Russo più populari, è da quì a bocca di bocca scappa. Quandu l'infurmazioni ghjunghjite à mè, ùn sò stata per cumpare situazione, nomi, dati. E tiramenu cunghjenzii. True, ci hè una petra nantu à a mio ànima. À u primu, in u culu di l'ingerimentu è l'intrudule, l'accusatu indiscriminatu di aiutà è svegliate i villani di Joseph Prigogine, chì disprezza assai oghje. Ghjiseppu ùn hè micca implicatu in a mo dramma storia ... U tempu vene, è aghju da nome u nomi di tutti i villani!


"Cun una bandiera bianca in manu"

Avraham, era Prigogine chì hà sceltu com'è "reanimatore" di a vostra popularità in Russia. Perchè

Accustonu a mo carriera cun Ghjiseppu. E solu grazie à quellu chì si n'andò in u palcuscenicu, altru ch'eddu puderia esse un artista ristorante. Dopu ci eranu malincipenzii, di quale aghju digià digià. Ùn avemu micca cumunicatu cù Prigogine per ottu misi. Eppuru sò persone cun ambizioni, è ùn impedì di scopre a relazione à a fine. Quandu, in ultimu, si truvà à a table di negoziarii, avemu riedu chì tutti l'insulsi mutivi sò stati pruvucati da e persone di u nostru circundante ... Ghjiseppu megliu cà qualcosa chì sapi u mo materiale musica, cunnisciutu u mo caratteru, preferenzi, perspettiva nantu à a vita. Simu ùn vole micca di travaglià cù una nova persona.


Mi paria ancu o avete veramente quì curavule?

Appressu, sì. Quandu vi erettu vittima à a me apertura è à l'attitudine sinceria à e persone è ùn volenu micca fà questu. Avanzate, ùn aghju micca fattu chì avè un core di parlà di parlà cù l'amichi (in ogni casu, cum'è si chjamàvanu) pò esse u grande problema per mè. Aviu crescenu in una atmosfera di bonu è di fiducia, è ùn sapianu chì in mostra cummerciale altre cose sò rispetti: cinisme, mentri, duplicità. Quandu i mo affare cullò nantu à u monte, ciucivuli è intrigues. Ci hè l'impegnu chì assai di i mio cumpagni pruvò per sopravviventi di i so postu, è ancu di u cummerciale di mostra. Hè stata accritata cù un affare cù Kristina Orbakaite, dicenu ch'è u battinu di i sposi da l'oligarchi. Fate l'oppurtunità, dichjaraghju: Ùn sò generalmente preferite micca i richi, ma i poviri e zitelli, hè più piacevule per trattà cun elli (ridi).

Dopu ne partu per l'America, assai si ne turnonu da mè. Cristina hè stata cun u so maritu, Igor Krutoy è a so moglia, sempre hà datu parenti à Katya Lel. Ma a maiò parte di i culleghi tenevanu di parlà à mè, teme chì i quelli chì sò contru mè averemu da sapè. Anu ancu di teme di salute, eranu tantu scantati. Ma ùn aghju pigliatu u male è u resinimentu. Diu hè u so ghjudice.


Forsi si sunnava stranu, ma avutu bisognu di un bellu paese à l'America. Aghju sacchimentu cunflittu, è ora a mo piazzazione hè questu: Sò un amicu per tutti è à u listessu tempu un stranieri, cunnisciutu à tutti è à l'altru tempu ùn sò micca sapendu nuddu. Hè simplificatu a relazione.

E cumu si fà parechje rivalite à u vostru ritornu?

In modu diffirenti. Certi, per esempiu, venenu à Prigogine è li dumandanu: "Ghjiseppu, ùn site micca timore di travaglià cù u populari Avraam Russo? Hè una reputazione criminali ". Eppo i chjama cù i minaccii cagiunonu. Comu, ùn porta micca à Rousseau, altrimente ... Imagine? Ma Ghjiseppu sapendu chì hè una "trappula per un idiot". Intreneddinu à a so attività.

Cumu iniziu un novu ciclu di carriera?

Pighite 3 album è 3 clips. Andaraghju un giru di Russia - Vi daraghju 20 cuncerti in e regiu è finisce in Moscu. Allora andaraghju in America per finisce u ghjornu - aghju apertu un restaurant allora, chì deve esse cuntrullata. Allora l'altra volta hè prevista in Russia, Germania, Australia è America ...

Iò vogliu chì tutti sia capìssinu: Vinni cun una bandiera bianca in my mans, senza ellu nunda.

Questu ùn significa micca ch'e aghju capitulatu - solu ghjunghje vita cù una roscata bianca. Ùn aghju micca paura di qualchissia cioè u Creador. Mi scundiscite, ma ùn era micca morta. Hè perchè Diu hà salvatu a mo vita per qualcosa è qualchissia chì ùn aghju micca cumpritatu ancu nantu à sta Terra.

Preghiere di i amate ...

Quale altru, solu a so mòglia, aiuta à u cantu populari Avraam Russo ripigelu dopu un tentativu à a so vita?

"A me mamma hà assai preoccupatu di mè. Ùn vulia micca per andà in Russia à l'ultima, ma quandu mi realizava chì ùn avete micca cambià a mo decisione, resignonu. A mo mamma ghjova per me ogni ghjornu, è aghju vive da e so prichera.


"Ùn puderebbe figuratimi senza mai a me figliola. In a mo spiaggia, Emmanuela hà tornatu u mo interessu in a vita. Avà Morela è mi pensanu à u sicritru figghiu.

"Ùn si pò micca crìdiri, ma dopu chì eru assassinatu, u mo fratellu Jani hà apertu un rigalu. Intrudu u tempiu, ellu vede l'angeli ànghjuli, l'ànima di i parentieri è ponu dì à l'omu ciò chì succidia, è è sarà. Apprendendu nantu à questu, e persone cuminciaru à vene à ellu, i minatori di u cancer. Emu accuminciatu a trattà ... Quellu miracle hè stata di precedente di una reunione fatale per u so fratellu. Si truvò in Siria cun un ermita-ermitariu. A so cumunicazione era longu, è, apparentimenti, u frateddu turnò da esse un pupu appuntu. A volta dicu à l'amicu Ashot nantu à u donu di u mo fratellu. Ellu solu smillò scetticamenti, ma prontu hà dumandatu di truvà da Dzhani si era pussibule per aiutà u so babbu moru. U fratellu hà chjamatu l'ànima di u pazientu è hà dettu chì in dui ghjorni ellu ùn esse liberatu da l'uspidale, ma duvarà dura solu sei mesi. L'anzianu mouru in sei mesi è quattru ghjorni.