Riccesi folki per cracke nantu à tacchi

I cracke nantu à i tacchi sò un problema assai poviru. Pudete fà fà rende a vita attiva, a so prisenza ùn vi permette micca di portà calzarii sbagliati aperti, è quarchi pruduci ancu u pore insoportable. Perchè e so furmazione sò furmati è quantu periculu sò, avete bisognu di sapè tutti. Serà ancu impurtante per sapè chì sò i ricetti naziunali per trattà cracchi nantu à i tacchi.

Probabilmente averebbe realizatu chì a pelle nantu à u focu hè diferenti di a pelle di qualche altra parte di u corpu. Hè unica. À u focu à u caminu, una parti significativa di a carrega di pesu chjera, è a pelle ùn vene micca dannusa, è ferma gruesu è di u stessu elasticu. I cracke nantu à i totti quandu e proprietà di u pelle cambiani.

A pirsuni pirsuni sanu chì grieta in i tacchi - hè una malatia di a pelle, unu di i tipi di dermatite. A sta malatia pò purtà à u caminu attuali ancu o cù u calzari wrong. Inoltre, ancu un pruduttu uttellu pruduttu scrittu pò sape cù i peda puliti in u calore. Sì i pseanu bracciale, a circulazione hè disturbata in i pedi, chì hè dinù a causa di l'aspettu di cracchi nantu à i tacchi.

A cundizione di a pelle, cumprese a pelle nantu à i tacchi, attacca i beriberi è, curiosamente, un eccessu di vitamini. Avete risicatu dinò di scàviate si avete un disordine metabolicu in u vostru corpu. E quarchi vota a presenza di cracke - unu di i signori di a diabetes.

Affettami negativamenti a so pelle di i petti sò capaci di i malatie fungiali (cuncetta preoccupazioni cù una nutritura bona, cù calzate còmodu è cura regulare per i tacchi).

Hè sorprendente, hè impurtante ùn mancassi à a suprana in a cura di i stondi. Inutili, a pelle ùn hè micca stata tempu di ricuperà trà i prucessi scorci.

I currutti si sò micca cusì pesante chì u pudete pacà in elli. I crachi sò una porta chì anche infizzioni, ancu i fungi, penetrendu liberamente.

Cracke nantu à i tacchi - hè un forte u dulore, è u duluri continuu, in particulari in l'estiu. U u prublema hè risolutu ancu in casa. A medicina tradiziunali veni à u salvata. Ricette ricette sò articuli per 6-10 ghjorni. U cursu pò esse ripetitu si ne necessariu, o pudete aduprà qualchì altru.

• Intricciato à a cunsistenza di u focu, freti i cipolle verde frapperate in gaza, aghjunghje à u focu dulore. Scrivite u ciuffanu è solu vende. A cumpressione hè fatta à notte.

• Tagliate a mazza in cubi chicchi è coguanu in latte finu à chì una furia hè furmata. Stu cugnu hè appiicatu bè cù a spaziu di a peddi afflittu e cuparti di gasa. Compress hè superimposta per 30 minuti.

• Mesturà 1 culloca di e razzi cù a quantità di althea è 1/2 kg di mantra fretta. Coglie u mischju durante una ura dopu in un bagnu di l'acqua, da ghjornu cool. Preparate a medicina preparata per a notte in l'area affissata.

• 100 grammi di pasta di zucca di finamente raffinata cù ½ litru d'oliu di girasole, doblegate a mezora in un vetru di vetru è a puscia in un locu fieru, cambiatu da 10 giorni. Caccia, fegate di notte in i tacchi.

• Kvass waxed (invece di kvass pudete piglià l'acitu di tàvula) molla di pane negru, appliice à i posti ferite per 30-40 minuti.

• Una bona rezeta populari per i cracke sò lucalizi cale di u caldu è i compressi calevuli cù l'infuzione di e razzi elettampane. 2 cullenade di raghje intrecciate pour un vetru d'acqua calenta è ponu nantu à un bagnu di acqua per 20 minuti. Dopu à 2 ori corsi.

• Se ùn avete micca u tempu di preparà infuzioni, solu fà u melatu o una foglia di col fresca. Appliie à i cracke di notte. In a matina, lubricate queste postu cù oliu di cardo o una crema chì contene vitamina R.

• Senzile facilità u dulore è prumove a cicatrisione di i cracke in u bagnu cù l'usu di l'infuzzioni di calendula (1 culletta sopra per litru d'acqua), sage, ortiziu di San Giovanni o nettie (2 cullizzioni per litru di acqua).

• Prima di vultà à u lettu, pudete fà è a soda, fate assai sceglie a pelle. Dopu usanu una pizomba è masajuleghjule u pede cun un gel especial da i fessite.

Dapoi u tempu anticu, a ghjente hà recursatu à ricetti folki per u trattamentu di parechje malatie. Di sicuru, sò effittivamenti. Ma ricunnosce chì ùn pruvate micca i so effetti nantu à ellu stessu, hè megliu esse aduprate accettazione preventiva. In u nostru casu, per a prevenzioni di cracchi, pruvate sempre aduprà solu scarpi còmode è sete seccu. E i vostri zuttati sempre seranu sani, è ùn deve micca daveru innecessariu.