Perchè noi noi ghjornu?

In materia di rilazione, a sincerità hè quasi u primu locu. A genti si spende a verità trà l'altru, qualcosa chì sò. Ma esce chì esse onesto ùn hè micca piacevule per tutti. Qualchissia hè ghjittata per u so benefiziu, una persona di l'abitudine - tutti averebbe so propiu razze per tumbà. Ma nimu volenu esse in u locu di qualcunu chì hà incisu. Per quessa, a ghjente si spende cerca di manere di sapè chì francu hè questu quellu o questa persona. In fatti, ùn hè micca cusì difficiuli per esse, hè abbastante per sapè chì mutà in queste o questa situazione. Questu puderà stabilisce micca solu quellu chì quandu hè insincere per voi, ma ancu quale sò i so motivi. Agree, questu hè micca a cunnisciuta più inutile.

Impulsu creativi.

Li mentri imprudenzibuli è senza pretesta sò quelli chì si mettenu per una gràzia rossa. Questi ghjente sò più spessu l'ànima di a cumpagnia, charming storytellers è scammuri. Diciaranu stori amazing, chì vulete tant'à crede in. U successu di e so menticceri hè chì a maiò parte di noi vulemu crede in un miraculu è in un cunti di fata, chì avemu ottenevi à sente i so stori. E sicuru, parechji avìanu bisognu à u calcariu di u mentirore creatore, cusì hè faciule simplificatu per esse stu populu. Sapemu espresamente per quessa no ghjemu à quelli mumenti - solu per fà un riesigliu in a cunversazione o invintà l'attinzioni di noi in a nova sucità. Piuttostu chì spessu, tali maciria hè tutartamenti inutilità, salvu chì u talentu di u narratore hè utilizatu per prufittu.

Mentri per salvezza.

Quandu a lotta ghjente si menti, crìdinu chì quellu di menti, aiutà à qualcosa à una persona. Per risponde à a quistione per quessa no ghjemu in situazioni unni una persona estrema hè gravemente enfermata, se un amicu cambia u so maritu, se ùn avemu micca piace u novu haircut di l'omu o l'auto, ùn hè micca difficiule. Ùn avemu micca daveru novu, crede chì una persona hè stata felice s'ellu ùn capisce micca a verità. Infatti, facemu un scelte per ellu in quale ralegra ellu esiste, è ùn parlemu inutile per u so bonu. Quessi menti sò spessu justificati. Ma in fattu, una menti hè sempre una minzogna, ùn importa ciò chì scusa pò abbia. Più di spessu ciò, ùn hè più impurtante per una persona per cunnosce a verità per piglià e meziunevuli adatti, ancu s'ellu hè solu questione d'un successu compostu.

Mentri di beneficiu.

A spessu si spieganu a minzogni, basatu nantu à i so propie beneficu Parechji sò fatti strughje quandu era più faciule per girà, per esempiu, quandu avemu statu tardu per un travagliu novu, quand'avemu si scurdò di a nostra prumissa, quandu chjindemu di vagnari à fà qualcosa. Perchè noi chì si trovi in ​​such situazioni? Perchè a verità ùn deve esse prufessiunale per noi. Ma u benefiziu di a ghjurnata pò esse sfarenti. Scammori spessu usanu l'eloquenza è i fatti persi per avè a so ghjustu, chì ùn hè micca successu. In spessu, hè lodde per una vera persunale chì fate mentri i più grossi disapprisis.

Justificazzioni di i so complexi propiu.

Oghje chì a ghjuridichi embellish a realtà, perchè u mondu è a vita ch'elli campanu, ùn si pò micca suità. Qualchissia ùn hè insatisfettenu cù u so travagliu, qualchissia cù un vittura, qualcosa cù relazioni personali. Ci hè sempre una cosa chì ùn si ncontranu i nostri expectati. Ma s'ellu alcune un tentativu di cresce a vita in cunfurmità cù i so desideri, ci sò quelli chì preferenu mossu. Tali persone creanu solu l'ilusione di felicità, sò quelli chì si parlanu di e belli bellezza, chì a so attenza hè aggrottu, annantu à l'immensiunati successi di a carriera, nantu à i carichi carichi è a vita chì hè più di l'alcuni di a maiuranza. In questu manera hè faciule per ottene popularità, ma chì serà u so prezzu è quale riesce esse espunutu à u momentu più improbante - ùn tutti ùn pienzunu. A spessu, l'amori hè di mince per esseculpisce a so vita verita, per un longu persinu persequitammu un nome dolore.

Qualunque sia a minzogna, hè sempre disprata. Parechji pezzi chì l'aghjunghji quandu u passanu da u mussu, allura perchè si manghjammu se sapemu chì pò esse doloroso? Ogni omu hà u so propiu razze è justificazioni. Hè deve esse cumpresi chì ogni persona per almenu una volta in a so vita hà recursatu à questu o quellu mentellu è l'ughjettu pò esse qualcosa. A volte una menti ùn si meriteghja micca, certi pirdunu. Ogni tutti face una scelta chì, quandu, è per chì ghjà, è chì per pardunà mentri. Ma in a vita, a verità hè sempre valutata suprana, quantu pò esse.