Metodi folki di trattamentu di radiculite

Cume spessu sintemu: "Ùn puderebbenu sughjettà," è certi voti mi sentinu un dulcemu per u mio spinu. E tuttu questu hè chjamatu radiculite. Fighjemu à i sintomi di a malatia è i metudi di i tradiziunali di trattà a sciatica.

In generale, a radiculite succedi in i malati cù osteocondrosi. L'Osteocondruosi, in regula, si sviluppa cù un stilmentu sedentariu: a nutrimenti spinali hè sfrattate, i discorsi cartilaginusi intervertebrali perde a so fluria, i nervi spinali fugliate. À a junction of the vertebrae, sales sò dipositu, chì dannu a finizioni nervi. Quandu i sedimenti sò dipositu, emergenu salimenti sullicenti chì stampa annantu à i nervi. Durante l'esercitu fisicu in a spine, casu in u mio cumbugliu.

L'ostechondrose dopu quaranta cinque anni hè osservatu quasi nantu à ogni persona, ma in varii gradati. Ci hè l'invichimentu di tutti i tessuti di u corpu è l'osse. E quandu u pene si hè u tempu d'avè megliu.

A prevenzione di l'osteocondruosi hè vulinendu à trattà cù i ghjovani, purtendu un stilunatu mobiliu, intervene in l'educazione fìsica. Eterazione effittiva in natation. Durante a natatione, a spine hè ridutta, i curvaturi sparanu. Inoltre, una dieta addattava hè impurtante, chì devenu cumprendi nutizie vegetali riccu in vitamini, è alimenti chì cuntenenu calzoni. Dunque, da a zitiddina, hè necessariu di sviluppà l'abitudini di aduprà prudutti di latti in a quali ci hè assai calcio.

Radiculite pò causà, in più di u dulore, in parti perditi di sensibilità, rigidità di u muvimentu. Se ùn cuminciate micca u trattamentu in u mumentu, a ghjente pò esse diventatu in una stampa crònica, chì serà accumpagnata da aghjunte.

Ci hè trè tippi di radiculite:

Prima di tuttu, avete bisognu di una cunsigliu di un medico chì hà diagnosticatu, stabilisce a causa di a malatia è prescriva un trattu ndividuali. U generalmente di u trattamentu di u trattamentu anu l'eserciziu terapicu, i medicazione dolore, i fisichioterapia. Dopu l'esami è u diagnosticu per u trattamentu di radiculite, pudete applicà i metudi popolari.

Ci hè parechje rimedii tradiziunali per a radiculite, di quali puderete sceglie i metudi di trattamentu appruvati per voi. In u prugramu di trattamentu anu da esse fondi per u sianu esterni - compressi, frettu, appliques.

Cansuzi.

I più efficau sò i prudutti di l'apicultura. U capu trà i pruduttori hè a cera di a cera di l'abeja (un sustanciale brutturatu chjucu in u celu di u meli). A cera hè fatta nantu à l'area affettata. Per fà questu, fretce i cera di a cera di l'abate in un bagnu di l'acqua, cool à un tali puntu chì u pazientu puderia sopra. U postu di Sore hè lubricatu cù bretola, propòlia o pitrulè. Allora nantu à questu locu, sò stati capanni di cera di a cera prima. Cumplementu, copre l'applicazione cù foil, cima cù una manta, lasciate finu à chì si stalla. Dopu u primu cumpressu vi senti l'effettu di u trattamentu, ancu s'ellu ùn hè micca assai piacevule.

Meli.

Meli in Mustarda hè cunsideratu un metudu pruduttivu di trattamentu di radiculite. Per fà, piglià 100 g di meli, 100 grammi di farmatica di tintura di propuni, 100 g di parechji olii vegetali, mischjà tuttu bè. Preparate un pezzu di carta, a taglia di una ghjesu di mustarda ordinariu. Scambià i carta cù un capu finitu di a mischju è u metti nantu à u focu dulore. U tempu di una sessione hè 5-6 ore.

Mustards.

Sì ùn avete micca u melatu, pudete aduperate a mustarda ordinariu da a farfalla. In u focu ferite oleatu, aghjunghje l'imbastitura di mustarda è impiigà cum'è cusì.

Meli e rabanello biancu.

Una mistura di meli è ravane rossu hè un altru risicu populari per sciatica. Avete bisognu di piglià un ravane nìmuru, cut un funnel in u mezzu è fate u pezzu cù u melatu. Chì cunglite per 24 ore. U zucculu risultatu deve esse tralciutu è fiatu di 1-2 ore. A prucedura si deve esse ripetuta 2-3 volte durante u ghjornu.

Kerosene.

In più di i prudutti di prodotti apicultori, ci sò altre mètudi folki per trattà sta maladie. Un quellu rimessu locu hè querosene. Eppo un pappagallo in querosene è si mette nantu à u focu dulore. Coperta a cima cù u ciufanu è wrap it around well with something warm, per esempiu, un chjuche finale o una spugna di terri. Dopu qualchì tempu si senti una sensibilita ardenti. In casu di sposta, a ardente hè intruduce, ùn hè bisognu di caccià u fazzulettu o quellu chì hà impannucciatu, è a cumpressa ùn sia dispunibule solu dopu à 2 ore, perchè tutti i sforzi ùn sò micca passati in notazione. Piglia a pelle cù sapi dopu aduprà a cumpressione, è l'hà spegatu cù un filu di grassu. S'ellu ùn hè micca fattu, a pelle di querosene in cumincià à scorcia.

Birgulini.

U pompi miraculu in a lotta contra a radiculite hè un pruduttu di vientu, è hè preparatu da u bogi d'u beduce. Si puderete, i rinu si pò sculastichi prima di a primavera in bedini, parchi è quadri, ma pudete cumprà micca in una farmachja tutta l'annata. Per fà u pompi d'u beddu, deveru piglià 800 g di mantellu è buccia di bedu. In un pezzu di terracotta, aghjunghje i capelli, 0, 5 cm in anch'elli, oliu è bramoli d'u bedu, fendu u cuntinuu à u cima. Sì si sia un villager è avete un fogghiu, hè bonu per valdi è fate un pezzu in u ghjornu. Se vi vanu in a cità, u pumu si deve esse situatu in u fornu duranti 5-6 ore nantu à u focu assai dèbuli. Allora pudete dettene chì i cuntenenti friddi, poi strain. In questa mutazione, aghjunghje camfora: per 100 g di a mistura - 10 g di camphor. Avete un ingufu beddu. Ci hè stata guardata in un frettu, in un cuntainer di vetru cù una tina fermu chjusu. Quandu l'exacerbazioni cumencianu, l'inguadimentu frullu fiere traccia in dui o trè volte durante u ghjornu. Quandu s'utilice un inguientu, hè cunsigliu per ùn esce da u lettu per un ghjornu.

È, se ti sò supravvulitu per sciatica, da prima di l'usu di metudi folk, ùn abbiate di cunsultà un duttore.